کد خبر: ۲۳۴۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در همان ساعت های اولیه در روز عید سعید قربان، با حضور در دفتر خود با شبکه های دامپزشکی شهرستان های استان تماس گرفته و از وضعیت تشکیل اکیپ ها در شهرستان های و حضور کارشناسان اطلاع حاصل کرد.

وی سپس جهت بررسی وضعیت محل های موقت کشتار در شهر اصفهان به همراه «دکتر عبدالرضا مرادی» مسئول اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، از تعدادی از این محل ها بازدید نمود و ضمن گفتگو با افرادی که جهت کشتار مراجعه نموده بودند، دستورات لازم جهت به مرتفع کردن مشکل افراد را ارائه داد.

در ادامه مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان پاسخگوی سوالات اکیپ خبری صدا و سیما که در یکی از محل ها حضور داشتند شد و گزارشی از روند کار نظارت بر دام های قربانی در سطح استان داد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. فکر کنید وزیر بهداشت به مناسبت روز پزشک بخواهد از اتاق عمل یک بیمارستان بازدید کند. باید با کت و شلوار با همکاری که لباس جراحی به تن دارد ملاقات نماید؟ چه اشکالی دارد که مدیران کل محترم استانها در جریان بازدید زحمت تعویض لباس را تقبل فرموده و به شکل دامپزشکانی که در حال ارائه خدمت هستند درآیند تا هم فرهنگ سازی مناسبی انجام شود و هم همدلی بیشتری با همکاران زحمتکش فراهم آید و هم حریم حرفه دامپزشکی بیشتر و بهتر پاس داشته شود. البته کشتارگاه موقت با کشتارگاه دائم تفاوت دارد ولی به تن کردن لااقل یک روپوش سفید کار چندان سختی نیست و زحمت آنچنان زیادی ندارد.
پزشک
|
-
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
جناب دکتر لطفی زاده پزشک را با دامپزشک مقایسه نفرمایید میان ماه من تا ماه گردون .......
نظر شما
ادامه