کد خبر: ۳۱۴۵۵
 
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا گفت: یک محموله داروهای غیرمجاز دامی به ارزش 158 میلیون ریال در محور مواصلاتی سه‌راه قلعه آستارا کشف و توقیف شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «بهرام پورضرب» با اشاره به جزئیات توقیف یک محموله داروی غیرمجاز دامی در این شهرستان، اظهار کرد: کارشناسان و ماموران شبکه دامپزشکی آستارا در محور مواصلاتی ایست بازرسی سه‌راه قلعه به یک دستگاه وانت بار زامیاد مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام با همکاری ماموران مستقر در سه راه قلعه صورت گرفت، افزود: در بازرسی از خودوری مذکور در مجموع 39 قلم داروی دامی غیرمجاز ِخارج از نظارت شبکه و فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی کشف و ضبط شد.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا ارزش ریالی مقدار مذکور داروی دامی غیرمجاز کشف شده را 158 میلیون ریال برآورد کرد و ادامه داد: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی و قانونی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه محموله غیرمجاز دارویی مذکور برای توزیع و مصرف در داروخانه‌های دامی صومعه‌سرا در حال حرکت بود، یادآور شد: برای حمل و توزیع هرگونه دارو و محموله‌های مرتبط با دامپزشکی باید پروانه حمل بهداشتی داشت و محموله با ماشین‌های ویژه دارو حمل شود.

 
 
نظر شما
ادامه