کد خبر: ۲۳۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

داروخانه

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از رتبه‌بندی شرکت‌های پخش داروهای دامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، «دکتر محمد سعیدی» در دومین جلسه هماهنگی با شرکت‌های پخش دارو و واکسن دامی استان سمنان در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی این استان اظهار داشت: در حال حاضر هفت شرکت پخش دارو و مواد بیولوژیک در استان سمنان فعال است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای تولید دارو و واکسن دامی در استان سمنان تصریح کرد: با توجه به حجم سرمایه‌گذاری انجام‌ شده و توان بالقوه موجود این شرکت‌ها، می‌توان به تضمین سبد دارویی استان سمنان استمرار بخشید.

به گفته مدیرکل دامپزشکی استان سمنان، با این ظرفیت حتی می‌توان به‌ راحتی با عرضه داروهای خارج شبکه مقابله و دست دلالان دارویی را از بازار قطع کرد.

سعیدی بیان کرد: در همین راستا و باهدف ارتقای عملکرد شرکت‌های پخش استانی، طرح رتبه‌بندی این مراکز در دستور کار دامپزشکی استان سمنان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه سلامت مردم استان سمنان در اولویت اقدامات و برنامه‌های این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: از این‌ رو سلامت فراورده‌های دامی مورد استفاده در این استان نیز به‌ عنوان یکی از عوامل مهمی که با سلامت مردم رابطه مستقیم دارد مورد توجه است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و مهاجرت پرندگان، بر روند پیگیری فعالیت‌های اجرایی در دست اقدام تأکید کرد.

به گفته سعیدی، در این راستا طرح نظارت بر پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان در استان سمنان اجرایی خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Dvm
|
-
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
رتبه بندی تاثیر و فايدش چیه؟
نظر شما
ادامه