کد خبر: ۲۰۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر بر استفاده از ظرفیت شورایاران به عنوان بازرس افتخاری برای بازدید و کنترل کیفی مراکز عرضه مواد پروتئینی و لبنی تاکید کرد.

به گزارش فارس، مرتضی بحرانی ظهر امروز در همایش شورایاران محله‌های شهر بوشهر با تاکید بر اهمیت نقش شورایاران اظهار کرد: با توجه به افزایش بیماری‌های گوناگون شورایاران می‌توانند به کمک اداره‌کل دامپزشکی بیایند و به این نهاد در انجام وظایفش کمک کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه کنترل و بازدید اداره‌کل دامپزشکی از مراکز عرضه مواد غذایی در طول یک نوبت از شبانه‌روز صورت می‌گیرد شورایاران با اشراف کاملی که نسبت به مراکز عرضه مواد غذایی به‌ویژه مراکز عرضه پروتئین و لبنیات دارند می‌توانند در هر دو نوبت شبانه‌روز با بازدید و کنترل کیفی مراکز عرضه مواد غذایی زمینه تضمین سلامت محصولات ارائه شده به مصرف‌کنندگان را فراهم کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر بیان داشت: کنترل سلامت محصولاتی که در مراکز عرضه پروتئین و لبنیات صورت می‌گیرد نقش به‌سزایی در کنترل بسیاری از بیماری‌ها ایفا می‌کند.

بحرانی یادآور شد: شورایاران با شناخت کاملی که نسبت به محل تحت پوشش خود دارند می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی برای نهادهای گوناگون باشند و به آنها برای ارائه خدمات بهتر کمک کنند.

وی گفت: آموزش نحوه بازدید و کنترل مراکز مواد غذایی به برخی از شورایاران داده شده و امیدواریم زمینه آموزش تعداد باقیمانده نیز فراهم شود و فعالیت مراکز عرضه مواد پروتئینی و لبنی با سلامت کامل همراه با رضایت مصرف‌کنندگان ارائه شود.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
نیرو که نمیزارن بگیرین ما دکترا نشستیم تو خونه اونوقت سایرین با همه گرفتاریاشون باید به ما کمک کنن!!خیلی طرح جالبیه مثلا پزشکا هم میتونن بشینن تو خونه خود مردم عهده دار تشخیص و درمان سن!اینجوری کلی صرفه جویی تو هزینه ها میشه!
نظر شما
ادامه