کد خبر: ۲۸۳۳۰
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان نظام دامپزشکي جمهوري اسلامي ايران، «دکتر حسام‌الدين اکبرين» دبير اجرايي پنجمين کنگره بين‌المللي دامپزشکي طيور اعلام کرد: شركت‌كنندگان در كنگره براي دريافت كارت‌هاي سينه و اسناد و مدارك كنگره بايد از ساعت 7/30 الي 8/30 صبح روز يکشنبه 94/11/11 در محل برگزاري كنگره به نشاني اتوبان شهيد همت، بين بزرگراه شيخ فضل‌اله نوري و شهيد چمران، دانشگاه علوم پزشكي ايران، مركز همايش‌هاي بين‌المللي رازي حضور به‌هم‌رسانند.

ارايه كارت شناسايي معتبر و اصل فيش واريزي مبلغ ثبت‌نام الزامي مي‌باشد .

وي گفت: ثبت‌نام از متقاضيان براي دريافت امتياز بازآموزي در روز اول (11/11/94) ساعت10/30 الي 12/30 و در روز دوم از ساعت 9 الي 12 صبح در محل استقرار نمايندگان سازمان نظام دامپزشكي جمهوري اسلامي ايران در محل برگزاري كنگره (طبقه اول، جنب پذيرش) صورت مي‌پذيرد و در هر دو روز كنگره، بايد امور مربوط به حضور و غياب در محل مذكور توسط شركت‌كنندگان انجام شود. همراه داشتن كارت عضويت معتبر نظام دامپزشكي و كارت كنگره در هر دو روز الزامي مي‌باشد و گواهي ارايه مقاله در پايان زمان ارايه و گواهي حضور در كنگره از ساعت 18-17 روز دوم (12/11/94) در محل برگزاري اعطا مي‌گردد .

قابل توجه سخنرانان محترم کنگره

 دبير اجرايي پنجمين کنگره بين‌المللي دامپزشکي طيور، مدت زمان سخنراني براي هر سخنراني كليدي و عادي را به ترتيـب 25 و 12 دقيقـه اعلام کرد و افزود:سخنراني‌ها مي‌تواند به زبان فارسي ارايه شده ولي PowerPointها بايد به انگليسي تهيه و ارايه گردد.

 وي گفت: براي هر سخنراني كليدي و عادي به ترتيب مدت زمان 5 و 3 دقيقه براي پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است كه در پايان هر ارايه انجام خواهد شد، همچنين گواهي ارايه سخنراني در پايان زمان ارايه، از طرف رئيس پانل به سخنران اعطا مي‌گردد. ديگر نويسندگان مقاله ارايه شده نيز در صورت ثبت‌نام، مي‌توانند پس از پايان پانل به دبيرخانه مراجعه و گواهي ارايه مقاله دريافت نمايند.

قابل توجه ارايه کنندگان محترم پوستر

اکبرين در پايان رعايت، موارد مندرج در راهنماي تهيه پوستر را ضروري دانست و با اعلام اينکه حضور حداقل يکي از نويسندگان مقاله در طول مدت زمان نصب و ارايه پوستر، در کنار پوستر الزامي است، گفت: گواهي ارايه پوستر در 15 دقيقه پاياني زمان ارايه، در محل نصب پوستر اعطا مي‌گردد. ديگر نويسندگان مقاله ارايه شده نيز در صورت ثبت‌نام، مي‌توانند پس از پايان زمان ارايه به دبيرخانه مراجعه و گواهي ارايه مقاله دريافت نمايند.
 
 
نظر شما
ادامه