کد خبر: ۲۲۸۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

واکسن

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: در راستای ارتقاء عملکرد مسئولان دامپزشکی و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری‌های دامی، دوره تخصصی آموزش واکسیناسیون در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «دکتر وحید کشاورز» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقاء عملکرد مسئولان دامپزشکی و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری‌های دامی، دوره تخصصی آموزش واکسیناسیون در قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری دوره تخصصی آموزش واکسیناسیون دام و طیور در قزوین، آشنایی مسئولان دامپزشکی با روش‌های نوین واکسیناسیون و آزمایشات است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره تخصصی آموزش واکسیناسیون دام و طیور، آشنایی کارکنان و مسئولان دامپزشکی با روش‌های نوین واکسیناسیون و آزمایشات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: آشنایی با آزمایشات سرولوژی طیور و ارزیابی نتایج آزمایش از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی واکسیناسیون به شمار می‌رود که باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان مربوط قرار بگیرد.

کشاورز با بیان این مطلب که واکسیناسیون دام و طیور در امنیت غذایی شهروندان نقش بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: تامین امنیت غذایی و سلامت شهروندان در گرو سلامت مواد غذایی آنها بوده که واکسیناسیون دام و طیور در سلامت فرآورده‌های گوشتی و در نتیجه سلامت شهروندان نقش دارد.

وی عنوان کرد: تسریع در نتایج آزمایشات و تشخیص بیماری‌های احتمالی را می‌توان از مزایای برگزاری این دوره‌های آموزشی برشمرد که مسئولان باید نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
0
0
یعنی پی.اچ.دی واکسیناسیون می دهند؟؟!!! (صورتک خنده)
بخش خصوصی
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
جناب اقای دکتر آراسب دباغ مقدم انگار عناوین ؛ سمت های مدریتی ............. علمی حضرتعالی را در حد یک امضا پای احکام کاهش داده واکسیناسیون یه علم که است ........................... با ... و دیدگاه علمی به موضوعات نگاه کن ...
ازمایشگاهی بخش خصوصی
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
0
0
قطعا یک علم است؛ اما استفاده از واژه ی تخصصی برای آن جای بحث دارد. قضاوت با خوانندگان. در ضمن دوستان ظاهرا نمی توانند حرف هایشان را بدون توهین بزنند که همکاران بنده در حکیم مهر، مجبورند همه ی آن را نقطه چین کنند.
ازمایشگاهی بخش خصوصی
|
-
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
جناب اقای دکتر آراسب دباغ مقدم این صورتک خنده جنابعالی دیدگاه علمی شما را نسب به موضوع مشخص می کنه قضاوت با خوانندگان...ضمنا 95% همکاران نسبت به موضوع واکسن ؛ واکسیناسیون بیگانه هستند و این بیگانگی امر مهمی چون پیشکیری در برابر بیماریها تحت شعاع قرار داد.
ضمنا دوستان حکیم مهر با کات کردن جملات از شدت انتقاد بنده نسبت به دیدگاه شما ؛ با دید ملایم تری طرح مسله کردن .
جناب اقای دکتر آراسب دباغ مقدم بحث ؛ دلایل خودتون بیان کنید چرا با این مساله مخالف هستید؟؟؟
با تشکر از حکیم مهر
نظر شما
ادامه