کد خبر: ۴۱۲۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

«احمد طاهر مکی»، دامپزشک 22 ساله عراقی، با توجه به علاقه زیادی که از دوران کودکی به رشته دامپزشکی و حیوانات داشته، بخشی از منزل خود را به گربه‌ها اختصاص داده و نخستین هتل این حیوانات را در بصره تاسیس نموده است.

به گزارش گروه بین‌الملل حکیم مهر، وی می‌گوید: از زمانی که کودک بودم، نگهداری از حیوانات برای من به عنوان یک سرگرمی جذاب بوده است. با توجه به این موضوع، تحصیلات خود را در رشته دامپزشکی ادامه دادم و شروع به درمان گربه‌ها و سایر دام‌های اهلی نمودم. من عاشقانه این شغل را دوست دارم.


 

ایده تاسیس هتل برای افرادی که سرپرستی این حیوانات را به عهده دارند بسیار کاربردی می‌باشد. کلینیک‌های دامپزشکی در پاسخ به مراجعه کنندگانی که حیوانات بیمارشان نیازمند نگهداری بوده و یا صاحبان آنها قصد مسافرت دارند، با معرفی این هتل به آنها کمک می‌نمایند.

 

سرویس‌های ارائه شده در این هتل دارای قیمتی بسیار ارزان، مناسب و منحصر به فرد می‌باشد. تاسیس این هتل نخستین بار در عراق اتفاق افتاده است. مکی می‌گوید: من به هزینه‌های مالی این خدمات اهمیتی نمی‌دهم و مهم ارائه امکاناتی مناسب برای این حیوانات می‌باشد.

 

 

این هتل دارای تخت‌های بسیار راحت، غذاهایی سالم، یک زمین بازی کوچک، حمام و دستگاه تهویه مطبوع برای این گربه‌های خوشبخت می‌باشد. این هتل گنجایش نگهداری 30 گربه را دارد.

 


 

یک شب اقامت در این هتل، هزینه‌ای معادل 24 تا 54 هزار تومان دارد. اگر حیوان شبهای بیشتری در این هتل بماند این هزینه به 12 هزار تومان کاهش می‌یابد.

 

یکی از اتاق‌ها به عنوان بخش اورژانس در نظر گرفته شده که حیوانات بیمار توسط دامپزشک مورد معاینات بالینی قرار می‌گیرند.

 

مکی افزود: من همواره مردم را به قبول سرپرستی گربه‌ها تشویق نموده و به آنها جهت انتخاب رژیم غذایی مناسب و ارائه خدمات بهداشتی مشاوره می‌دهم و در زمان مسافرت، این پناهگاه امن را در اختیار حیواناتشان قرار خواهم داد.
 


 

منبع: news18.com

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
دامپزشک 22 ساله؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
چطوری ۲۲ سالش هست. احتمالا کاردانی دامپزشکی خوانده. لفظ دامپزشک برای دکتر ها بکار میرود
نظر شما
ادامه