کد خبر: ۴۰۸۸۹



«مهدی قدم یاری» مدیریت مرکز خدمات تجاری بین الملل پیام گفت: تامین کالاهای اساسی و استراتژیک از اهمیت بالایی برخوردار است و مورد توجه مسوولان دولت قرار دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، با توجه به این موضوع، مرکز خدمات تجاری بین‌الملل پیام یکی از ماموریت‌های خود را تسریع در واردات و صادرات قرار داده است.

قدم یاری افزود : با توجه به این موضوع و با بسترسازی خوبی که در زمینه خدمات هوایی در پیام صورت گرفته، امکانات استفاده از خدمات هوایی به صورت تخصصی در حوزه واردات و صادرات تسهیل شده است .

وی یادآور شد با توجه به اینکه کشور ما در یک منطقه کم آب قرار دارد و تولید و پرورش دام از صنایع پر مصرف است سیاست کشور بر تامین واردات گوشت از کشورهای همسایه قرار گرفته و در این مرکز برای اینکه کار تخصصی انجام دهیم بیش از یک سال در حوزه واردات در حال فعالیت هستیم و توانستیم خدمات هوایی را فراهم سازیم و مشتریان خوبی با مجموعه وارد همکاری شوند .

قدم یاری خاطر نشان ساخت با توجه به این رویکرد استقبال خوبی شده و امروز میزبان انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی کشور هستیم که تشکل‌های فعال در این حوزه را ساماندهی می‌کند .

با انعقاد این تفاهم نامه، در واقع وارد‌کنندگان فراورده‌های خام دامی می‌توانند از تسهیلات و خدمات خوبی که در پیام برای آنها فراهم شده استفاده کنند. زیرا وقتی، یک مبداء ورودی، تمام امکانات و زیرساخت‌های تخلیه کالا را فراهم ساخته و کالایی مانند گوشت وارد می‌شود، این کالای حساس و آسیب پذیر در حداقل زمان بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد به دست مصرف‌کننده می‌رسد و همچنین به دلیل اینکه زیرساخت‌های لازم فراهم می باشد برای وارد کننده هزینه کمتری دارد و فرودگاه نیز از درآمد آن منتفع می‌شود.
 
 
 
نظر شما
ادامه