کد خبر: ۲۸۳۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار اظهار کرد: با گسترش پیش‌مولدها و مولدهای شترمرغ، تولیدات مزرعه آموزشی، تحقیقاتی این واحد دانشگاهی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری آنا، «دکتر طاهره میرساردو» که به همراه «دکتر جلیل پورحاجی» رئیس دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار از این مزرعه بازدید می‌کرد، در جریان مسائل و مشکلات و نیازهای این مزرعه قرار گرفت و دستورهای لازم را صادر کرد.

سرپرست واحد گرمسار پس از بازدید از بخش‌های مختلف مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شترمرغ در دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا ابراز امیدواری کرد با گسترش مولدها و پیش‌مولدهای شترمرغ و تجهیز آن، تولیدات این مرکز افزایش یابد.

وی گفت: این مزرعه در راستای سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی و افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای تاسیس شده و گوشت، روغن و تخم شترمرغ از تولیدات مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شترمرغ دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار است که علاوه بر مصرف استادان، کارکنان و داخل شهرستان در واحدهای دیگر استان نیز توزیع شده است.

میرساردو اظهار کرد: مرکز تحقیقات و پرورش شترمرغ در دانشکده دامپزشکی که در زمینه تحقیقات و تولید شترمرغ فعالیت می‌کند، می‌تواند به یک مرکز مهم تحقیقاتی و آموزشی در منطقه تبدیل شود و افزون بر تولید محصولات متنوع، زمینه آموزش‌های لازم به علاقه‌مندان پرورش شترمرغ را نیز فراهم کند.

سرپرست واحد گرمسار در این بازدید دستور خرید شترمرغ‌های پیش‌مولد و مولد و برخی نیازهای این مرکز را صادر و ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد افزایش تولیدات، رشد تحقیقات و آموزش و کمک به افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای را شاهد باشیم.

مزرعه شترمرغ گرمسار
 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دانشجوی سال آخر دانشکده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
1
0
رییس و بازدید از بیمارستان، رییس و بازدید از شترمرغ، رییس و افتتاح مجهزترین و بزرگترین و ... پس چرا هیچ خبری از هیات علمی دانشکده نیست؟ همش شده رییس. واقعا دلیل این همه ر
پورتاژآگهی چیست؟چرا پذیرفته شدگان آزمون دکتری قریب به 80 درصد کاهش داشته؟ چرا تعداد بیمار دانشکده حدود 100 درصد کم شده؟ و چراهای دیگه. لطفا از رییس پاسخ این سوالات را بخواهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
دوباره مخالفای دانشگاه آزاد واحد گرمسار دچار توهم شدن و شروع کردن به نوشتن پیامهای بی ربط و بی سر و ته!!!!
مصطفی
|
Finland
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
2
سلام
پاسخ به همه سئوالات وچراهای دانشجوی سال آخر دانشکده اینه: وجود امثال .........................
نظر شما
ادامه