کد خبر: ۳۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - نخستین همایش ملی بیماری های نوپدید و بازپدید دامپزشکی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل 15 و 16 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

(توضیح حکیم مهر : در خبر شبکه خبر دانشجو تاریخ برگزاری آبان ماه ذکر شده که صحیح آن پانزدهم و شانزدهم مهر سالجاری است)

در این همایش محورهایی چون؛ بیماری های دام بزرگ، بیماری های دام کوچک و حیوانات خانگی، بیماری های آبزیان، علوم پایه دامپزشکی، تغذیه و بهداشت مواد غذایی دام و طیور آبزیان و بیماری های مشترک انسان و دام مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بر اساس این گزارش، برپایی نمایشگاه و کارگاه های تخصصی از جمله برنامه های جانبی این همایش است و کارگاه آموزشی روش ایمونوآسی (الایزا) آزمایشگاهی سنجش سموم قارچ ها در جیره غذائی دام، طیور و آبزیان و مواد غذائی انسان و لبنیات، با استفاده از شیوه های نوین و کیت های مطرح دنیا، (همراه با گواهی شرکت در کارگاه) برگزار می شود.

خاطرنشان می شود، شرکت در همایش بیماریهای نوپدید و نوظهور دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل 25 امتیاز (همراه با مقاله) و 15 امتیاز بازآموزی (بدون مقاله) دارد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس  http://www.1stnerdbabol.com مراجعه نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صالحي
|
-
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
0
0
با سلام و تشکر از تذکر شما ... تیتر و خبر اصلاح شد. حکیم مهر

سلام
ضمن تشكر از اطلاع رساني مداوم و تلاشهايي كه در اين زمينه داريد، احتمالا در مورد زمان و مكان برگزاري همايش فوق سهوا اشتباهي رخ داده ، چرا كه همايش در مهرماه و در بابل برگزار مي شود.
نظر شما
ادامه