کد خبر: ۳۸۷۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تایباد خبر داد:
«دکتر محمدعلی کامل» افزود: هرگونه فعالیت درمانی و دارویی در زمینه دامپزشکی، مستلزم داشتن مدرک مرتبط دامپزشکی و اخذ پروانه می‌باشد ...



حکیم مهر - دو نفر به جرم دخالت غیر مجاز در امور درمانی دامپزشکی به یک سال حبس تعزیری و پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تایباد، رئیس شبکه دامپزشکی گفت: با توجه به اخبار واصله درخصوص دخالت برخی افراد غیر دامپزشک در امور دارو و درمانی دامپزشکی در برخی روستاها و شکایت همکاران بخش خصوصی از این افراد، از یک سال قبل اکیپ دارو و درمان این شبکه با هماهنگی دادستان محترم و همکاری نیروی انتظامی شهرستان این افراد را تحت نظر قرار داد.

«دکتر محمدعلی کامل» همچنین در ادامه تصریح کرد: پس از شناسائی اماکن عرضه و انبار با اخذ حکم قضائی، محل های مربوط مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی ها از مغازه یک فرد حدود 750 قلم انواع داروهای دامپزشکی و از متخلف دیگر 35 قلم انواع واکسن های دامپزشکی کشف و ضبط گردید و متهمان با تکمیل پرونده به سیستم قضایی شهرستان معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی پرونده در شعبه 101دادگاه کیفری تایباد، دادگاه یکی از متهمین را که اقدام به فروش غیرمجاز داروهای دامپزشکی کرده بود به تحمل یک سال حبس تعزیری و متهم دیگر را به جرم مایه کوبی و فروش غیرمجاز واکسن های دامپزشکی به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دکتر کامل افزود: هرگونه فعالیت درمانی و دارویی در زمینه دامپزشکی مستلزم داشتن مدرک مرتبط دامپزشکی و اخذ پروانه می باشد که پس از آن افراد واجد شرایط مجاز به ارائه خدمات به دامداران می باشد و کسانی که فاقد پروانه فعالیت باشند پس از اثبات جرم، محکومیت در انتظار آنهاست.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Saudi Arabia
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
پس طرف داروخونه و مایه کوبی غیرمجاز داشته نه مطب غیرمجاز که کار درمانی کنه البته دیگه تقریبا همه داروخونه های کشور کار درمانی میکنن پس تیتر خبر بی ربط نیس
قربان علی خواجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
سلام و از طرف کلیه کارکنان بخش خصوصی شهرستان نهایت تشکر و قدردانی از زحمات جنابعالی واقعا ممنون
بهروزیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
با تشکر از آقای دکتر کامل وهمکاران دامپزشکی تایباد
نظر شما
ادامه