کد خبر: ۲۸۹۸۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
 کشف و توقیف داروهای خارج از شبکه دامپزشکی در شهرستان سلماس
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سلماس از کشف و توقیف داروهای خارج از شبکه توزیع دامپزشکی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایلنا، «دکتر تورج دماوندی» گفت: برابر اطلاع واصله یک واحد توزیع  غیرمجاز دارو در یکی از روستاهای شهرستان سلماس که اقدام به توزیع داروهای خارج از شبکه دامپزشکی می کرد بعد از تعقیب و مراقبت های لازم چندین ماهه، با اخذ مجوز از مقامات قضایی کلیه داروهای این واحد به ارزش ریالی 20 میلیون ریال توقیف و پرونده جهت رسیدگی و سپری کردن مراحل قانونی به مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع شد .

دماوندی از دامداران درخواست کرد که داروهای دامپزشکی مورد نیاز دام های خود را با در دست داشتن نسخه مربوطه از داروخانه های دامپزشکی مجاز و مورد تایید شبکه دامپزشکی تهیه کنند .
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
1
1
چندین ساله که چهار تا بقالی تو روستای قره قشلاق سلماس دارو میفروشن و نسخه پیچی و درمان میکنن اونم بااطلاع مسولین اداراه کل دامپزشکی آذربایجان غربی.
چون اونایی که درجریانن میدونن چند مورد نامه نگاری و شفاهی از مدیرکل گرفته تا دارو و درمان انجام شده.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
0
1
خريد و فروش واكسنهاي دامي در بازارهاي هفتگي استان آذربايجانغربي همراه با كشتار دام و فروش كباب از صحنه هاي رايج است از مسافرين نوروزي دعوت ميشود از اين امكانات ديدن نمايند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
1
1
در واقع فرقي بين توزيع داخل شبكه و خارج شبكه وجود ندارد دارو و واكسن يكي است تازه شرايط نگاهداري واكسنها در خارج شبكه بهتر است زيرا امكانات بيشتري دارند فقط فرق در قيمت است داروهاي خارج شبكه ارزانتر است زيرا نظارتي برداروها و نسخه ها نيست بوكان استان آذربايجانغربي روستاني كاني
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
1
1
با سلام؛ وقتی تو روستاهای کوچک دکتر نمیاد و نمیصرفه براش داروخانه بزنه، داروها رو هم تو داروخانه هایی که تو پستهای دامپزشکی هستند به قیمت گزاف میفروشن تازه تو ساعت اداری هستن خدایی نکرده اگه بعدازظهر یکی سروکارش بیفته باید بره دنبالشون با سلام و صلوات بیاردشون، یکی باید به داد این بدبختا برسه،شاهکار نکردید داروهای اون بدبخت رو جمع کردید غیر از اینکه مردم رو سرگردونتر کردید. یه کار مثبت که انجام نمی دید.
نظر شما
ادامه