کد خبر: ۲۹۸۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان دامپزشکی کشور، پس از ارزیابی و بررسی فعالیت های یک ساله پورتال­های ادارات کل دامپزشکی استانها و با توجه به اولویت ها و شاخص­های تعیین شده امتیازهای هر یک از ادارات کل مشخص شد و ادارات کل دامپزشکی خراسان رضوی، سمنان و خراسان جنوبی به ترتیب رتبه­های اول تا سوم را به دست آوردند.

 «معصومه یوسفی» مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان دامپزشکی کشور گفت: ارزیابی زیرپورتال­ها با اولویت معرفی و بروزرسانی صفحات اختصاصی ادارات دامپزشکی شهرستان، فرمهای الکترونیک، محتوی پورتال­ها و رکوردهای ثبت شده انجام گردید و در حال حاضر پورتالهای ادارات کل دامپزشکی استانها در قالب دو گروه رتبه بندی شده اند و با پیگیری نصب و بروزرسانی نسخه جدید نرم افزار انتظار می­رود طی ماه­های آینده با آموزشهای تخصصی تمامی پورتال­ها به یک سطح مطلوب برسند.

وی با اشاره به روند رو به رشد افزایش بازدید در پورتالهای دامپزشکی در سال گذشته تصریح کرد: خدمات الکترونیکی مناسب و اهمیت جایگاه دامپزشکی باعث شده تا مخاطبان بیشتری نسبت به قبل از پورتالهای سازمان دامپزشکی بازدید نمایند و در سال گذشته در این زمینه رشد 25 درصدی کاربران را داشته ایم.

مهندس یوسفی افزود: بزودی با بهره گیری از نرم افزار و قالب جدید پورتال دامپزشکی امکان بروزرسانی از طریق موبایل و تبلت هم برای کاربران امکان­پذیر خواهد شد تا بستر تکریم و خدمات رسانی هر چه بهتر برای ارباب رجوع تامین گردد. همچنین در ادامه این گزارش استانهای تهران، خوزستان و آذربایجان شرقی هم به ترتیب درجایگاههای بعدی شایسته تقدیر شناخته شدند.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مصطفی قلاوند
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
پرتال هایی به این گونه نه تنها نشان دهنده نبود هماهنگی در سازمان است بلکه نبود امکانات و تخصیص اعتبارات نیز مشکلاتی به همراه دارد.
در بخشی از موارد یک نرم افزار خریداری شده و در چندین سایت به شکل های گوناگون توسط افرادی اجرا گرفته میشود که تجربه لازم را ندارند که بعدها باعث ایجاد مشکل برای خود آن سازمان میشود.

بهتر بود که سازمان دامپزشکی یک پلتفرم واحد ایجاد مینمود که تمام استانها در آن پلتفرم اقدام به فعالیت میکردند.

طراحی همه این سایتها به گونه ای بوده که حتی بدیهی ترین فرم ها در صفحه هایی قرار گرفته اند که انتظار نمیرفت این اطلاعات در این صفحه ها باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
طبق معمول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست
آنچه البته به جايي نرسد فرياد است
عدم توانايي برنامه ريزي واحد براي يكسان سازي ارائه خدمات و اطلاع رساني در سازمان دامپزشكي كشور منجر به ايجاد مسابقه اي ميشود كه مقدار زيادي نيرو و هزينه را صرف خود ميكند و از سوي ديگر مديران سازمان هميشه گله كمبود نيرو را دارند به نظر ميرسد با تغيير رويكرد رئيس محوري به سمت خرد جمعي بسياري از مشكلات دروني سازمان حل خواهد شد نمونه اش همين جشن بالماسكه كه هر سال به عنوان پورتال برتر راه اندازي ميشود در صورتي كه نه پايه مقايسه اي يكسان دارد و نه خروجي هاي آن با واقعيات منطبق است
نظر شما
ادامه