کد خبر: ۲۲۵۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

فعالیت مراکز تحت پوشش دامپزشکی بدون حضور مسئول فنی تخلف محسوب می شود.

«دکتر رضا اسدی» رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان شمالی گفت: برخی از مراکز تحت پوشش دامپزشکی در به کار گیری مسئول فنی مقاومت می کنند در حالی که اگر این مراکز بدون نظارت مسئول فنی و بهداشتی فعالیت کنند مرتکب تخلف شده اند.

وی افزود: خراسان شمالی هنوز به زیر ساخت های لازم در حوزه دام و طیور نرسیده است و از نظر تولیدات زیر بنایی و سرمایه گذاری در حوزه دامپزشکی ضعیف است. همین امر موجب شده ساختار تولید در بخش تولیدات بهداشتی دام و طیور ضعیف باشد و با وجود این که تلاش می کنیم اعضای نظام دامپزشکی در مراکز تولیدی به عنوان مسئول فنی و بهداشتی به کار گرفته شوند اما بعضاً این مراکز به این خواسته تن نمی دهند.

وی بیان کرد: غالب دامداری های استان سنتی بوده که کار همکاران بنده در اداره کل دامپزشکی استان و نظام دامپزشکی استان را در ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری و کنترل بیماری ها سخت و دشوار کرده با این وجود استان خراسان شمالی یکی از استان های پاک در شیوع بسیاری از بیماری های دامی است.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که برای اشتغال اعضای نظام دامپزشکی استان انجام شده است، اکنون قرار دادهای شغلی موقت و زیر یک سال نداریم .

وی یاد آور شد: با تمام تلاش های انجام شده، متأسفانه در پرداخت حقوق و مزایای این افراد مشکلات زیادی وجود دارد و به همین علت با گلایه های شاغلان دراین بخش مواجه هستیم.

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان اظهار کرد: فعالیت هر مرکز تحت پوشش دامپزشکی که فاقد مسئول فنی، بهداشتی باشد وجاهت قانونی ندارد و عرضه تولیدات این مراکز به بازار نیز تخلف محسوب می شود و قابل پیگرد قانونی از سوی دامپزشکی است .

وی یکی دیگر از مشکلات این بخش را نبود فضای فیزیکی جهت استقرار دفتر نظام دامپزشکی بیان و در مورد کمبود متخصصان دامپزشکی در استان نیز گفت : باید شرایط کار متخصصان دامپزشکی در استان فراهم باشد و با توسعه مراکز تحقیقاتی و آکادمیک در استان بتوانیم حضور متخصصان را در این بخش توجیه پذیر کنیم.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
ديگه دانشگاه نزنيد . به اندازه كل اروپا دانشگاه داريم
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
فک می کنم اگه یک دانشکده دامپزشکی دیگه هم در خراسان شمالی بزنید این ضعف ها کاملا حل میشه! نظر دیگه !به معنای بهتر بگم،سازمان در نظر داره با شعار: هر دام ایرانی یک دامپزشک ایرانی ،تمام مشکلات را رفع کند!!!
دکتر حسینی
|
-
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
قابل توجه دوستان ....................
کسی که حضورش در این سمت تخلف است دنبال گرفتن تخلف دیگرانه . دوست و همکار گرامی شما که مسئول ................ اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی هستید باید پاسخگوی ظلم های فراوانی که به دامپزشکان و تکنسین های بخش خصوصی این استان ................ باشید . و هر کس که به عملکرد شما و همکارانتان اعتراض داشته باشد را به بدترین شیوه و با .................. میکنید . بدونید دنیا دو روزه ....... .
علوی
|
-
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
اتفاقاایشان از مدیران دلسوز و خوشفکر هستند حضور ایشان در سمت ریاست نظام استان کاملا قانونی است و با انتخاب اعضای شورای نظام استان که منتخب کلیه همکاران خصوصی ودولتی در سطح استان است صورت گرفته دنیا برای شما اقای دکتر حسینی با نام مستعار هم دو روز است پس بدون علم صحبت نفرمایید
دکترحسینی
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
0
جناب علوی نام خانوادگی بنده حسینی است و لزومی جهت استفاده نام مستعار نیست.
ایشان خوب بنده را میشنا سند. بنده حساب و کتابی با ایشان دارم که فقط سپردم به خدا . ایشان با مصلحت اندیشی خود و عدم پیگیری اجرای قانون حدود ده ملیون تومان به بنده خسارت زدند و مستندات این مطلب وجود دارد و خود آقای دکتر هم کاملا در جریان است. از کسانی که در حق من اجحاف کردند شاید بگذرم ولی از این آقا نه.
نظر شما
ادامه