کد خبر: ۳۱۴۳۰
تعداد نظرات: ۸۶ نظر
مشاور اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران:
به راستی چه شده است که این کارفرمایان، مشکلات مختلف اداری، مالی، پرسنلی و ... را رها کرده و «دامپزشکی» را سرچشمه مشکلات خود قلمداد می‌کنند؟!
 
 

حکیم مهر - مشاور اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: یکی از گرفتاری‌های اساسی صنعت غذا اصرار سازمان دامپزشکی بر وجود مسئول دامپزشک درون کارخانه‌های صنایع تبدیلی است!

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، شامگاه دیروز در چهارمین جشنواره معرفی برترین برندهای صنعت غذا به انتخاب مردم که در محل انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور برگزار شد، نامداران و تلاشگران عرصه صنعت غذا که با اخذ آرای مردمی از سال گذشته تا اوایل تابستان سال جاری رأی گرفته بودند، معرفی و تندیس و لوح یادبود دریافت کردند.

در این آیین، «شاهرخ ظهیری» مشاور اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران و بنیانگذار و مدیرعامل گروه صنایع غذایی مهرام که به پدر صنعت غذا مشهور است، با انتقاد از کم‌توجهی مسئولان به این صنعت، گفت: تنها صنعتی که می‌تواند به سازمان تجارت جهانی متصل شود، صنایع غذایی است.

ظهیری افزود: اما در سند راهبردی هفت صنعت از قبیل خودرو، سیمان، فولاد، نساجی و... دیده شده که متأسفانه جای خالی صنعت غذا در آن به شدت احساس می‌شود.

به گفته وی، در سال ۸۴ قانونی به تصویب رسید که در یکی از بندهای آن، فراورده‌های خام دامی را تعریف کرده است. به عبارتی تمام فراورده خام، مولدی است که در زمان حیات دام از آن به دست می‌آید. در تبصره این قانون هم آمده در صورتی که این فراورده‌ها از طریق روش‌های صنعتی، تغییر شکل بدهد، دیگر مشمول این قانون نخواهد بود. یعنی سازمان دامپزشکی تنها تا حمل مواد خام دامی به در کارخانه، وظیفه تأمین سلامت را دارد و پس از آن وزارت بهداشت، بر تولید نظارت می‌کند.

ظهیری خاطرنشان کرد: این در حالی است که اکنون سازمان دامپزشکی اصرار بر وجود مسئول دامپزشک درون کارخانه‌های صنایع تبدیلی دارد؛ این موارد یکی از گرفتاری‌های اساسی صنعت غذا است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، برای ارسال محموله‌ای مانند عسل از یک استان تا استان دیگر، باید مجوز سازمان دامپزشکی استان مبداء صادر شده و برای مقصد، پیامی در این زمین ارسال شود. حال بسیار پیش آمده که محموله به مقصد رسیده، اما اداره دامپزشکی آن شهرستان، از ورود آن اظهار بی‌اطلاعی کرده و محموله برگشت خورده است. چنین ناهماهنگی‌هایی، در مقابل پیشرفت صنعت غذا می‌ایستد.

ظهیری درباره بحث قیمت‌گذاری تصریح کرد: متأسفانه کارخانه‌های صنایع تبدیلی، محصولات کشاورزی را هر روز با یک قیمت خریداری می‌کنند، اما بعد از فراوری و بسته‌بندی آن، سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف‌کننده برای آن نرخ تعیین می‌کند که در بیشتر موارد این نرخ‌گذاری به ضرر صنعت تمام می‌شود.

وی با بیان مشکلات صنعت غذا یادآور شد: با وجود چنین موانعی، چگونه می‌توان به تجارت جهانی پرداخت و با برندهای قدر دنیا رقابت کرد؟

 
پی نوشت حکیم مهر:
آنچه که در این میان عجیب به نظر می رسد، اصرارهای غیرعادی کارفرمایان و صنایع غذایی مرتبط با فرآورده های خام دامی بر تضعیف عملکرد نظارتی دامپزشکان بر این صنایع می باشد که در ماجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی، کاملاً مشهود بود.
به راستی چه شده است که این کارفرمایان، مشکلات مختلف اداری، مالی، پرسنلی و ... را رها کرده و «دامپزشکی» را سرچشمه مشکلات خود قلمداد می کنند؟! آیا جز این است که مسئولین فنی بهداشتی مانع بزرگی بر سر راه تخلفات احتمالی این صنایع محسوب می شوند؟!
به نظر می رسد اصرار عجیب و غریب کارفرمایان بر تضعیف نظارت دامپزشکی، خود باید موجبات هوشیاری هر چه بیشتر مسئولین و دست اندرکاران بهداشتی جامعه را فراهم آورده و با تقویت حلقه نظارتی موجود، از بروز هرگونه تخلفات احتمالی که سلامت عمومی جامعه را مورد تهدید قرار دهد، جلوگیری نمایند.
 
 
انتشار یافته: ۸۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
5
خوب مشخصه چرا!!!
وقتی یک ارگان و سازمانی مثل سازمان اینقدر ضعیف باشه هر کسی که از راه میرسه فقط توانایی زور گفتن به مارو داره!!!
جرات میخواد به وزارت بهداشتیا چیزی بگی،اونقدر قدرت دارن که نشه بهشون چیزی گفت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
حرف زور شنیدن حقتونه
کارشناس دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
2
4
وقتی همه چیز را برای خودت بخواهی آخرش همین خواهد شد
وقتی کارشناسان بهداشت موادغذایی با منشا دامی می توانستند به عنوان مسئول فنی در این مراکز با نصف حقوق دامپزشکان فعالیت کنند و سازمان دامپزشکی اجازه نداد حالا صاحبان صنایع هم چون مبالغ مد نظر دامپزشکان بالاست از ریشه هیچکدام را قبول ندارند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
3
آفرین به حکیم بابت پی نوشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
خوب نوشته، ولی به چه درد می خوره
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
2
1
آفرین به نظر کارشناس دامپزشکی منشائ دامی . آقایان دامپزشکان باغرور خود باعث باعث بدبختی همه شدند.
شایورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
1
بنده خدا، آقای ظهیری درست گفته نظارت دامپزشکی بر فرآورده های خام دامی است و با تغییرات صنعتی آن را از شمول فرآورده خام خارج می کند! به جای دخالت در حوزه وزارت بهداشت و چسباندن خودمان به آنها بهتر است به وظیفه قانونی خودمان عمل کنیم! تامین واکسن دام و طیور و پوشش واکسیناسیون رو با تعرفه های قجری تضعیف کردیم و سازمان دامپزشکی به موسسه رازی میلیاردی بدهکاره! نظارت بر داروهای دامپزشکی در حد صفره شرکت های دارویی آب به جای دارو میدن به داروخانه‌ها با جایزه جنسی صد در صد! یه بوتالکس موثر و خوب برای درمان تیلریوز نداریم و انواع ویتامین وارد می کنیم به جای داروهای کمیاب مانند ترکیبات تزریقی مس برای گوسفند و بز به عنوان سرمایه دامی کشورحالا با این دخالت ها و تداخل در وظایف بهداشتی ها میخواهیم برای خود ابرو بخریم و در جامعه خودی نشان دهیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
1
ایعنی کاری که در تمام دنیا مرسومه در کشور ما مشکل اساسی است.در کشور برزیل سازمان دولتی SIF در هر کارخانه مرتبط با مواد غذایی با منشا دامی نماینده ای دارد و خودش حقوق وی را پرداخت می کند.بنده خودم شاهد بودم که دامپزشک نماینده این سازمان واقعا قدرت اجرایی به معنای واقعی داشت و کلا از ایشان حساب می بردند.حالا با این وضعیت مسول بهداشتی ها تو کشور ما با همین وضعشون مشکل اساسی قلمداد می شوند.
حقیقت این است که این مرااکز با قانون مشکل دارند و مشکل اساسی منفعت طلبی های این افراد است
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
2
رئیس اتاق رو هم که امروز تغییر دادند به خاطر بیماری نبود، بعضی از افراد از حدود خودشون فراتر میرند.

به نظر برداشت از صحبت های پدر غذای ایران اینطور میشود داشت که عده خاصی در سازمان دامپزشکی مقابل ما ایستادند و ما به زودی از طریق لابی های خود این سد ها را رفع میکنیم.

در مورد شخصی قضاوت نمیکنم، یا بعضی از افراد خیلی به درستکار بودند خود اطمینان دارند که سازمان دامپزشکی با این وضعیت "حتی" یک پارازیت در امور خود میدانند یا...
دکتر
|
United States of America
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
1
مرسی از حکیم مهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
1
1
ضعف عمیق نظام دامپزشکی
در مقابل این ادعای گزاف که نتیجه بی عملی س ن است خواهشمند است شورای .......... کنونی همگی درجا استعفا دهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
2
ممكنست صحبتهاي ايشان درنگاه اوليه بي منطق به نظر آيد اما آيا واقعا وجود مسوول فني با شرايط فعلي چه سودي براي مصرف كننده دارد؟ آيا واقعا نظارتي صورت مي گيرد؟ اصلا ناظر بهداشتي يا مسوول فني توان نظارت و اجراي آيين نامه هاي بهداشتي را دارد؟
به نظرم همكاراني كه در صنف مسوول فني مشغول به فعاليت هستند شرايط را بهتر از همه درك مي كنند
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
با دلیل های مشخص منطقی نیست چرا که از نظر اقتصادی اگر کارفرما به دنبال رقابت در بازار باشد به فکر افزایش کیفیت محصولات خود است و از فعالیت مسئول فنی با وجدان استقبال میکند.
ایشان در بخشی ادعای رقابت در بازارهای خارج (با توجه به شرایط حاظر فعلا منطقه رو در نظر میگیریم) را کردند که در این خصوص حتی مشتریان شرقی و غربی کشور هم طبع خاصی در انتخاب محصولات خود دارند جدا از اینکه بعضی از این کشور ها سیستم های سخت گیرانه ای در قبال محصولات غذایی دارند.

اگر هم دقت فرموده باشید حقوق یک مسئول فنی در طول سال و یک دهه فعالیت با احتساب مالیات و بیمه و تورم بسیار رقم ناچیزی در مقایسه با سود کارفرما میباشد و اگر کیفیت خروجی محصولات مد نظر باشد با توجه به این که به تقویت برند در بازار کمک می کند باعث برگشت چندین برابری سرمایه صرف شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
وجود این افراد در صنایع غذایی کشور باعث شرمساری کشور و نظام است ان وقت توقع داریم محصولات ما صادر هم بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
منظور دامپزشکان دیگر؟ درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
در همه جاي دنيا دامپزشكان ناظرين توليد موارد غذايي از مزرعه تا ميز غذاي مردم هستند . چه اتفاقي افتاده است كه در كشور ما اينگونه دوگانه حركت مي شود .. علل انرا مي توان به موارد زير خلاصه كرد :
1- دست اندركاران وزارت بهداشت در اين زمينه سود سرشاري را مي برند كه اگر غير از اين بود برايشان تفاوتي نداشت چه كسي بر مواد غذايي نظارت دارد .تنها سلامت مواد اهميت داشت . همه مي دانيم كه در رستورانها و كليه مكانهايي كه موارد غذايي ارايه ميشود در سوسيس و كالباس از موادي استفاده ميشود كه براي سلامتي انسانها مضر است و وزارت محترم بهداشت هيچ گونه اقدامي در اين جهت نمي كند ..چرا ؟؟
2 - در اختيار دامپزشكي بودن باعث بسته شدن دكان تعدادي سود جو مي شود ..
3- علت مقاومت وزارت بهداشت براي جلوگيري از كنترل بهداشتي دامپزشكان چيست ؟؟ بجز اينكه موادي را مصرف مي كنند كه زيان اور است .
4- افزايش بي رويه بيماريهاي عروقي ، سرطانها ف و هزاران مشكل ديگر بعهده چه كساني هست و عوامل خطر مرتبط با انها چيست ؟؟ اينها همه كافيست كه نقش دامپزشكان در كنترل مواد غذايي لوث گردد..
کارشناس
|
Iraq
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
0
حرف بزنید نه ناسلامتی زبان دارید هم دست برای تایپ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
دامپزشک زبانش کجا بود
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
در اصل حرف درستی است .بخاطر اینکه نوع نظارت دامپزشکی ذلیلانه است و وقتی ناظر که بایدحافظ منافع مصرف کننده و مراقب حفظ بهداشت محصولات است بایستی بخاطر دریافت حقوق وعدم اخراج شدن در برابر صاحبکار کرنش کند مسلم است که تولید کننده بعنوان یک موجود زیادی وبه درد نخور به او نگاه میکند.همانطور که دوست دیگه ای اشاره کرد در کشور برزیل sif که نیروی دولتی است با تعداد زیادی همکار دکتر وکاردان در کشتارگاهها حضور دارند و واقعا به قدرت برخورد میکنند و حرف اول واخر را در کشتارگاه می زنند.در اصل بحث نظارت قابل واگذاری نیست واگر خواسته باشیم محصولات با کیفیت ودارای قابلیت صادرات داشته باشیم بایستی حقوق ناظرین را دولت پرداخت کند به عبارتی باید نیروی دولتی باشند تا قدرت مانور داشته باشند
کارشناس شبکه تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
1
سلام عیکم
متاسفانه قبلا شهر تبریز عزیز ان بزگواری داشت بنام حاج تقی - ساری قلی خان - ستارخان - باقر خان اگر امروز آنها در ادرات دامپزشکی بودند وضعیت دامپزشکان این طوری نبود که هر کس که از راه برسد هیچ کاری هم نتواند لاقل ........ و برود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
برای دامپزشکا حاج تقی بهتر از ساری قلی خانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
1
اگه دامپزشکا نبودن که تو پدر صنعت غذا و امثال تو* ........ میکردند تو مواد غذایی میدادند به خورد ملت بدبخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
عملکرد دامپزشکان در عرصه های تولید کاملا مشخصه، هر روز یه افتضاح
مسئول فنی بهداشتی در اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
3
ما باید از این دوران گذر کنیم
باید فهمید که اقتضای خوی کارفرمایی ، زدن این حرف هاست .
نسبت به هر چیز که در تقابل با منافع اقتصادی باشد ، موضع می گیرند.
امیدوارم روزی برسد که استاندارد ها و MRL ها رعایت شود.
جایی که باید قوانین اجرا شود و دستوری باشد مانند حکم شرعی ، غیرقابل تغییر باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
فعلا که نون شما از این کارفرماها در میاد، این همه ناشکری نکنین
دامپزشک
|
Canada
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
1
2
باید قانون اصلاح و به درستی اجرا شود. تا وقتی قانون به این شکل باشه، داستان همینه که هست. مدیران لایق، نیاز این کار است. به قول فوتبالیا، مهاجم حریف رو ول کن، دفاع خودمون رو به چسب!
کارشناس استان مرکزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
2
2
دامپزشکان وقتی حقوق کارشناسان بهداشت موادغذایی با منشاءدامی وعلوم آزمایشگاهی را سلب می کنند وهمه چیز را برای خودشان می خواهند باید منتظر روزهای بدترازاین باشند . دامپزشکان به سایر رده های دامپزشکی خیانت کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
کاملا درسته
دامپزشك
|
United States of America
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
1
تنها صنعتي كه نمي توانند وارد بازارهاي جهاني شود صنايع غذايي ايران است و علت ان عدم رعايت موازين بهداشتي است توسط سازمانهاي ناظر كه اين حقيقت بر سازمانهاي بهداشت غذايي كشورهاي مطرح پوشيده نيست و عليرغم خواب خرگوشي مسولين كه تصور مي كنند تنها مهر استاندارد يا تاييد بهداشت دامپزشكي يا مجوز اداره بهداشت مجوز ورود محصولات به بازارهاي جهاني است بايد عرض كنم كه كليه محصولات غذايي وارداتي مجددا در ازمايشگاههاي مواد غذايي مورد بررسي قرار مي گيرد و در صورت عدم تاييد به بازار مصرف كشورهاي كه براي سلامت مردم خود ارزش قايلند نميشود ، البته اگر منظور اين ظهيري از بازار جهاني كشورهاي بدون سيستم نظارتي يا سيستم نظارتي معيوب مثل كشورهاي كه جواب ازمايش مثبت سالمونلا ي محمولة مرغ طي ديدار حضوري با .................. و لابي گري منفي ميشود ، باشد كه هيچ مشكلي براي ورود محصولات غذايي بي كيفيت شركتهاي وطني نيست اما اگر منظورشان بازارهاي جهاني واقعي است ، بايد عرض كنم كه حداقل در اين سيستم كه ما چند دامپزشك ايراني مشغول به كار هستيم هرگز اجازه ورود محصولات معلوم الحال را كه ميدانيم از چه كانالهاي نظارتي در ايران رد شده اند تا مهر تاييد را بگيريد را نميدهيم ، و البته يك دليل استخدام امثال من در سيستم نظارتهاي بهداشتي ، اشنايي با سيستم ها ي معيوب سازمان دامپزشكي ايران و افراد سودجويي چون ...........ها هست تا مانع صدمه به سلامت غذايي اين جوامع باشيم. اقاي ظهيري راه رو اشتباه ميري سيستمهاي نظارتي كشورهاي ديگه جايگاه و جولانگاه ................. مثل شما نيست ،پس ساز ورود به بازارهاي جهاني رو جاي ديگر كوك كن ، يا دنبال صادرات به كشورهاي عقب افتاده باش كه بعد آمار هاي صادرات رو بالا ببري و جايزه صادركننده نمونه رو هم به ........... بزني . بيچاره ملتي كه سلامتشان بازيچه بي كفايتي سازمانهاي نظارتي و سودجوياني .............. شده اند.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
3
1
تاوقتی سازمان دامپزشکی کشور سیاست خود و تبعیض نژادی بین دکتری دامپزشکی و کارشناسان دامپزشکی بر ندارد مشکلات بیشتر هم خواهد شد و این به نفع هیچ کدام از آنان نیست . چرا که دکتری دامپزشک وظایف سنگینی در امر مبارزه با بیماریها ، درمان دارند و دخالت در کار کارشناسان به صلاح هیچ دام نیست که باعث تضعیف هر کدام از آنها می گردد . کارشناسان دامپزشکی ( کارشناس بهداشت موادغذایی با منشا دامی و کارشناسان وابسته مانند بازرسی گوشت و غیره ) می توانستند به عنوان مسئول فنی در صنایع تبدیلی ، مراکز بسته بندی ، مراکز جمع آوری شیر ، تخم مرغ و غیره فعالیت نمایند و دخالت هر کدام در کار یکدیگر به صلاح دکتر دامپزشک و کارشناس نیست و هر دو گروه متضرر خواهند شد . به امید روزی که هر کس در رشته تخصصی خود فعالیت کند .
مدیرعامل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
2
1
آقای ظهیری به مطلب بسیار خوبی اشاره کرده اند که در جان کلام، کارخانجات تولیدی و تبدیلی را با گرفتاری بسیار اساسی و مهلکی روبرو نموده و متاسفانه در این برحه زمانی و وضعیت اقتصادی کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در تبیین سیاست اقتصاد مقاومتی شرکتها را از ناحیه سیاست غلط سازمان دامپزشکی با بی مهری های فراوان و خسارتهای هنگفتی رودرو نموده بطوریکه اکثر سهامداران را به فکر بستن درب کارخانه و سرمایه گذاری در مقوله دیگر و یا سپردن سرمایه خود به بانکها می نماید ولی آنچه که مهم است، نتیجه گیری نهایی از این نشست می باشد که در آن اشاره ای نشده است که این اعتراض به حق و حل آن از کدام اداره یا سازمان یا نهادی درخواست و پیگیری شده و یا خواهد شد، لطفا این مطلب مشخص شود چرا که خواسته همه شرکتها می باشد. باسپاس
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
بله 7 صنعت رو نام بردند ولی نمیگید چرا صنعت غذا که یکی از استراتژیک ترین صنایع هست در سند مشاهده نشده !
اصلا در سیاست های اقتصاد مقاومتی به تازگی یه لیست تهیه شده که این موارد کالا های استراتژیک هستند ولی غذا رو توی لیست نمیبینیم !
چندین دلیل وجود داره متاسفانه نمیشه صحبت در موردشون کرد، شما زخمی هستید ما هم زخمی هستیم چرا که خون دل میخوریم وقتی این بی برنامگی ها رو میبینیم و اجازه هم نداریم کاری انجام بدیم ! گوش یه نفر رو بکشیم 100 نفر صاحاب پیدا میکنه.

خودتون هم اشاره فرمودید که سهامدار ها مجبور به بستن کارخونه ها میشند، پس...

یه توصیه برادرانه میکنم، چرخه تولید داخل کارخانه هاتون رو بازنگری کنید خیلی از شرکت های به نام مشکلات زنجیره تامین و CRM دارند، توی این زمینه ها هزینه کنید و باور داشته باشید که این هزینه سرمایه گذاری هستش.

موفق باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
ممنون از راهنمائیتان، که CRM را از شما یاد گرفتیم ولی بهتر است دامپزشکان محترم جایگاه شغلی خودشان را متناسب با تحصیلاتشان تشخیص بدهند و به خودشان احترام بگذارند. مطمئن باشید مسائل حل می شود آنگاه ما هم بنابه توصیه منطقی شما، دنبال یادگیری و پیاده سازی سیستمهای نوین مدیریتی که یکی را شما اشاره کرده اید می رویم البته اگر تابحال نکرده بودیم که واویلا بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
بالاخره تکلیفتو مشخص نکردی که تولید کننده ای یا فارغ التحصیل صنایع غذایی حتم دارم از صنایع غذایی چیزی نمیدونی فقط اومدی اینجا به اسم اونا مطلب بنویسی حداقل تو زمانهای نوشتنت یکم فاصیه بده نفهمیم یه نفری سیستمهای نوین رو هم که مجبورتون کردن انجام بدید مثل اینکه پالم براتون درس عبرت نشده ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بله آقا یا خانم دکتر، بنده بی سوادم ولی دو کلمه حرف حساب می زنم و در جواب با سوادهایی مثل شما با توهین و خرده گیریهای عجیب و غریب پاسخ آنرا می دهید. عزیزم راز موفقیتتون منطقی بونتونه نه توهین، اگر این موضوع را سرلوحه کارتون قرار بدهید مطمئنا نیازی به جستجوی کار در کارخانجات دیگران نبودید و کار مستقلی برای خود دست و پا می کردید. موفق باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
تو که کارخونه تو میتونی خودت اداره کنی پس مسئول فنی هم باش دیگه میدونم که تو میتونی من اگه میخواستم کارخونه دار بشم نیاز به دکتری داشتن نبود بیسواد هم بودم میتونستم کارخونه بزنم چه بسا تو ایران راحت تر هم بود بابا حالشو ببر اینقدر حرص ما رو نخور عزیزمی تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
بله درست میگی آقای دکتر شما هم می تونست کارخونه دار بشی، ولی کارخانه دار شدن هم ............. میخواد و هم ...........، البته شما هم عرضه داری که رفتی دکتر شدی اما نمیدانم از کدام دانشگاه ..............؟ که انقدر بی منطق و ............... و ................. و فعلا دنبال ما کارخونه دارایی تا بلکه جایی برات پیدا بشه، برات متاسفم آقای ............. دکتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
فعلا که تو و امثال تو در بدر پاشنه درب این بی سوادان هستین، پس ناشکری نکنین آق دکتر، داستان کوزه را هم که میدانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
دیدی بالاخره از پشت اون نقابی که به صورتت زده بودی و ادعای ادب و کمالات و پسرم و دخترم میکردی خارج شدی و نشون دادی که پشت اون لباس زیبایی که تنت کردی چی وجود دارهمن فقط میخوام خودت رو بدون حجاب و پوشش یکبار همونطوری که جامعه و من میبیننت ببینی ایام عزت مستدام حاج آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
خیلی زشته که یه کارخونه دار هی خودشو پشت عناوین و القاب مختلف مثل کارخونه دار و فارغ التحصیل رشته صنایع غذایی و اینا قایم کنه برای ................ خیلی محکم بیا بگو آقا من ناظر دولتی نمیخوام وگرنه دامپزشکا و پزشکا و فارغ التحصیلای صنایع غذایی دارن کنار هم زندگی میکنن ...........................................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
البته در پاسخ شما بایستی گفت که قایم شدن کارخونه دارها پشت افرادی که بنام دکتر یا کارشناس کوچکترین تخصصی در کارشان ندارند و کارشان سرک کشیدن غیر منطقی به کار کارخانه دارا و دیگران و پیدا کردن ایرادهای بنی اسرائیلی هست معنی ندارد. دوست عزیز شماها از بزرگاتون و باباهاتون شنیدین که می گفتن حاجی بازاری فلان حاجی و... ولی عزیزجان کارخانه دارهای فعلی افراد بی سوادی نیستن همین که در این شرایط اقتصادی و گرفتاریهای موجود میتونن چرخه تولیدشونو بچرخونن، آدمهای کمی نیستن، اگر به سوابق تحصیلی آنها یا فرزندانشان نگاه بکنید از بهترین دانشگاههای خارج از کشور که امثال شماها حسرتشو می کشین فارغ التحصیل شده اند نه از دانشگاه ........ پس مجادله و مباحثه بیخود نکنین و دنبال کار خودتان و یه لقمه نون حلال باشین اگر کارفرماها و کارخانه دارها نبوند، اقتصاد کشور نمی چرخید برای همینم هست که دولت هم از این قشر حمایت می کند پس منطقی باشید و به فکر خدمت به کشور
حقوق دان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
2
دامپزشکـــــــــــــــــــــــــــــان عزیز توجه کنن:

با سلام.با توجه به ماده قانونی مورد اشاره توسط مشاور اتاق بازرگانی باید به ایشان بگویم که شما به روح قانون توجه نداشتین!!!!
در قانون اشاره شده (در صورتی که این فراورده‌ها از طریق روش‌های صنعتی، تغییر شکل بدهد) دقیقا نکته اینجاست!!!!! پس به شرطی که توسط قانون گذار بوسیله آوردن کلمه (در صورتی که) اعمال شده شما توجهی نداشته اید!
یعنی زمانی که فرآورده های خامی در ریل دستگاه های شما دچار تغییر و تحولی نشده اند مشمول کلمه فرآورده خامی قرار خواهد گرفت!!! در نتیجه شما همچنان در درون محیط کارخانه دارای فرآورده خام دامی هستید! پس بنابر قانون حضور دامپزشک الزامی و هیچ گونه مغایرت قانونی نخواهد داشت و حضور دامپزشکان عزیز کاملا صحیح و مطابق قانون مورد اشاره می باشد.
پاسخ ها
مصطفی قلاوند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
درسته، ولی سرمایه دارانی (بلا نسبت بعضی ها) به فکر پولشون هستند نه زندگی ملت

رقابت میشه کرد ولی در صنعت غذا خیلی سخته
پزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
2
1
اي کاش اقاي ظهيري در صدور لبنيات به روسيه درخواست فدراسيون بهداشتي را ميشنيدند که ميگفتند بايد تشکيلات دولتي دامپزشکي سلامت فراورده را تاييد کند،اي کاش بودي ،اگر نبود مناسبات وخواسته هاي ،بين المللي ،تشکيلات دامپزشکي امروز نبود.
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
2
1
در جواب به آقای مدیر عامل، آقای محترم صنعتی که نتواند هزینه نظارت بهداشتی یک مسئول فنی را که نهایتا 3 میلیون میباشد بدهد همون بهتر که تعطیل بشه.آخه شما که به دلیل عدم کیفیت و مشکلات بهداشتی نمیتونید محصول خود را به عراق و افغانستان هم صادر کنید و این محصولات غیر بهداشتی و بی کیفیت را به دلیل عدم رقابت با محصولات خارجی به خورد مردم بیچاره میدین و باعث هزاران درد بی درمان مثل سرطان میشن خواهشا حرف از بهداشت و مشکلات دامپزشکی نزنید.به خدا خاموشی بهتر از این حرفای ناسنجیده و قرون وسطایی است که همه ضرر را تو نظارت بهداشتی میبینید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
مدیرعامل پاسخ می دهد، جناب دکتر دامپزشک محترم، بسی جای تاسف دارد که جنابعالی و امثال جنابعالی موقعیت و جایگاه و ارزش صنفی و تحصیلاتی خود را نمی شناسید و نمی دانید که چه آموخته اید و به چه کار و هدفی. توصیه می کنم بروید ابتدا سرفصل دروستان را که خوانده اید مرور کنید سپس جایگاهتان را در کارخانجات مواد غذایی پیدا کنید. دوست عزیز دو سه میلیون مبلغی نیست که بحث داشته باشد ایکاش می توانستیم از تخصص شما استفاده بجایی بکنیم آنگاه ده میلیون هم حقتان بود. دوست عزیز کار شما نظارت بر پرورش و درمان صحصیح دام و طیور می باشد نه بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
مدیر عامل قشنگ من الهی من فدای اون جملات قشنگت بشم درمان صحصیح درست نیست اون درمان صحیحهاین تخصص ما نیست که آزارت میده عدم توانایی شما در ادامه تخلفاته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
جناب دکتر دامپزشک محترم، عزیزم، فرزندم، بهتره به اصل موضوع توجه بکنی نه مسائل پیش پا افتاده یا غلط تایپی، سعی کن حد خودتو بالا ببری شما دکترید نه مثل من کم سواد، به اصل موضوع توجه بکنید و منطقی فکر بکنید و منطقی پاسخ دهید. موفق باشید
مدرس دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
0
جناب ناشناس عزیز بهتر هست قبل از اینکه در مورد رشته دامپزشکی و شرح وظایف آن نظر بدهید کمی مطالعه بفرمایید. دامپزشک یک کلمه نیست که افراد ............... مثل شما از این کلمه وظایف آن را در حد یک جمله استخراج نمایید. اول کمی مطالعه در سیستم های نظارتی و بهداشتی مواد غذایی در جهان داشته باشید بعد نظر بدهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
انشاالله از شما یاد می گیریم، بشرط اینکه اول بدانید چه می گویید که مطمئنم نمی دانید چه می گوئید که اگر می دانستید و منطقی بودید این همه هجمه علیه شما از جانب دولت و کارفرمایان محترم و ارجمند که اقتصاد کشور بر دوششان هست و هم شان بلا استثنا آدمهای حسابی هستند، نبود. مسئله اینجاست که شما حد و وظایف خودتان را متناسب با تحصیلاتی که آموخته اید نمی دانید و به اصطلاح خودتان را زده اید کوچه علی چپ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
جناب استاد دانشگاه، معلم عزیز، جایگاه شما بسیار بالاتر از شاگردانتان می باشد که تربیت کرده اید از شما استاد محترم انتظار می رود واقع بینانه به مسئله نگاه کنید شما که بهتر از همه می دانید که حد دانشگاههای ایران تا کجاست؟ شما رتبه علمی ما را در جهان می دانید پس چه اصراری است بر اینکه با این سیستم موجود، وضعیت تولیدات ما بهتر شود و شرکتها شکوفا شوند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
0
ببين ................ كارخونه دار
شما درست ميفرمائيد شما و بچه ها تون فقط فارغ التحصيل شدين ديگه درس كه نخوندين تا جايگاه دامپزشك رو بدونين اونوريا هم خوب دندون شما ها رو شمردن و ازتون پول ميگيرن و بهتون مدرك ميدن يادت باشع داشتن مدرك به معناي باسواد بودن نيست چون آدم باسواد از ده تا كلمه اي كه مينويسه هشت تاش غلط املايي نداره البته اينو ميدونم كه تو كارخونه دار و از اينجور حرفا نيستي و فقط مغلطه اندازي ميكني تا ......................... درست كني و .................. ولي يادت باشه براي اينكه ........... پولدار تر بشه بايد مصرف كننده هم وجود داشته باشه اينطوري كه شماها داريد مصرف كننده هاي ايران كه همون مردم هستن رو با محصولات آلوده ميكشيد ديگه كسي باقي نميمونه كه ازتون خريد كنه انوقت مثل ................................ تا درخت پول دربياد و زياد بشه تو علم دامپزشكي به اين نوع موجودات ساپروفيت كشنده ميگن كه ميزباني رو ازش تغذيه ميكنه رو ميكشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
خودت دیدی جناب دکتر .............، که حد ادب شما تا کجاست، در قبال حرف منطق، به سفسته و توهین متوسل شدی ............ی از قبیل شمردن دندان و ...... شما تقصیر نداری از اون دانشگاه....... که فارغ التحصیل شدی بیش از این انتظار نمی رود بجای دکتر، ....... تحویل جامعه داده اند که شما یکی از نمونه هایش هستی، ............ و بی ادب و ............، به همین خاطر است که ما ها نیز تو و امثال تو را ....... ارزش قائل نیستیم، در ضمن شما هم بهتر می دانی (اگر بدانی) ما هم که بهتر می دانیم که در خارج مدرک می دهند یا به معنای واقعی فارغ التحصیل می کنند؟ اگر هم نمی دانی برو تحقیق کن، بهترین دانشگاه ایران بنام ....... که رده اول کنکوریها در اون دانشگاه پذیرفته میشن، رتبه 600 جهانی دارد، اگر نمیدانی برو تحقیق کن شما که در واحدهای درسیت روش تحقیق خوانده ای، پس این همه با سوادی خودتونو به رخ نکشید چون ............ مطلق هستید، شماها اگر بخواهید در بهترین دانشگاههای دنیا ادامه تحصیل بدهید، مدرک دکترای شما را در حد تکنسین قبول می کنند نه بیشتر (یعنی اونها نمی فهمن ولی شما ...................) کارفرماها هم بهتر از همه متوجه هستند و می فهمندکه فرزندانشان را در کجا به تحصیل بگذارند تا به ...........ی چون شما نیازی نداشته باشند و شرکتشان را دست ............ نسپارند . کارفرمایان عمدتا هم پولشو دارند هم ..... را، حال با توجه به این مسائل و مواردی که گفتم، به این نتیجه می رسیم که شماها را بخاطر نبود کار، بزور تحمیل کارفرمایان می کنند که البته بزودی ..... شما به زمین مالیده خواهد شد و مسئله از جانب دولت حل خواهد شد . مطمئن باشید که تحمیلی هستید نه بیشتر، یه چند صباحی صبر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
اول اینکه من دکتر نیستم و متخصص بهداشت مواد غذایی هستم دوم اینکه ادب من رو با رفتارم نسبت به خودت اشتباه نگیر چون اولی مطلقه ولی دومی نسبیه و بسته به حد و حدود طرف مقابلم درجه اون فرق میکنه نمیدونم شما ................ها چرا وقتی حرف فنی ندارید بزنید عینهو ........................ رو به موعظه و استفاده از حربه ادب و غیره می آریداینکه تو برای تحصیلات من ارزش قایل نیستی مشکل خودته چرا که اگه علم من مشکل داشت تو مجله های علمی اونور آب (همون جایی که آقا زاده به امثال من پول میده تا براش مقاله و پایان نامه بنویسن) چاپ نمیشد دقیقا هم مشکل تو از اونجایی شروع میشه که اصلا ارزشی به علم قایل نیستی چون تمام ارزشهات تو پول و یه چیز دیگه خلاصه میشه حالا کدوم از خدا بی خبری به تو گفت که من فارغ التحصیل داخلم میبینی تمام قضاوت هات همین شکلیه .......................!!
ضمنا من شبیه آقازاده های شما قصد مهاجرت ندارم که مدرکم رو اندازه تکنسین قبول کنن ولی یکم بیشتر دقت کنی فکر کنم آقازاده سرت کلاه گذاشته تا پول بیشتری ازت بگیره یه امتحان ازش میگیرن و واحدهاش رو معادل سازی میکنن البته اگه خودش درس خونده باشه
اتفاقا اگه لطف بزرگی به مردم این کشور بکنی و چند صباحی از مسولیت عظیم تولید که روی پشتت سنگینی میکنه کنار بکشی و یه مدت شرکتهای خارجی بیان برای تولید اونوقت میبینی که چطور از علم من و امثال من برای پیشرفت کارهاشون استفاده میکنن تا اطمینان سازی کنن و روز به روز مردم بیشتری رو جلب کنن یه مثال واضح اون فروشگاه بزرگه هست غرب تهران که مدیریتش خارجیه دیدی چطور برای ۱۰۰۰ تا مشتری تو روز افتتاح شد ولی به ۱۲۰۰۰ تا رسید به این میگن بیزینس موفق چون وقتی برای کلاهبرداری از مردم نداره پول پارکینگ از مردم نمیگیره چون میدونه برای ارتقا میزان فروشش لازمه جنس معیوبش رو بدون سوال و جواب پس میگیره و عذرخواهی میکنه و اگه خسارتی بهش وارد شده باشه جبران میکنه آخرین باری رو که دهنی تلفن رو تو روی یه خریدار کوبیدی رو گوشی رو یادت نمیاد یا آخرین بار که تلفن رو قطع کردی البته اگه یه همچین حقی برای مصرف کنندت قایل باشی خسارت دادن پو پس گرفتن و اینا که پیش کش آره با این اوصاف و با این حق و حقوقی که تو برای ایرانیا قایلی ما تحمیلی هستیم و مطمینا پول شما و لابی گرهاتون تو بدنه دولت پوز ما را به زمین خواهید مالید ولی این گلوله ای که شلیک کردی تو رو هم از پا در میاره .......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
آقای متخصص بهداشت مواد غذایی من نه تورو می شناسم نه ..................... تو خودتو کاسه داغتر از آش کردی و ادای دکترها را در آوردی؟، بگذریم چرا به حرف حق ناراحت شدی ، چون حق بود، آقازاده های ما از همون بچه گی درساشونو تو خارج خوندون و معادل سازی نکردن چون نیازی نداشتیم که مثل شماها ..... بشوند، در خصوص مشتری مداری هم بهتر است شما نظر ندهی شما تخصصت تشخیص بار میکروبی و... هست اصلا تو مملکت ما بدبختی همینه که امثال تو بجای اینکه بروند در تخصص خودشون فعالیت بکنندو خودشون بالا بکشند، در کارهایی که مطلقا تخصص ندارند سر فرو می برند، .......... حرف حق تلخه ولی بعنوان تجربه از من حاجی کارخونه دار قبول کن و این همه مجادله نکن بجای CRM که اصلا به تخصص شما مربوط نیست و مطمئنم نمی دانی که همان CUSTOMER RELATION MANAGEMENT هست و از کسی این اصطلاح را شنیدی و فاکتورهای مرتبط با اون هم نمی دونی، برو جدیدترین متدهای بهداشت مواد غذایی رو یا بگیر و با کمال تخصص جذب کار شو و مفید واقع شو مطمئنم که دوباره سفسته را شروع خواهی کرد ولی من حاضرم چون بچه های .....زیادی مثل تورو دیدم که در تخیلات سیر کردند ولی یک زمانی متوجه شدند که در تخیلات بودند و جوانیشان بباد رفت، برو به فکر پیشرفتت باش واین همه ناشکری و حسادت برای کارخانه دارها نکن چون نونتون از این راه در میاد و فکر نکن که خودتون سواد دارید برو عمیقا در بطن کار کارخوندارا اونوقت متوجه میشی که واقعا با مشکلات عدیده ای روبرو هستند هر روز هزار قانون از بیمه و دارایی و نظارت و قوانین گمرکی و .... بخدا باز این کارخانه دارها هستند که با این شرای وخیم به فکر ادامه حیات اقتصادی کشور هستند و از قبل کارشان خیلیها چه بصورت مستقیم و غیر مستقیم نون زن و بچه شونو در میارن ........... بخدا برای اکثر کارخانه دارها می صرفه که در این شرایط اقتصادی سرمایه خود را در بانک بگذارند و بقول شما حالشو ببرند ولی بیش از اونی که شما فکر می کنید، انسانهای خیری هستند و به فکر آن دنیایشان، البته مطمئنم که نسل شما این چیزها را متوجه نمی شوند ادب شماها همینه که بگین حاجی حاجی بازارای و...... خیلی از همین حاجی بازاریهایی که شما به مسخره بیان می کنید صندوقهای خیریه ای تشکیل دادند که خودشون می دانند و خدایشان، ......... دنیا محل گذره و شما ها با این تفکراتتون پاسخگو در آن دنیا، به هر حال منتظر پاسخ ناسنجیده ات هستم تا جوابتو بدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
جناب مهندس کارشناس متخصص بهداشت مواد غذایی و سایردوستان مهندس و دکتر و پروفسور و هیئت علمی و نظیر ایشان، یادتون باشه در زمان خودش خیلی سخت کار کردیم و زحمت کشیدیم و الان به نتیجه و ماحصل زحماتمان که کارخانه ها و واحدهای تولیدیمان باشد نظارت می کنیم، فرزاندانمان واحدهایمان می گردانند و از تجربیات ما استفاده می کنند پس فرصتمان هست که پای اینترنت بنشینیم و یا در جلسات ........ شماها را رصد بکنیم (نقطه چینها جملاتی هستند که بنده مجبورم سانسور کنم چون اگر نکنم حکیم مهر سانسور خواهد کرد ولی خودت حداقل منظور از اینجور کلمات نقطه چین را بهتر میفهمی البته امیدوارم) و جواب دندان شکن اعصاب خرد کن حسود شکن تحویلتان بدهیم، ......... فکر نکن که سرمایه مان را یک شبه از ارث پدری تحصیل کرده ایم، در عین فقر و نداری شب و روز زحمت کشیده ایم و عرق ریخته ایم درس خوانده ایم و نازمان را نکشیده اند، با اعتقادات مذهبی بزرگ شده ایم و نان سفره مان از عرق زحمات کارگری پدرمان حاصل شده است و اینجور نان را خورده ایم و شکر کرده ایم، ولی امثال شماها جور دیگر در مورد ما فکر می کنید که واقعا جای تاسف داره، ایکاش تو و امثال تو بجای توهین و ..... گویی می رفتین در خصوص بیوگرافی این افراد من الجمله جناب آقای ظهیری و امثال ایشان مطالعه می کردین چون از قرار معلم بیکارین و فرصتش هم دارین، مطمئنم از نتیجه تحقیقات دور از تعصب جاهله نیتان عرق شرم می ریختین و اگر منصف بودین بحال ما و ...... خودتان گریه می کردین، در ضمن اینجور مجادله ها در این نوع فضای مجازی کمکمون میکنه که شماها و افکار و نیتهایتون رو بهتر بشناسیم و آماده مقابله با توطئه هایتون بشویم، فراموش نکن ما اگر بلد نبودیم، کارخانه دار نمی شدیم .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
0
شماها هيچ وقت آدماي بزرگي نميشيد چون ذاتتون مال اين حرفا نيست تمام فكر و ذكرتون اينه كه از آب كره بگيريد و ....................... ممكنه چند صباحي تو بازار انحصاري دوام بياريد ولي به محض اينكه شرايط عوض بشه همتون از بين خواهيد رفت اگه شهامت داري بگو چه كارخونه اي داري تا بهت بگم چيكاره اي شنيدي كه يه شركت اروپايي اومده براي توليد محصولات لبني تو ايران بزرگاتون ......... كردن فكر كن يه شركت بسته بندي و كشتارگاهي بياد تو ايران چه شود برو حاج آقا تا فرصت هست آخرين استفاده هاتو بكن وقت رو به اتمامه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
از نوع ادبیات و جوابی که شما و امثال شما...... می دهید یاد چاله میدان می افتم، یادش بخیر، برو از بابات بپرس بهت می گه، الحمدلله که شماها هم نظیر انسانهای آن دوره شدید منتهی با مدرک دکتری، ایام بکام ...................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
ناشناس ساعت 17:49 عجب شهامتی داری حظ کردم از اینکه هیچی ....... نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
من بالاخره موفق شدم که تو قبول کنی آدمهای اون دوره و رفتارهاشون اشتباه بوده و این قدم اول تو پروسه درک متقابله آفرین حاجی چاله میدون بده - کلاشی و دروغ گفتن بده - سر مردم کلاه گذاشتن بده ما هم که از اول آدم خوبی نبودیم از بس خوب بودن دیدیم یاد گرفتیم که خوب باشیم یاد گرفتیم که شرافتمون رو بخاطر سود بیشتر زیر پامون له نکنیم یاد گرفتیم که از اعتماد مردم سو استفاده نکنیم یاد گرفتیم که آخرین و به روز ترین علم رو برای مردم خودمون بیاریم اونم نه با زور و فشار دولت همینکه شما درک کنی که مردم منتظر تغییر من و تو نمیمونن و هرکسی رو بهشون خیانت کنه دیر یا زود کنار میذارن و تو این مساله رودربایستی ندارن اصلا منو بیخیال شو یه بار مثل حاجی تقی (خوشت اومد ها) لباس مبدل بپوش برو بازار ببین حتی تو قیمت های با اندازه دو برابر تولید داخلی انتخاب مردم با جنس خارجیه خوب این برای تولید کننده ایرانی یعنی مرگ این یعنی حیف اون آب و برق که برای یه همچین کاری مصرف بشه
خوش باشی حاجی .................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
بحمدالله ما خوشیم و همه چی بر وفق مرادمونه چون درست کار می کنیم و نیازی به دوز و کلک بازی .......... نداریم به هر حال من هم مطالبی گفتم شما هم بدون منطق جوابهایی دادی قضاوت با انسانهای عادی و مصرف کننده نه از قشر شما دکترهای ..... نه از قش ما کارخونه داران محبوب دولت، خوش باشی دکتر ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
1
جناب آقای ظهیری به حق پدر علم غذای ایران هستند، ایشان و امثال ایشان هستند که باعث رونق صنعت غذا در کشور شده اند، زمانی بود که قدر این بزرگان را می دانستند و بر جایگاهشان ارج می نهادند ولی اکنون تازه بدوران رسیده هایی به اسم ...................................... دانشگاه سر برآورده و بر زحمات این بزرگان اظهار نظر و مداخله می کنند. وا اسفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
2
0
حاجي يه روز نبودي نگرانت شديم پرس و جو كرديم گفتن عيد قربان بوده و حاجي مشغول فروش قبول باشه حاج آقاي كارخونه دار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
ممنونم، که به فکر من بودی .............. چاله میدان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
حاجي دلبند من آخه كي به تو گفته كه متخصص بهداشت مواد غذايي مهندسه عزيز من مهندس رو براي فارغ التحصيلاي رشته هاي فني و مهندسي بكار ميبرن و چون شما حوصله شو نداري آدما از ديد شما يا دكترن يا مهندس يا بي سواد از آقازاده تحصيل كرده خارج بخواهيد تا براتون يه دوره فشرده تفاوت اينها رو با هم توضيح بدن ضمنا من اداي همكاراي دامپزشك خودم رو درنياوردم من خيلي زرنگ باشم يا اداي شما رو در ميارم يا اداي خودمو كار من و همكار دامپزشكم تو يه راستا و تو جنبه هاي مختلفشه كه البته ميدونم تو از هر دو تامون هم متنفري
ميگم تو فقط مغلطه ميكني بگو نه كار من حتي تشخيص بار ميكروبي هم نيست اون كار همكاراي آزمايشگاه نميگم كارم چيه تا بري ................................... برات دوره بذارن تا تخصص ها رو بشناسي ضمنا تا از يه چيزي سر در نمياري نظر نده relation با relationship خيلي فرق داره اينم بهت نگفت پدر جان و در نتيجه معناي customer relationship management خيلي با customer relation management فرق داره كه البته شما داري هموني كه خودت گفتي رو انجام ميدي كه همون رابطه يك طرفه است تو ميگي و توليد ميكني مصرف كنندت هم مجبوره بخره و صداش به جايي نرسه چون تو دلت ميخواد رابطه يه طرفه باشه چون دو طرفه اش تو رو مجبور به هزينه كردن ميكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
سلام فرزند دانشمندم جناب پروفسور دارای القاب مختلف،البته نمی دانم به چه طریقی بایستی با شما رو در رو شوم تا مباحثه جانانه ای داشته باشیم، لطفا طریقه آنرا خودتان بگوئید تا بتونم شما را بهتر بشناسم و جای زیبایی دعوتت کنم، منتها نه از طریق این سایت، حد سواد شما را نیز متوجه شده ام که انشاء الله در مباحثه حضوری براتون ثابت خواهم کرد، و شما هم منو بهتر خواهید شناخت ، ازت میخوام اگر دوستان دیگری هم داری به خرج من دعوت کن حتی اگر به زبان فارسی مسلط نباشند باز هم آماده ام و این هم برات ثابت خواهد شد، فعلا آنچیزی که متوجه شدم اینه که ...................................، که با کوچکترین حرفی ، گارد دفاعی میگیری، ولی حتم دارم بعد از مباحثه احساس خواهی کرد اندکی بزرگ شده ای ، به هر حال بارها خدمتتون گفته ام هم وقتشو دارم هم حوصله شو تا امثال شما .............. رو از رو ببرم قرار و نوع قرار از تو. یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
1
0
مدير مسئول جان اينو به قبلي اضافه كن
دو ساعته تو سر خودم ميزنم كه با كمال تخصص جذب شدن چه شكلي ميشه نميتونم بفهمم مثل خيلي چيزاي ديگه كه تو اين كشور نميفهمم اين تركيب گهربار شبيه جمله اون خانمه كه به پاي انريكه افتاده بود ميمونه با خالصيت جهان و .... به هر حال حاجي با اين همه دليل و برهان كه برات مياريم دست از نوشتن برنميداري خودش ركوردي به حساب مياد و ..................................
والا ............ از مردم و با جونشون بازي كردن حسادت كردن نداره كه ما به شما حسادت كنيم ولي سر آسوده به بالش گذاشتن حسادت داره كه تو ازش بي بهره اي ضمنا تو نون به من نميدي بلكه قانون كه به من حق ميده مجبورت كنم زحمات منو جبران كني و من در حال حقوق گرفتن از قوانين كشور هستم همون كه تو داري زور ميزني تا كلا پاكش كني اونم نه بخاطر چندر غاز حقوق من بلكه بخاطر ترس از بقيه كارات
ضمنا ما تو اين مملكت توليد كننده مثل شما لازم نداريم پولاتو بردار از تو اين كار و ببر بذار بانك و بگذار اين مسئوليت سنگين رو چندتا آدم سالم و با وجدان به عهده بگيرن اين حس مسئوليتت منو كشته ضمنا كاراي خيرت رو من تائيد ميكنم واقعا در برابر اين يكي هيچي ندارم بگم خودم شاهد بودم كه تو همين عيد قربان حاجي اومد و يه كاميون گوسفند براي قربوني برد حتي ده تا بيشتر از اون يكي همكارش داشت با خدا معامله ميكرد كه كاراي يه سال گذشته ائ رو نديد بگيره دمت گرم حاجي ولي خون اونايي كه با خوردن پالم تو شير و ماست و پنيرت سكته قلبي و مغزي كردن رو گوسفند جبران نميكنه و ضمنا خدا كه اينكاره نيست اون كارش درسته و از طرفي تو با جواب عمل خودت طرفي نه خدا در رو اشتباهي داري ميزني حاجي جون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
جوش نزن پروفسور، شما در اون حدی نیستی که بگی به تولید کننده هایی مثل ما نیاز داری یا نداری فعلا که اسیر درب کارخانه های ما هستی. ایام بکام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
0
مدير مسئول جان به قبلي بيافزا تو هم بين ما گير كردي
ميدونم كه دارايي و ماليات و غيره خيلي ذهنت رو بيشتر از بهداشت درگير كرده ولي ميدوني كه از اونا نميتوني در بري اومدي تا به قول خودت پوز بهداشت رو به خاك بمالي تا ياد بگيري و تجربت كه كامل شد بري سراغ اونا ولي يادت باشه صدمه مالي ممكنه فراموش بشه ولي صدمه بهداشتي و جاني نفرين به همراه داره كه نميتوني ازش فرار كني
ولي هرازگاهي براي استراحت هم شده اين مسئوليت خطير و سنگين رو بزار كنار يه نفسي بكش بعد دوباره بيا شروع كن به قول اون دوستمون كه ميگفت بابا ما نگاه نميكنيم اينقدر زيرآبي نرو بيا بالا يه نفسي بكش خفه نشي
در مورد سرمايه ات خودت بهتر ميدوني چيكار كردي ولي اعتقاد جامعه اينه كه اون آدمايي كه روي پاي خودشون بزرگ شدن و جامعه هم به اونا احترام ميذارن نسلشون منقرض شده و مطمئنا شما از اون نسل نيستيد
اتفاقا اگه از زندگينامه شاهرخ خان ظهيري خبر نداري بيا تا من بهت بگم كه كسي كه پدرش رو بخاطر سل تو بچگي از دست داده خيلي حافظه كوتاه مدتي بايد داشته باشه كه به اين سادگي اين بيماري مشترك رو يادش رفته باشه كه اينطور بدون ملاحظه پايه هاي بهداشتي رو مانع توليد ميبينه ولي در مورد عرق شرم ريختن باهاتون موافقم هم خجالت ميكشم و هم عرق ميريزم از اينكه نميتونم يه برند گوشت سالم به مراجعينم معرفي كنم خيلي عذاب داره كه نميتونم يه برند لبنيات بدون پالم به اطرافيانم معرفي كنم
ولي بهترين توصيف رو خودتون از خودتون داشتيد ماها آدماي سالمي هستيم كه فكر مون تو نوشته هامونه ولي شماها ميائيد اينجا اينا رو ميخونيد تا براي مقابله با تجربه تر بشيد انگار كه ميدون جنگه حالا خواننده ها خودشون قضاوت كنن كه كي داره با جونشون بازي ميكنه راستي يه چيزي يادم رفت من حقوقم رو از قانون كشورم ميگيرم كه تو و وكيلهاي ميليارديت داريد زور ميزنيد اونو لغوش كنيد نه از جيب مبارك حضرتعالي خيلي اگه ناراحتي و فكر ميكني پول زوره بكش كنار تا شركتهاي چند مليتي بيان و با كمال احترام به جامعه و بهداشت توليد كنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
جناب پروفسور، حقیقتشو بخوای ما کارخانه دارها از طرف دولت حمایت میشیم چه شما با کله محترم بری آسمان چه بخوای با همان کله محترم بیای پایین، زادی هم زور نزن برو بچسب به کارت بلکه اون یک میلیون تومن نصیبت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
جناب پروفسور .................، اینهم اضافه کنم که شرکتهای چند ملیتی هم بیان باز تو مملکت ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند فعلا که قوانین موجود و حتی قوانین آتی هم به کام و مراد ما چرخیده و خواهد چرخید و ما مثل همیشه خوش و خوشحال بوده و خواهیم بود حال شما و امثال شما بروید و به فکر نون شبتون باشید، سطح سواد ..........تونو بالا ببرید تا این همه از این شرکت به اون شرکت یا از این اداره به اون اداره بیرونتون نکنند و البته به نعمتهای خداوندی شاکر باشید و ناشکری نکنید و برای بقای عمر ما کارخانه دارها دعای جانانه ای بکنید. البته منتظر جوابهای سفسته گرانه شما هستم تا پاسخ فراخورتان را تقدیم نمایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
پروفسور .............. عزیز، در ضمن مسئله بیمه و دارایی انقدر ...... دماغ ما نشده که شماها شده اید علتش فقط در یک جمله کوتاهه: بیسوادی ....................های پر مدعا که کارخانجات را به ..... کشیده و البته داناهایی مثل من ....... شماها را به زمین مالیده و با ........ بیرونتون کرده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
1
0
راستي همه جوابهاشون بي منطق و بي ادبانه اس جز مال شما كه در كمال خالصيت جهان نوشته شده است خوش باشي حاجي خالصيت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
شما هم خوش باش پروفسور .............. خدایا دارم کیف میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
1
ترکها یه مثلی دارن که بنده معنی اش را از دوستان آذری زبان پرسیدم، ترجمخ فارسیش میشه، اگر یه سنگ رو تو چاه ...... بندازی، گند اون همه جا پخش میشه ، الان دوستانی که با من مباحثه میکنید داستان منو شما همان داستان سنگ و چاه........ الهی خوشم از نعمتهایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
1
ترکها یه مثلی دارن که بنده معنی اش را از دوستان آذری زبان پرسیدم، ترجمخ فارسیش میشه، اگر یه سنگ رو تو چاه ...... بندازی، گند اون همه جا پخش میشه ، الان دوستانی که با من مباحثه میکنید داستان منو شما همان داستان سنگ و چاه........ الهی خوشم از نعمتهایت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
منظور از ترجمخ همان ترجمه هست. دو دقیقه دیگه بالتازارهای بی سواد اینو علم می کنن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
1
میگم این حاجیه خیلی باحاله اول میاد منفی میده بعد میاد نظرشو مینویسه این یعنی اینکه حاجی تو لایک و اینا هم کارخونه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
احسنت هموطن عزیز مقیم آمریکا این حرفت درست بود، خوشم اومد، واسه همین لایک مثبت دادم، قربانت حاجی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
1
حاجي ........... اينقدر حرص نخور سنت بالاس برات حكم سم رو داره يه وقت ..................... يه عده اي از نون خوردن ميافتن و اما سفسطه هاي ايندفعه:
همانند دفعه قبل سفسته نه حاجي سفسطه
پاسخ فراخورتان نه پاسخ درخور
با كله محترم هم نميدونم چطوري ميشه رفت آسمان اصولا مگه كله محترم ميشه
احتمالا منظورت دوستان آذريت هستند ديگه چون ما ترك تو ايران نداريم حالا تو اين مثل دوستاي آذريت شما نقش اون چاهه رو بازي ميكني و ما دامپزشكا نقش سنگ رو ممنونم كه خودت مثال زدي چون من يه همچين جراتي نداشتم
البته راجع به شركتهاي چند مليتي ديدم كه چطوري ككتون نگزيد اسم اكتووركو رو شنيدي يا نه برو به جاي لايك و منفي يه سرچي بكن بعد بيا به ما هم بگو راستي اسم شركت دنون رو چي اونم نشنيدي برو يه سرچ بكن راجع به محصولات خام دامي هم نگم كه هنوز سكرته يه وقت باعث سكته ميشه
اين نوع گفتگو بهترين نوعشه چون ميدونم از شما هيچي بعيد نيست مثل به رگبار بستن اون كارمند دولت تو سيستان يا كتك زدن همكاراي باغيرت دامپزشك تو كشتارگاهها همين كه اينا رو اينجا مينويسي و بعدها مردم ميان ميخونن من و تو رو خوب خواهند شناخت بعدشم دعوت كردن من به جاي زيبا!! فايده اي براي تو نداره تو همون آدماي زيبا رو دعوت كن كه ................ به دردت بخورن و الا چهارتا آدم سيبيل مثل من و دوستام كه به دردت نميخوريم حاجي .............
خداييش ايندفعه بخواي زيادي منو ببري بالا با لقب هاي قشنگي مثل دانشمند و پروفسور و اينا خدايي شرمنده ميشم من كه راضي نيستم بابا اون گلوكزها حيفن ..................................
خسته نباشي و عزت زياد حاجي ........... ظاهرا بيشتر از اين حرفي براي گفتن نداري برو به امورات نوه نتيجه ها برس كلاسها يادت نره به بچه ها تاكيد كن بابا ما آبرو داريم تو رئيس مايي حيفه يه جايي بري حرف بزني مسخره كنن باعث سرشكستگي ما ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
سلام، این دفعه بهت لایک مثبت دادم، چون بعد این همه مباحثه با تو متوجه شدم که ...... حالیت نیست و ...... بارت نیست، به هر حال آدم جالب و دوست داشتنی هستی و دوست داشتم بیشتر باهات آشنا می شدم نه برای...... کار بلکه برای مباحثه برای ...... کار، شهرستان ....... براتون معرفی میشه که شما به آنجا علاقه دارید، اما ختم کلام و نتیجه گیری، صنعت غذایی کشور بر دوش من و امثال بنده هست، اداره جات محترم نظارت و دامپزشکی هم زحمت می کشند و با قوانین محکم و منطقی خودشان ما را راهنمایی می کنند منتهی کارشناسان و متخصصانی که برای اینکار تربیت می کنند، جایگاه و حد و حدود خود را نمی شناسند چون سواد درست حسابی ندارند به هر حال جوان عزیز همواره موفق و پاینده باشید و حرص و جوش ما حاجی ها را نخورید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
1
من اگه چيزي حاليم بود كه با تو بحث نميكردم قربونت برم به هر حال ميدون مينودر منتظرت ميمونم
اداره جات !!! محترم !!! نظارت احتمالا منظورش سازمان غذا و داروي وزارت بهداشته دامپزشكي هم زحمت ميكشند و با قوانين محكم و منطقي خودشان ما رو راهنمايي مي كنند يعني بهتر از اين نميشد نوشت كه حاجي كاراش رو چطوري ميخواد پيش ببره و برنامه اش چيه كه خودش اومد زحمت كشيد
كارشناس و متخصصان رو هم دانشگاه تربيت ميكنه نه اون دو تا جايي كه تو ازشون اسم بردي تو هم هيچ وقت به درجه اي كه بتوني علم همكاراي منو ارزيابي كني نميرسي چون براي اينكار به دنيا نيومدي حرص و جوش تو رو عزيزات بايد بخورن نه من و امثال من
ما وظيفه مون حرص و جوش خوردن براي جامعه اي كه توش زندگي ميكنيم و مطمئن باش تا ريشه كن شدن جرثومه هاي فسادي كه باعث آلودگي كشور و مريضي مردم اون ميشن اين تلاش ما ادامه خواهد يافت پدر جان حاجي ........... عزيز شما هم برو يه جا پيدا كن كه اسكونت بهتري بهت بده
مطمئنم كه هر وقت كلمه خالص رو بشنوي ياد من ميافتي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
سلام پروفسورجان، دلم برات تنگ خواهد شد چون احساس می کنم بدلیل کم آوردن و عقب نشینی شما، کم کم مباحثه هامون (البته داستان سنگ و چاه.....) در حال تمام شدنه، و من مطمئنم که تو و ............هات که در حال خواندن و رصد مطالب بین من و تو هستند نیز مانند تو در حال سکته خفیف و گاها شدید هستند به هر حال به خوشی و خرمی در حال تولید و فروش هستیم و دولت و ملت هم از کالاها و خدمات و تولیداتمان و از کیفیتشان کاملا راضی هستند بجز افراد ........ همانند شما (به مصداق بهانه گیریهای بنی اسرائیلی)، باز طبق معمول خودمان و فرزندانمان خوش و خوشحالیم و در حال برنامه ریزی برای توسعه تولیدات فعلی و نوآوری و ایجاد اشتغال برای انسانهای فهیم و قدرشناس (نه قدرناشناسانی همانند....) و نیز طبق معمول در حال برنامه ریزی برای سفرهای خارجی در قاره های دیگر به کشورهایی که تا بحال نرفته ایم هم از جنبه سیاحت و هم از جنبه تجارت، به هر حال پروفسور عزیز، دنیا دو روزه یه تعداد هم بهره دنیاشونو می برند و البته انشاء الله در آن دنیا هم به پاس درستکاری و خدمات اجتماعیشون روسفید خواهند شد همانند ما انشاءالله و یه تعداد دیگر همانند شما بدلیل عدم انجام کارهای نیک و حسادت عمیق و چوب لای چرخ گذاشتنهای بی نتیجه تان به کارهای انسانهای محترم و سرشناسی همانند ما، همواره خسر الدنیا و الاخره بوده و البته همواره شماها در حال تلاش ستودنی برای کسب سواد آموزی و آموزش انواع مختلف ایرادگیریها و حرص و جوش خوردن و ابتلاء به انواع مختلف سرطانها و دست و پنجه نرم کردن با نداری و ادعای داشتن شرافت اجتماعی و اخلاقی و یدک کشیدن القابی که حداکثر آن همین پروفسور هست که شما را بنده خطاب می کنم می باشید. خندان باشی فرزند عزیزم.
قربانت حاجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
البته تا یادم نرفته این دفعه هم بهت لایک مثبت دادم و علتش هم خودت می دانی. قربانت، حاجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
جناب پروفسور، سرعت پاسخ دهیت خیلی کم شده در مورخ 29 برات یه مطلب ناب نوشته ام ولی امروز 31 هنوز پاسخ نداده ای نکنه قهر کردی؟
نظر شما
ادامه