کد خبر: ۳۷۹۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس اداره دامپزشکی شیراز گفت: در راستای نظارت بهداشتی بر رستوران‌ها و بیرون برها در یک ماه اخیر دو واحد رستوران در شهر شیراز به دلیل تخلف بهداشتی و کشف، ضبط و معدوم سازی گوشت فاسد توسط اداره دامپزشکی شهرستان شیراز پلمب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان شیراز، «دکتر عبدالرضا وفا» در ادامه افزود: با هماهنگی مراجع قضایی با متخلفین بهداشت مواد غذایی به شدت برخورد می‌گردد.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: گوشت قرمز مصرفی خود را صرفا از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی که دارای لیبل و مهر دامپزشکی می‌باشد تهیه نمایند.

دکتر جواد دولت خواه مسئول نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان شیراز نیز افزود: در سال جاری بیش از ۸۶ واحد متخلف اعم از رستوران، شرکت بسته‌بندی، قصابی، مرغ فروشی، و کارگاه‌های غیرمجاز نیز به دلیل تخلف بهداشتی توسط بازرسین این واحد پلمب و وفق مقررات برخورد قانونی صورت گرفته است.

وی همچنین از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف از واحدهای بیرون بر و رستوران‌ها در شهرستان شیراز خبر داد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
0
0
يك رستوران هم ديروز توي دشت ارژن با برچسب دامپزشكي شيراز پلمب بود خدا قوت كه حافظ جان و سلامت زن و بچه هاي مردم هستن.واقعا دستتون رو ميبوسيم خدمتگزاران نظام
دامپزشك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
0
0
اينهمه سرطان و مشكلات گوارشي بخاطر همين متخلفان هست دست مريزاد ما كه پايتختيم ٤٠تا پلمب نداشتيم ايول داره ٨٠تا تعطيلي
نظر شما
ادامه