کد خبر: ۲۴۱۵۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان دامپزشکی را در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی و عمومی در سطح ستاد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های تابعه، در سال 1393 برای چندمین سال به عنوان سازمان برتر معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی و عمومی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سطح ستاد وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های تابعه انجام گرفت، در سال 1393 سازمان دامپزشکی کشور برای چندمین سال موفق به کسب رتبه اول گردیده است.

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
-
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
هرادم عاقلی می داند که هر تشکیلاتی با کمترین هزینه کارگر مفت وتحمیل انواع فشارهای روحی وروانی به پرسنل وبازور کارش را پیش ببرد با ده تومان کار 100تومانی انجام دهد معلوم است نمونه می شود کافیست به تعداد بازنشستگان ومیانگین طول عمر انها دراین سازمان نظری داشته باشید انوقت متوجه می شودید هیچکدام مدت زیادی دوام نیاورده اند وچنان نیرو را فرسوده می کند که تا بازنشست می شوند باید به فکر سنگ قبر باشند
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
مسلما نتيجه زحمات و تلاشهاي شبانه روزي مديران موفق سازمان چيزي جز اين نبايد باشد
حقوقهاي بسيار خوب و عالي براي كارمندان و دامپزشكان
هدفگذاري عالي جهت نيل به اهداف منطبق با نيازهاي جامعه
واگذاري تخصصي ترين و مرتبط ترين عناوين حاكميتي
تامين نيروي انساني به ميزان مورد نياز
رعايت مساوات و انصاف در توزيع حقوق و مزايا ميان كارمندان و عدم وجود حتي يك مورد تبعيض
تلاش براي حفظ و حراست از نيروي انساني متخصص و تشويق براي ادامه تحصيل و گام نهادن در مسير تعالي فردي و سازماني
عدم وجود سياسي كاري و صرفا فني بودن مسائل و منابع و توزيع اصولي آنها
عدم وجود سرقتهاي علمي و اعتبار عملكردي و پايبندي كامل به حق معنوي و مادي افراد
همه اينها فقط و فقط قسمت كوچكي از توانمنديهاي سازمان دامپزشكي كشور است كه اين سازمان را در ميان ساير سازمانهاي وزارت جهاد برتر مي نمايد و بدون شك مديران ارزشي همچون دكتر هاشم زاده دكتر ويشته. دكتر اختيار زاده. دكتر حاج اكبري. و ساير عزيزان نقش مهمي در دستيابي به اين موفقيت داشته اند كه برايشان توفيق روز افزون مسئلت داريم
و خداوند نسبت به همه امور آگاه است
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
وااای.ببین بقیه سازمانهای تابعه وضعشون چیه که دامپزشکی چند ساله!!رتبه برتره.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
رییس محترم سازمان در جلسه رئوسای ادارات کل نوید این برتری را اعلام فرمودند.دلتان به این عناوین باید هم خوش باشد بودجه و حق پرسنل سازمان را نمیدهند یک کارمند ساده دیگر وزارتخانه ها به اندازه دکتر شما دریافتی دارد.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
خدا پدر مدیر سایت حکیم مهر را بیامرزد.یعنی اگه این سایت نبود بخش عظیمی از دامپزشکان سر از تیمارستان و بیمارستانهای روانی در می آوردند.فشارهای اقتصادی این صنف را بیچاره کرده است و با کامنت گذاری عقده هایشان را خالی می کنند.البته لازم بذکر است که بخش کوچکی از این صنف که در .................... لانه گزیده اند و به آنها فرقه مختاریه گفته می شود در آمدهای وحشتناکی دارند.تمام روشهای غیر اخلاقی و غیرانسانی را بکار می گیرند تا خوب پول در بیاورند و محکم در کرسیهای خود بر قرار هستند.این جماعت اخیرا مدلی از بیزینس خود را آغاز کرده اند و آن فروختن مسوول فنی است،بدین روش که به بهره برداران با حقوق کم مسوول فنی معرفی می کنند.شما حساب فرمایید در صورتیکه حقوق مسوول فنی طبق تعرفه 2/5-3 تومن باشد و یک تومن حقوق بگیرد مابه التفاوت آن دو تومن باشد و ............... 10 واحد اینجوری پوشش بدهد چقدر در آمد دارد؟ حالا سایر اقلام بماند!!!!! یعنی بنیانگذار اپل هم به فکرش هم نمیرسید که روشهای نوین کسب در آمد در سیستم دامپزشکی باشد.حالا هی اهداف شناسایی کنید و با جسارت بزنید به هدف!!!!
دامپزشک دلسوز
|
-
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
0
0
برای ما دامپزشکان افتخار است، همیشه افرادی هستند که با هرگونه موفقیت سازمان مخالفت میکنند و ظاهرا با نیت خاصی این کار را انجام میدهند.
مرتضی
|
-
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
ان اقایی که فرموده خداوند به همه اموراگاه است خودش برود بپرسد واقعا چند نفراز اقای دکتر ........... هستند بهد ادعا کند مسلما خودش از ........... است
نظر شما
ادامه