کد خبر: ۲۴۲۶۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

«خبرگزاری صدا و سیما» نوشت:

مرغهای فاسد را از قفس سردخانه پراندند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ساعتی پیش در پی گزارش یک منبع آگاه مبنی بر وجود مرغ های تاریخ گذشته در سردخانه پنج مهر آبادان و اعزام گروه خبری به این سردخانه مسئولان مربوطه مرغهای فاسد را به انبارهای خارج از سردخانه منتقل کردند.

آنان در حالیکه از ورود گروه خبری به سردخانه ممانعت می کردند، از در دیگر محموله مرغ تاریخ مصرف گذشته را با دو دستگاه خودروی کامیون و وانت بار از سردخانه خارج کردند.

این در حالیست که آقای آقالر رییس اداره دامپزشکی آبادان این موضوع را تکذیب کرد و گفت: نیروهای پشتیبانی ما با استقرار در سردخانه بر سلامت مرغهای موجود نظارت می کنند.

هم اکنون مرغ منجمد در بازارهای آبادان با کاهش قیمت مواجه شده است و هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت چهار هزار و چهارصد تومان به فروش می رسد.

 

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
این سردخانه فکرکنم مال پشتیبانی اموردام باشد
مسئول فنی سردخانه....کرج
|
-
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
کاری نداره مرغهای منجمد سطح شهر 4400 تاریخ دارند یا نه/اخه صدا و سیما بدون دیدن و بدون آزمایش چطور تشخیص فاسد بودن داده لاف زده !!!؟؟؟؟ معلومه هرکسی را بدون مجوز داشتن هرجایی راه نمی دهند ما هم کسی که مجوز نداشته باشد به خاطر مسائل امنیتی راه به سردخانه مون نمی دهیم.
7 خط
|
-
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
خدمت همکار عزیز سردخانه ای می رسانم که این جماعت متخلف بسته های مرغ تاریخ منقضی را به بازار نمی فرستند بلکه ریپک می کنند.در ضمن مگه سردخانه تاسیسات غنی سازی اورانیومه که جنبه امنیتی داشته باشد! البته همکاران شاغل در بخش .......... به شماها اعلام می کنند که ما اطلاع داریم اونجا چه خبره اما کسی نفهمد تا رسانه ای نشود.کسی که ریگ تو کفشش نباشد نگهداری گوشت و مرغ در سردخانه امنیتی نمی شود
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
اقایی که فکر میکنی هفت خطی من تو استان البرزم. هرکسی را که راه بیفدته دوربین دستش بگیره که راه نمی دهند باید کارت شناسایی معتبر یا حکم بازرسی داشته باشند ، مل فقط همکاران ادارات دامپزشکی را را می دهیم
ناشناس
|
-
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
با سلام
ابتدا لازم به ذکره که بنده از مشتریهای دائمی مرغ هستم و سالها اقدام به توزیع گسترده مرغ در شهرستان آبادان و شهرهای همجوار از جمله اروندکنار، خرمشهر شادگان ماهشهر و غیره کردم و تاکنون به چنین موردی نخوردم. اخه بعید میدونم سازمان عظیم و با سابقه امور دام و طیور کشور اقدام به کوچک کردن خود در انظار عمومی کند. آن هم بخاطر چند تکه مرغ تاریخ گذشته!!
ثانیا کسی که با ظاهر خبرنگار اما بدون مجوز و به طور مشکوک وارد مجتمع شده و نسبت به اعطای مجوزهای لازم جهت فیلمبرداری یا مصاحبه به مامورین امنیتی درب مجتمع های سردخانه ای آبادن خودداری کند، آیا نباید به وی مشکوک شد؟ آیا نباید از ورود وی جلوگیری شود؟ بر چه اساسباید به وی اطمینان شود؟
بر چه اساس یک منبع ناآگاه و غیر رسمی اقدام به انتشار اکاذیب و شایعات بپردازد؟ آن هم در عصر دیجیتال.
اگر این خبر صحت داره چرا منابع رسمی این خبر را تایید نکرده اند؟
چرا چندین ماه پیش در روزنامه ها و شبکه های خبری رسمی، خبر معدوم سازی مرغهای تاریخ مصرف گذشته منتشر شد اما اکنون خیر؟
نظر بنده اینه که این چیزی جز اکاذیب بی اساس جهت تخریب سازمان های بزرگی مثل سازمان اور دام و طیور کشور، اداره بازرگانی و نهادهای مربوطه و الصاق برچسب های نامربوط است و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم است.
ضمنا با فرض خروج مرغ تاریخ مصرف گذشته، آیا مشتری که مرغ میخرد کور که نیست؟ قطعا تاریخ مصرف مرغ را میبیند یا حتی بنده که توزیع کننده هستم از خرید مرغ تاریخ مصرف گذشته خودداری میکنم چون سالها زحمت کشیدم تا بازار فروش اکنون خودم رو بدست آوردم .
لطفا شایعه بی اساس نکنین چون حق الناسه. بدون مطالعه و مدارک مستدل خبر نشر نکنین
هموطن
|
-
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
سلاماین اولین بار نیست که صدا و سیما دی ته اینطور اعمالی مثل شایعات و توهین به اشخاص یا ارگانها و غیره میزنن.
پیس از این بهلول گفته برای شهره شدنر دئ راه وجود داره، یا یک کار خارق العاده خوب یا یک کار خارق العاده بد انجام دهید!
. امیدوارم خبرنگار محترم صدا و سیمای آبادان که این خبر رو نشر کرده برای اثبات قضیه و دروغ خود، مدارک و مستندات لازم و معتبر خود را بتواند ارائه دهد تا سازمان صدا و سیما مانند دفعات قبل تحقیر شود و طبق معمول مانند سایر همکاران خود مجبور به عذرخواهی شود . کما اینکه این امر برای نامبرده و همکارانش یک امر بدیهی و پیش پا افتاده شده و اقدام به نشر هر شایعه و دروغ می نمایند
ناشناس
|
-
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
اداره دامپزشکی ........ جز ........ترین ادارات کشور است. .........
مسئول محترم سایت این خبر را منتشر کنید
یک اداره ی ...................
پر ................
نظر شما
ادامه