کد خبر: ۳۰۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی جهت مسئولین فنی و دستیاران، متصدیان و کارگران واحدهای تحت نظارت دامپزشکی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، «محمد رضایی» اظهار کرد: تعداد 85 نفر مسئولین فنی و دستیار بهداشتی در 4 گروه کشتارگاه های طیور، کارگاه های قطعه بندی و بسته بندی فرآورده های خام دامی، مراکز جمع آوری شیر و نشانه گذاری و بسته بندی تخم مرغ در فاز اول ثبت نام شده و مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

وی افزود: این دوره آموزشی به تفکیک نوع شغل با هدف افزایش سطح آگاهی مسئولین فنی و دستیاران در راستای شغل مورد نظر برگزار می گردد.

مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: در این دوره مباحثی چون قوانین، مقررات و دستور العمل های سازمان دامپزشکی کشور، اصول نمونه برداری، ثبت آمار و گزارش دهی سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی (GMP  وHACCP  )، بیماری های مشترک بین انسان و دام، تقلبات، بهداشت عمومی و فردی و اصول بهداشت مواد غذایی مرتبط با شغل مورد نظر آموزش داده خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این به منظور ارتقای سطح دانش متصدیان و کارگران شاغل در مراکز تحت نظارت دامپزشکی و افزایش سطح بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل اقدام به برنامه ریزی در راستای آموزش افراد مذکور نموده است.

رضایی گفت: تمامی متصدیان و کارگران شاغل در مراکز تحت نظارت دامپزشکی جهت فعالیت در واحدها ملزم به گذراندن دوره های آموزشی با محتوای (بهداشت عمومی و فردی، بهداشت مواد غذایی مرتبط با شغل مورد نظر، بیماری مشترک بین انسان و دام، قوانین و مقررات و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور و ...) می باشند.

مسئول آموزش و ترویج اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: دوره های آموزشی مذکور جهت هر واحد به صورت اختصاصی با تأکید بر مخاطرات شغل هدف برگزار خواهد شد.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر سلطاني
|
Saudi Arabia
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
براي كاردان هاي دامپزشكي از لغت تكنسين به جاي دستيار استفاده بفرماييد تا با رزيدنت ها اشتباه نشوند
نظر شما
ادامه