کد خبر: ۲۲۰۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با بیان اینکه صادرات تخم‌مرغ به عراق همچنان ممنوع است، گفت: میانگین قیمت هرکیلوگرم تخم‌مرغ درب مرغ‌داری به ۲۵۰۰ تومان رسیده است.

«دکتر ناصر نبی‌پور» در گفتگو با مهر با بیان اینکه صادرات تخم‌مرغ به عراق همچنان متوقف است، اظهارداشت: در حال حاضر تخم‌مرغ ایران به افغانستان صادر می‌شود اما میزان این صادرات بسیار محدود است.

وی، شرایط صنعت مرغ تخم‌گذار و مرغ گوشتی کشور را بسیار نامطلوب توصیف کرد و افزود: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ افت چشمگیری پیدا کرده و میانگین قیمت هرکیلوگرم از این محصول درب مرغ‌داری ۲۵۰۰ تومان است.

نبی‌پور با اشاره به اینکه بیماری آنفلوانزا در مرغ‌های بومی چند روستای استان مازندران مشاهده شده است، گفت: مرغ‌داری‌های صنعتی به این بیماری آلوده نشده‌اند اما اعلام مشاهده بیماری در کشور به مجامع جهانی و بزرگنمایی این موضوع در داخل و خارج سبب شده است که ضربه سختی به صنعت طیور کشور وارد شود.

وی با بیان اینکه سال ۸۹ نیز ۲۲ میلیون مرغ در کشور به دلیل شیوع بیماری آنفلوانزا معدوم شد، اضافه کرد: امسال شیوع این بیماری در حد چندروستا بوده است که مسئولان می‌توانستند به راحتی آن را کنترل کنند و این همه بزرگنمایی نشود.

نبی‌پور با اشاره به مکاتبات سازمان دامپزشکی کشور با دامپزشکی عراق و اعلام این موضوع به عراقی‌ها که مرغ‌داری‌های صنعتی کشور آلوده نیستند، گفت: زمانی که چنین موضوعی به سازمان‌های جهانی اعلام می‌شود، انعکاس و تاثیر آن در حدی است که حل مشکل ایجاد شده از عهده دو رئیس برنمی‌آید.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
از همه خواهش می کنم این سخنرانی را ببینند و به خصوص این بخش را: because not only did GPHIN find SARS early, but you may have seen last week that Iran announced that they had bird flu in Iran, but GPHIN found the bird flu in Iran not February 14 but last September.
https://www.ted.com/talks/larry_brilliant_wants_to_stop_pandemics/transcript?language=en
آقای دکتر واقعا نیازی به گزارش ایران نیست به راحتی از مدت ها پیش می توانند پیش بینی کنند ما در دنیای آنلاین زندگی می کنیم و با گزارش ندادن فقط و فقط آبروی خودمان را می بریم بخواهیم یا نه بر اساس IHR باید گزارش بدیم و الا به راحتی می توانند تمام محصولات را تحریم کنند الان زمانی هست که باید ایران تصمیم بگیرد یک پرونده دیگه مشابه تسلیحات هسته ای برایش درست بشود یا نه:
جهت تایید این مدعا
http://www.behdasht.gov.ir/?siteid=1&fkeyid=&siteid=1&pageid=127&newsview=128267
باور بفرمایید مدت هاست زمان شترسواری دولا دولا برای ما در ایران به سر آمده است همه چیز تحت ذره بین سازمان های بین المللی است
با احترام- دکتر برادران
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
اقای دکتر سازمان نمی تواند سلامت مردم را فای سپد شخصی عدهای نماید
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
اینکه دامپزشکی باید گزارش کند درست اینکه قبلا گزارش نمی شد چرا حالا به فکر گزارش افتادند درست ! اینکه گزارش شد خسارت به مرغداران را چه کسی میدهد ؟ اینکه دامپزشکی چه تمهیداتی برای طیور کشور اندیشیده و چه بودجه ای برای این موضوع مصوب کرده مسائل اساسی است . وگرنه عمه اینجانب هم می تواند علائمی دید آزمایش کند و بگوید مثبت شد و اعلام کند .!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
0
0
سازمان ضد تولید است
نظر شما
ادامه