کد خبر: ۴۰۹۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
توصیه‌های رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مدیران کل:
چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استان‌ها در سال جاری، با حضور رئیس سازمان، معاونان و مدیران ستادی روز ۱۹ اسفندماه برگزار شد ...



حکیم مهر: چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دامپزشکی استان‌ها در سال جاری با حضور رییس سازمان، معاونان و مدیران ستادی روز شنبه نوزدهم اسفند ماه جاری برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این مراسم مباحث و موضوعات مربوط به معاونت بهداشت و پیشگیری، معاونت تشخیص و درمان، معاونت توسعه مدیریت و منابع و مرکز تشخیص آزمایشگاه‌های مرجع در خصوص واکسیناسیون دام، معرفی ستاد آنفلوانزا، انتظارات ستاد از استان‌ها، واگذاری مسوولیت صدور گواهی سلامت، جوجه ریزی در سامانه و گواهی حمل، اثربخشی واکسن‌های رایج در حوزه دفتر طیور و مسائل مربوط به صادرات در حوزه قرنطینه مطرح شد.

در همین راستا «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور در این مراسم با اشاره به اهمیت افزایش همکاری بین بخشی، گفت: در شرایط فعلی لازم است که مدیران کل روابط خود را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان و شهرستان و همچنین مقامات استانی توسعه دهند تا مشکلات دامپزشکی در استان برطرف شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این لازم است مدیران کل، همکاران مستعد و با کیفیت کاری بالا در استان را شناسایی و به سازمان معرفی کنند تا مورد تشویق قرار گرفته و از راندمان کاری آن‌ها در قسمت‌های مطلوب‌تر استفاده شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه لازم است کلیه استان‌ها در مبحث کشتار غیر مجاز دام وارد شوند، عنوان کرد: ضروری است تا کلیه استان‌ها نسبت به ساماندهی کشتارگاه‌های دام استان اقدام کنند و مستندات خود را حفظ و نگهداری کنند تا در آینده درگیر دستگاه‌های نظارتی نشوند.

رفیعی پور تاکید کرد: باید شورای مشورتی در سازمان دامپزشکی و استان‌ها پیگیری شود و از افراد صاحب نظر و دارای ایده و فکر در حوزه دامپزشکی و عرصه های مختلف کاری در این شوراها دعوت به عمل آید تا از تجربیات آن‌ها استفاده شود.

به گفته وی، باید عملیات عمل آوری کود مرغی و عقیم سازی آن جهت جلوگیری از شیوع آنفلوانزا بدقت پیگیری و اجرا شود؛ همچنین به منظور بهسازی فضای دامداری‌های سنتی، از طریق جهاد کشاورزی استان‌ها پیگیری لازم برای جذب اعتبارات جهت بهسازی فضای دامداری‌های سنتی به‌عمل آید.

در این نشست، «دکتر وهاب پیرانی» مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گزارشی از اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه های تحت مدیریت وی از جمله طرح رفع معضل کشتار غیر مجاز دام و طیور و ساماندهی بهداشتی کشتارگاه‌ها و واکنش سریع و کنترل اپیدمی‌های بیماری‌های هاری، لمپی اسکین و تب برفکی در استان ارائه نمود .

همچنین در این مراسم «دکنر محمدحسین انصاری فر» مشاور عالی رییس و مدیر حوزه ریاست سازمان نظام دامپزشکی کشور در خصوص نقش عمده هنر مهندسی فکر و نقش آن در پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی کشور و ایجاد هماهنگی و انگیزه بالا در کارهای جمعی و تخصصی سخن گفت.

همچنین در این مراسم، هشت محور اصلی هنر هشتم مورد تشویق قرار گرفت و در رابطه با هر کدام ازمحور‌ها موضوعات مربوط به دامپزشکی مطرح و ارزیابی شد.


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
من خودم جز افراد به قول ریس سازمان با کیفیت بالا هستم رفتم خدمت ریس سازمان در خصوص استخدامی فقط جواب سربالا شنیدم و گفتن براسشون فرد قدیمی توی سیستم با فرد تازه استخدام شده فرقی نداره ؟!این استدلال ریس سازمان
مهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
تحکیم روابط مدیران کل و نمایندگان روز چهارشنبه همین هفته برای بقای وزیر جهاد بسیار ضروری می نماید
بقای وزیر بقای منصوبین وزیر را نتیجه خواهد داد
و نتیجه سوم بقای دوباره مدیران کل خواهد بود!
حالا پیدا کنید مسئولی که باید آنفلوانزا را کنترل کند یا تلفات تب برفکی را پائین بیاره تا ارز مملکت برای گوشت قرمز خارج نشه
ای کاش ای کاش و ای کاش!
ریاست محترم سازمان می فرمودند مدیران کل چند استان با هم در هر منطقه از مناطق پنجگانه کشور با یک دانشکده دامپزشکی تفاهم نامه دامپزشکی منعقد کنند
خداییش از استرالیا جلو میزدیم ولی حالا باید مدیر کل بیفته دنبال دهیار درآقوزآباد سفلی تا .............
به امید حاکمیت علم بر صنعت دام و طیور ایران اسلامی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
0
وزیر نفت چهار قرارداد همکاری با مراکز دانشگاهی منعقد کردند
دمش گرم خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور
دامپزشکی به مدیران کل میگه با نمایندگان مجلس تعامل کنند؟؟؟؟؟؟؟؟
اولویت دامپزشکی تحقیق و علم محوری است یا........
نظر شما
ادامه