کد خبر: ۳۶۷۹۵
با شعار «افزایش سلامتی و امنیت برای همه»:
این کنفرانس با شعار «افزایش سلامتی و امنیت برای همه» و با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده از تاریخ ۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر سال جاری در هتل وستین شهر اتاوا برگزار خواهد شد ...


حکیم مهر – دومین کنفرانس جهانی سازمان بهداشت جهانی حیوانات تحت عنوان کاهش خطرات زیستی از تاریخ  (۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر سال ۲۰۱۷ ) ۹ تا ۱۱ آبان ماه امسال در هتل وستین واقع در شهر اتاوا در کانادا برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، این کنفرانس با شعار «افزایش سلامتی و امنیت برای همه» برگزار می‌گردد. هدف از تشکیل این همایش، بالا بردن سطح آگاهی، جهت کاهش هرگونه تهدید بیولوژیک و ارتقای تعاملات بین بخش‌های مختلف بهداشت حیوانات، سلامت عمومی، تقویت استراتژی‌های مختلف جهت کاهش خطرات زیستی و همچنین همکاری‌های چند جانبه در زمینه پیشگیری، آمادگی و واکنش‌های مناسب در مقابل این تهدید‌ها  می‌باشد.

هدف نهایی از این رویداد، نشر و گسترش توصیه‌های لازم با استفاده از بهترین دانش جهت رفع خطرات پیش رو است.

این گردهمایی، میزبان ۴۰۰ نفر شرکت کننده من‌جمله کارشناسان متخصص، سازمان‌های بین‌المللی، نمایندگان کشور‌های عضو OIE، تولید و پرورش دهندگان دام و همچنین جوامع مختلف در ارتباط با سلامت و بهداشت حیوانات خواهد بود.

 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وب‌سایت این کنفرانس به نشانی  www.oie.int/biothreat_conf2017 مراجعه نمایند.
 

منبع: OIE

نظر شما
ادامه