کد خبر: ۱۸۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی حمایت از دامپزشکی را تقویت یک تخصص ارزشمند دانست. 
دکتر علیرضا منادی سفیدان در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی خدمات دامپزشکی را در سلامت عمومی جامعه بسیار مهم توصیف و گفت: دامپزشکی یکی از تخصص های ارزشمند و پرزحمت است و تقویت و حمایت این رشته در سطح کلان سلامت جامعه را از نظر بهداشت مواد غذایی و پیشگیری بیماری های مشترک تضمین می کند.

همچنین، در ادامه این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان، ضمن تشکر از حمایت های فرهنگی سیاست های موفق پیشگیرانه سازمان دامپزشکی باعث کاهش چشمگیر وقوع بیماری های مشترک در جمعیت انسانی از جمله کاهش 70 درصدی بیماری تب مالت، و بیماری های واگیر دامی در سطح استان شده است.

دکتر زندیه، صنعت دام و طیور را که یک صنعت زاینده و رو به رشد است را بعد از صنعت نفت مهمترین صنعت تولیدی کشور دانست و تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه یکی از مهمترین وظایف سازمان دامپزشکی کشور حفظ و حراست از سرمایه دامی است، بنابر این سازمان برای عملی تر ساختن این وظیفه خطیر نیازمند توسعه و تقویت است تا بتواند از این سرمایه عظیم و زاینده ملی به نحو شایسته پاسداری کند.
 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اژدری
|
-
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
0
0
این دکتر زندیه اخیرا خیلی تو بورس سخنرانی و مصاحبه است و واقعا هم اصلی ترین مشکل دامپزشکان را که اشتغال هست فوری حل کرده اند، اما ایشان خود بهتر می دانند که تو همین تبریز چه خبره از بیکاری دامپزشکان
دامپزشک
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
0
0
مسئولین باید بیشتر به فکر قشر زحمتکش و مظلوم دامپزشکی باشند
علی
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
0
0
با سلام .از افزایش حقوق دامپزشکان طبق مصوبه مجلس خبری نشده است.دراین خصوص اخرین اخبار چیست؟
نظر شما
ادامه