کد خبر: ۱۹۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی ایران، طی برگزاری انتخابات مجمع عمومی و حضور 65 نفر از اعضاء انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، آیین انتخابات هیئت‌مدیره علوم و صنایع غذایی ایران شامگاه دیروز در محل مؤسسه جهاد استقلال و با حضور 65 نفر از اعضاء برگزار شد.

در این انتخابات 15 نفر از اعضا برای حضور در انتخاب هیئت‌مدیره کاندید شدند که در نهایت محمدحسین عزیزی 34 رأی، احمد فتح‌الهی 32 رأی، شهریار دبیریان 31 رأی، حمید جرأتی 28 رأی، محمدرضا شافعی‌نیا 25 رأی، محمدرضا کوشکی 24 رأی و پرویز جهانگیری 22 رأی به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

حمید عزت‌پناه با 22 رأی و کامران سپهری با 20 رأی به‌عنوان اعضای جدید علی‌البدل هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

سیدمحمد حسینی نیز با وجود اینکه 33 رأی آورد، به دلیل مشکل آیین‌نامه‌ای به عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره انتخاب نشد، بر این اساس وی به‌دلیل اینکه در گذشته دو دوره رئیس هئیت‌مدیره بوده است، برای انتخاب مجدد باید سه‌چهارم آراء را به‌دست می‌آورد، که حائز این آراء نشد.

بنابراین گزارش پیش از اخذ آرا، مدیرعامل مؤسسه جهاد استقلال نیز قبل از برگزاری انتخابات درباره انجمن علوم و متخصصین صنایع غذایی ایران گفت: با توجه به اینکه انجمن علوم و متخصصین صنایع غذایی، یک انجمن علمی است، نیاز به ورود بیشتر چهره‌ها و هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها دارد.

محمدرضا شافعی‌نیا درباره بخش‌های اقتصادی این انجمن نیز تأکید کرد: ایجاد و توسعه برندهای معتبر در بخش صنایع غذایی، تأمین‌کننده غذای باکیفیت برای مردم است که در صورت انتخاب به آن توجه می‌کنم.

گفتنی است، ابوالحسن خلیلی، دبیرکل اسبق کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران و دبیر سابق انجمن صنفی روغن نباتی نیز برای انتخابات هیئت‌مدیره این انجمن نامزد شده بود اما موفق به کسب حد نصاب آرای لازم برای حضور در هیات مدیره این انجمن نشد.

هیئت‌مدیره جدید علوم و صنایع غذایی ایران در روزهای آینده از میان خود یک نفر را به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره انتخاب می‌کند.

 

اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی

رتبه

نام

شکل عضویت

تعداد آراء

1

محمدحسین عزیزی

دانشگاه تربیت مدرس

34

2

احمد فتح‌الهی

شرکت سبزی ایران

32

3

شهریار دبیریان

صنایع شیر ایران

31

4

حمید جرأتی

صنعت سویا

28

5

محمدرضا شافعی‌نیا

پژوهشگاه صنایع تبدیلی کشاورزی

25

6

محمدرضا کوشکی

انستیتو تغذیه

24

7

پرویز جهانگیری

صنعت افزودنی‌ها

22

 

 

اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی

1

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
0
0
بسمه تعالی
با سلام و احترام. انتخاب جناب دکتر شهریار دبیریان که از دامپزشکان صاحب تجربه در صنعت شیر هستند را تبریک می گویم. ان شاء الله در دفاع از جایگاه دامپزشکان در نظارت بر شیر خام موفق باشند.
نظر شما
ادامه