کد خبر: ۲۳۰۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش کردتودی، در مراسم تودیع و معارفه مدیر دامپزشکی شهرستان کامیاران که ظهر امروز سه شنبه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، دکتر "پویا رجبی نیا" به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی کامیاران معرفی شد.

در این مراسم که مدیر کل سازمان دامپزشکی کردستان و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهری و همچنین روسای بخش های خصوصی مربوط به دام و طیور حضور داشتند از زحمات دکتر احمدی تقدیر شد.

دکتر "اهون احمدی" مدیر تودیع شده در سخنانی به تشریح وضعیت 5 سال گذشته شبکه دامپزشکی شهرستان کامیاران پرداخت و اظهار نمود: در طول سال های گذشته سازمان دامپزشکی در کامیاران خلاصه شده در یک ساختمان، یک رئیس و چند کارمند بود، به هیچ وجه متخصصین دام و طیور، بهداشت و سلامت حضور نداشتند و بخش خصوصی فعالیت آنچنانی نداشت.

وی افزود: با زحمات شبانه روزی پرسنل و همراهی دولت و مردم توانستیم این شبکه را به جایی برسانیم که امروزه شاهد کارمندانی با تجربه های خاص، بخش خصوصی فعال و ایجاد شبکه وسیعی از دامپزشکان و درمانگاه های تخصصی هستیم.

احمدی به وجود انواع بیماری های دام و طیور اشاره نمود و گفت: با وجود دلایل فراوانی از جمله همکاری مردم و توجه دامپزشکی به این نوع بیماری ها در کردستان تاکنون موردی ثبت نشده است، همچنین هیچ نوع بیماری گاوی از مرزهای غربی وارد کشور نشده است.

وی با اشاره به صادرات انواع دام از کامیاران به کشورهای حاشیه خلیج فارس ابراز داشت: با وجود بیماری های فراوان دامی، دام شهرستان کامیاران از نظر کشورهای کویت، امارات، قطر و عراق سالم تشخیص داده شده و تاکنون 40 هزار راس انواع دام به این کشورها مستقیما صادر شده است.

دکتر احمدی که به عنوان رئیس جدید شبکه دامپزشکی شهرستان دیواندره معرفی شده است در پایان تنها مشکل بیماری مشترک میان انسان و دام در شهرستان کامیاران را وجود تب مالت دانست و واکسیناسیون را تنها عامل پیشگیری از این بیماری معرفی نمود.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پویا رجبی نیا
|
-
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
0
با سلام جادارد از زحمات بی دریغ جناب آقای دکتر احمدی در حوزه کامیاران صممیانه تشکر کنم و آرزوی موفقیت در هر جایگاه و سنگری که هستن -
رجبی نیا
رحمانی
|
-
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
امیدوارم این انتصاب با توجه به توانایی های دکتر رجبی نیا منجر به پیشرفت در امور دامپزشکی شهرستان کامیاران بشه.
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
0
0
در دامپزشکی کردستان چه خبر است؟ هر روز یک نفر تغییر پیدا می کنه
نظر شما
ادامه