کد خبر: ۱۹۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
لازم به ذکر است که دکتر احمدی از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، این مسئولیت را بر عهده داشت ...
ahmadi

حکیم مهر - طی حکمی از سوی دکتر مهدی خلج ریاست سازمان دامپزشکی کشور، دکتر علی احمدی به سمت مدیر کل دامپزشکی جنوب کرمان منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان در آئین معارفه دکتر علی احمدی به عنوان مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان که با حضور مقامات منطقه ای نمایندگان منطقه جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید.

حجت الاسلام امیری نماینده 5 شهرستان جنوبی استان کرمان گفت: با توجه به وسعت بالای منطقه جنوب کرمان نسبت به بعضی از استانهای کشور می طلبد در جهت افزایش و گسترش خدمات دامپزشکی نیروی لازم در این حوزه تامین گردد تا با حمایت از این بخش شاهد شکوفایی صنعت دام و طیور این منطقه باشیم.

وی افزود: بخشی از مبحث اقتصاد مقاومتی اتکا به توان تولید داخل و حمایت از آن است و این مهم جزء بوسیله گسترش و حمایت از بخشهای تولیدی مانند کشاورزی و دامپروری نیست.

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: امید است دولت در جهت حمایت از بخشهای مختلف کشاورزی و دامپروری منطقه موجبات هر چه بیشتر پیشرفت این منطقه را فراهم نماید.

در ادامه این مراسم دکتر موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان عنوان کرد: اهمیت دامپزشکی بواسطه نقش حمایتی از بخش تولید بسیار مهم است و این اهمیت در منطقه جنوب کرمان به دلیل جایگاه دامپروری مهمتر و نمایان تر است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیشرفت صنعت کشاورزی، دام و طیور جنوب کرمان نیازمند یاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و توجه بیشتر بخشهای دولتی در جهت حمایت از سرمایه گزاری است.

دکتر موسوی افزود: صنعت دامپروری جنوب کرمان به جهت پیشرفت نیازمند همگرایی بیشتر بخش های مختلف و مرتبط با این صنعت است.

در این مراسم دکتر هاشم زاده معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی گفت:با توجه به مسئولیت سنگین دامپزشکی جایگاه کنونی آن در منزلتش نیست و این می طلبد خدمات دامپزشکی هر چه و بیشتر و بهتر معرفی گردد.

وی افزود: کار و تلاش مجموعه دامپزشکی با تمام سختی، گستردگی و اهمیتی که دارد به خوبی دیده نمی شود.

دکتر هاشم زاده خاطرنشان کرد: دامپزشکی در دو عرصه مهم دارای فعالیت است، یکی از آنها اقتصاد می باشد که مربوط به صنعت دام و طیور و آبزیان و سایرگونه های پرورشی و حتی حیات وحش است که علاوه بر رفع الام حیوانات از نظر کاهش ضایعات و افزایش بهره وری دارای اهمیت است و دیگری بحث سلامت و امنیت غذایی انسان است.

وی در ادامه افزود: امروزه بحث تولیدات مواد غذایی در دنیا توسعه یافته و توجه زیادی را به خود معطوف نموده است و چیزی که تولیدات را متمایز می نماید سلامت و کیفیت است و متولی تامین آن در حوزه فراورده های خام دامی دامپزشکی است.

معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد: در حوزه اقتصاد بیماریهای مختلف باکتریای، ویروسی، انگلی و متابولیکی که دام را مبتلا می کند باعث گرفتن قدرت رقابت پذیری تولیدات ما می شود.

دکتر احمدی در این آئین گفت: مجموعه دامپزشکی جنوب کرمان مجموعه ای جوان پویا و پرتحرک است و تمام توان خود را در جهت کنترل و ریشه کنی بیماریهای مشترک، دام و طیور بکار خواهد برد.

وی تصریح کرد: دامپزشکی با حمایت و پشتیبانی از صنعت دام و طیور کمک قابل توجهی به اقتصاد کشور می نماید.

دکتر احمدی افزود: یکی از اهداف مهم دامپزشکی جنوب کرمان در پیشرفت خدمات دامپزشکی و همچنین یاری صنعت پرورش دام و طیور در منطقه حمایت از بخش خصوصی و استفاده از توان آن است.

 

خبر مرتبط:

انتصاب «دکتر علی احمدی» به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
1
تبریک جناب آقای دکتر -همکار
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
2
تبریک جناب دکتر
نظر شما
ادامه