کد خبر: ۱۹۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

همکاران محترم
با سلام

آگهی دعوت اولین مجمع عمومی انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان تهران در روزنامه کثیرالانتشار ابتکار مورخ 93/09/26 منتشر شد.

زمان: دوشنبه 93/10/22 ساعت 15:00

مکان: سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان تهران

دستور جلسه:
1. تصویب اساسنامه
2. انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و بازرسان

افرادی که مایل به عضویت در هیئت مدیره و یا بازرسین می باشند میبایست تقاضای خود را تا ساعت 24 مورخ 20/10/93 از طریق ایمیل به آدرس candidate@tehranva.ir ارسال و ایمیل رسید را دریافت نمایند.

متن آگهی را میتوانید در پرتال انجمن مشاهده نمایید:
http://www.tehranva.ir

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عليرضا مشتاق
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت هيئت موسس انجمن جناب اقايان دكتر محمدي و دكتر تشكري
دست مريزاد به همت شما عزيزان، اميدوارم بتونيد در پيشبرد اهداف انجمن و احقاق حقوق همكاران دامپزشك اقدامات موثر و مناسبي داشته باشيد و اين انجمن بتواند علاوه بر الگو شدن براي ساير استان ها، جايگاه شايسته و در خور شان و منزلت دامپزشكان را در جامعه فراهم نمايد. سال ها كمبود صنفي از دل بخش خصوصي به چشم مي امد كه اميدوارم انجمن تهران بتونه نقش پررنگتري در انعقاد قرارداد ها و پيگيري ماده ١٩ داشته باشه.
به اميد روزي كه جايگاه مناسب دامپزشكان در جامعه شناخته شود
ابراهيمي
|
-
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
زحمات آقاي دكتر تشكري در خور تقدير است.از همكاران خواهشمندم موضوع را جدي تلقي كنند و در جهت احقاق حق خود همكاري مناسبي داشته باشند.اگر خودمان جمع نشويم و حركتي نكنيم ،نبايد از ديگران انتظار ياري داشته باشيم.
من در استان تهران نيستم اما انصافا دكتر تشكري هزينه مادي و معنوي زيادي بابت پيگيري همكاران پرداخت كرده اند.خداوند به ايشان خير عنايت فرمايد
Dvm
|
-
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
سلام به همه دوستان
دورادور شنيده بودم جمعي همت كردن و براي ساماندهي دامپزشكان از حيث منافع اقداماتي انجام دادن امروز همزمان با خبر إحضار رييس سازمان به دادسرا براي بحث خمير مرغ، خبر مربوط به آگهي مجمع عمومي مسئولين بهداشتي استان تهران رو هم ديدم و اين ذهنيت كه همزمان با اقدامات مسئولين دولتي دامپزشكي، تشكلات اينچنيني ميتوانن بسيار سودمند بوده و در شناساندن وظايف دامپزشكان در حيطه هاي مختلف به مردم و مسئولان تراز اول مملكت ، اقدامات موثري انجام دهند.
اميدوارم از طرف سازمان و نظام دامپزشكي و همه دامپزشكان ، حمايت هاي لازم براي به ثمر رسيدن اينچنين تشكلاتي را شاهد باشيم و اين انجمن نيز مسير درستي را در براورده نمودن خواسته هاي مشروع اعضاء خود در پيش بگيرد.
حسيني
|
-
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷
0
0
اعضاي هيئت موسس لطفا بر سرعت پيشبرد كارها و اهداف بيفزاييد، احساس ميكنم از زمان معرفي انجمن تا الان مدت زمان زيادي وقت گرفته شد. از دامپزشكان مسئول فني (دارويي) و بهداشتي خواهش ميكنم نسبت به انتخاب اعضاء فعال و تلاشگر در هيئت مديره اقدام فرمايند تا افرادي دلسوز و پر بنيه همچون هيئت موسس فعلي بتوانند مسير انجمن را با صلابت پيش ببرند.
با تشكر از دكتر محمدي و دكتر تشكري هيئت موسس انجمن تهران
نظر شما
ادامه