کد خبر: ۱۹۱۷

حکیم مهر -  رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی در نامه ای به رئیس جدید سازمان دامپزشکی ، انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت.

دکتر محمد لطفی زاده در این نامه با اشاره به سوابق و تجربیات دکتر دستور ، انتظار از رئیس جدید سازمان دامپزشکی برای به ساحل امن رساندن کشتی بزرگ و سنگین متولی بهداشت عمومی را زیاد عنوان کرده است.

 

متن کامل این نامه به شرح ذیل است :

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر دستور

رئیس محترم سازمان دامپزشکی کشور

 

سلام علیکم

 

احتراماْ بدین‎وسیله انتصاب حضرتعالی به سمت ریاست سازمان دامپزشکی کشور را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات شما را خواستارم. در سابقه خدمات جنابعالی، بهره‌مندی از کوله‌بار تجربه ، گذران دوران سخت و اخیراً مدیریت دامپزشکی در یکی از مهم‌ترین استان‌های کشورمان -  قبل و پس از تقسیم خراسان بزرگ -  عیان است و همین سابقه ، انتظار را برای به ساحل رساندن بدون مخاطره کشتی بزرگ متولی ایمنی و امنیت غذایی کشور و سلامت دام و انسان فزونی می‌بخشد.
امید است انتصابات شایسته ، متعهدانه و با درنظرگرفتن تخصص مرتبط با مسئولیت ، دفاع عالمانه از حریم حرفه دامپزشکی ، تعامل با رسانه‌ها و بخش خصوصی ، اطلاع رسانی واقعی ، شفاف و پاسخگویی سریع و به موقع ، اهتمام به افزایش توان تخصصی سازمان دامپزشکی ، طراحی برنامه‌ و نقشه جامع کنترل و مبارزه با بیماری‌ها ، توجه ویژه به موضوع اشتغال دامپزشکان ، تعامل گسترده و فعالانه با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع سلامت و تمرکز مضاعف بر شناساندن نقش دامپزشکان در تأمین بهداشت عمومی ، تدوین برنامه جامع و راهبردهای استفاده بهینه از ظرفیت و توان سایر رده‌های دامپزشکی و تهیه سند چشم‌انداز بلندمدت برای آن سازمان ، کام دامپزشکان را به ازای انتصاب جنابعالی شیرین نماید.
ضمن عرض تبریک مجدد، به استحضار می‌رساند این مرکز -  بعنوان مرکزی مجازی و غیردولتی -  و پایگاه اطلاع‎رسانی آن -  حکیم مهر -  آماده هرگونه مشاوره و همکاری با همه بخش‌های سازمان دامپزشکی کشور در جهت نیل به اهداف فوق‌الذکر خواهد بود و امید است از این توان به نحو مقتضی و مطابق صلاحدید استفاده شود.

با احترام

دکتر محمد لطفی‎زاده

رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی

 

 

نظر شما
ادامه