کد خبر: ۲۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  چهار کشتارگاه طیور و دام سنتی در استان تهران در چهارچوب ساماندهی کشتارگاههای دامپزشکی نیست و به زودی تعطیل می شود.
مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: استان تهران در سال گذشته شاهد افتتاح هشت کشتارگاه صنعتی دام و طیور بود اما هنوز تعدادی از کشتارگاههای سنتی وجود دارد که باید تعطیل شود.
دکتر علی اکبر فرجی افزود: با کشتارگاههای سنتی که برای تبدیل شدن به صنعتی تاکنون اقدام نکرده اند، از طریق قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور و سایر دستگاههای مرتبط اقدامات قانونی انجام شده است.


وی ادامه داد: از آنجایی که تولید و کشتار بهداشتی دام و طیور، سلامت جامعه را در پی خواهد داشت و امروزه حرکت به سمت تولیدات سالم و عاری از سموم و داروها در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد، بنابراین تعطیلی کشتارگاههای سنتی نیز در دستور کار برنامه ریزان است.
فرجی همچنین خاطرنشان کرد: در سال گذشته این اداره جهت تحقق اهداف اصل 44 قانون اساسی بکارگیری هرچه بیشتر نیروهای متخصص کارآمد بخش خصوصی را برای امور قابل تصدی در دستور کار قرار داد و با ساماندهی 19 شرکت ممیزی خدمات دامپزشکی برای حدود 130 نفر متخصص در استان تهران اشتغالزایی ایجاد کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسوول فنی کشتارگاه صنعتی طیور کابان بوکان-آ.غ
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۹
0
0
لطفا این قوانین تعطیلی سیستمهای سنتی رو واسه استانهای دیگه هم به اجرا درآرید.
نظر شما
ادامه