کد خبر: ۳۶۲۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زهک در خصوص ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی گفت: اداراه دامپزشکی شهرستان زهک عملیات واکسیناسیون دام و همچنین ردیابی بیماری دام را به طور رایگان انجام می دهند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ندای هیرمند، «علی رافع شیخی» افزود: در شهرستان زهک کلینیک دامپزشکی در گذشته وجود نداشت و تنها یک پزشک دامپزشک در این شهرستان فعالیت می کرد که پس از پایان کار  به شهر خود باز می گشت.

رافع شیخی تصریح کرد: طی تعاملی که اداره دامپزشکی شهرستان زهک با پزشکان دامپزشکی شهرستان زابل داشته است، دکتر نوری که جزو دانشجویان برتر دانشکده دامپزشکی شهرستان زابل بوده است سکان مدیریتی کلینیک دامپزشکی زهک را به دست گرفته و اکنون این کلینیک فعال است و به دامداران خدمات رسانی می کند.

رئیس اداره دامپزشکی زهک خاطرنشان کرد: کلینیک دامپزشکی دکتر نوری در همان مکان قبلی مستقر است و تمامی خدمات بهداشتی و درمانی از قبیل جراحی و درمان دام را در همان کلینیک انجام خواهد داد.

رافع شیخ تصریح کرد: اگر بیماری دام حتی نیاز به آزمایش داشته باشد، با هماهنگی با آزمایشگاه زابل دام بیمار به زابل فرستاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: یک واحد داروخانه دامپرشکی نیز در شهرستان زهک قرار دارد و نیازی نیست که مردم شهرستان زهک برای خرید دارو به شهرستان زابل مراجعه کنند.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروندزهک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
باسلام‌وخسته نباشیدخدمت آقای دکتررافع شیخی؛ازاقدامات وپیگیریهای شمادربحث دامپزشکی درجهت رفع مشکلات این حوزه درشهرستان زهک تشکروقدردانی می نمایم.(اجرکم عندالله)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۶
0
0
همین رایگان بودن بسیاری از خدمات دامپزشکی هرچند از جهتی خوب و مفید است اما ارزش کار دامپزشکی را هم بسیار کم رنگ کرده
نظر شما
ادامه