کد خبر: ۳۱۵۸

حکیم مهر -  سیده نسیبه حسینی آهار از انتشار قریب‌الوقوع یک کتاب جدید بافت شناسی خبر داد.

وی که دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات است با همکاری دکتر ایرج پوستی (استاد بازنشسته دانشگاه تهران و استاد تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) و دکتر پژمان مرتضوی (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) این کتاب را به رشته تحریر درآورده است.

حسینی درباره محتوای این کتاب که (بافت شناسی / Histology) {فشرده بافت شناسی بهمراه بیش از 600 تست با پاسخ های کاملا تشریحی} نام دارد اینگونه توضیح داده است :

این کتاب بر اساس کتاب درسی بافت شناسی مقایسه ای دکتر ایرج پوستی ، ادیب مرادی و فضیلی ،کتاب بافت شناسی و اطلس رنگی دامپزشکی دکتر رضاییان و چند کتاب دیگر تالیف و گرد آوری شده است.

درسنامه جامع که مشروح تمامی مطالب درس بافت شناسی در آن گنجانده شده ، پرسش های چهار گزینه ای که نیمی از آنها تست های کنکورهای گذشته و نیمی دیگر تست های تالیفی بوده و تمامی مطالب کتب درسی را پوشش داده و پاسخ های تشریحی که جواب هر تست با ذکر منبع آورده شده از بخش‎های این کتاب است.

وی افزوده است :از آنجا که این کتاب به صورت مقایسه ای نگاشته شده، لذا می تواند مورد استفاده کلیه مقاطع رشته های گوناگون علوم دامپزشکی بطور اخص و سایر رشته های علوم پزشکی و زیستی بطور اعم قرار گیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر نظیر قیمت و نحوه دریافت آن می توانید با شماره 09380866944 تماس حاصل نمایید.

 


 

نظر شما
ادامه