کد خبر: ۱۹۱۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

طی مراسمی که با حضور دکتر عباس آبادی فرماندار شهرستان صحنه، دکتر پرور مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر حیدری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل و جمعی از کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد از زحمات دکتر حیات سوماری سرپرست قبلی شبکه تقدیر و مهندس رامین سمیعیان بعنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان کرمانشاه، در ابتدای این جلسه دکتر عباس آبادی فرماندار شهرستان صحنه ضمن تقدیر از عملکرد اداره دامپزشکی افزود: فعالیتهای اداره دامپزشکی ارتباط مستقیم با بهداشت و سلامت جامعه دارد، لذا فعالیتهای شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه را با حساسیت پیگیری کرده و فرمانداری نیز با امکاناتی که در اختیار دارد، در کنار پرسنل این اداره می باشد.

در ادامه دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان با بیان وظایف گسترده دامپزشکی افزود: دامپزشکی وظیفه حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور و ارتقاء بهداشت عمومی را بعهده دارد.

وی ضمن تشکر از همکاری و تعامل فرمانداری و مجموعه ادارات دولتی این شهرستان با برنامه ها و وظایف حاکمیتی دامپزشکی افزود: فروش مرغ زنده یکی از دغدغه های اداره دامپزشکی است، اما مقابله با این معظل تنها توسط دامپزشکی حل نمی شود و باید تمام دستگاههای دولتی همچنین صدا و سیما و مطبوعات نیز در فرهنگ سازی مصرف مرغ بسته بندی شده دامپزشکی را یاری کنند.

دکتر پرور با اشاره به اینکه زنده فروشی مرغ در برخی شهرستانها جنبه فرهنگی دارد، خاطر نشان کرد: با پیگیری های اداره دامپزشکی در استان کرمانشاه در یک ماهه اخیر بیش از 95 واحد فروش مرغ زنده در استان کرمانشاه پلمپ شده که این نشان دهنده عزم جدی این اداره در مبارزه با این معظل است.

در پایان از زحمات دکتر حیات سوماری تقدیر و تشکر گردید و مهندس رامین سمیعیان بعنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه معرفی گردید.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
0
2
انتصاب شایسته جنابعالی را تبریک عرض نموده ارزوی توفیق و سربلندیتان را دارم.ادیبان

فضل اله شادمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
2
جناب سمیعیان انتخاب شایسته جنابعالی را بعنوان ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه تبریک عرض می نمایم توفیق روز افزون شما را ازخداوند متعال خواستارم.
نظر شما
ادامه