کد خبر: ۴۱۶۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر


در جلسه ای که در فرمانداری شهرستان دهاقان برگزار شد، ضمن تودیع «دکتر قاسمی» رئیس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان، «مهندس داریوش هاشمی» به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، این جلسه با حضور دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان و مهندس قاسمیان فرماندار شهرستان دهاقان و تعدادی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

در این جلسه دکتر موحدی با اشاره به نامگذاری امسال بنام حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، اظهار داشت: فرآورده‌های خام دامی جزو محصولات استراتژیک یک کشور است که خوشبختانه کشور در تولید این فرآورده‌ها به خودکفایی رسیده است و با توجه به اشتغالزایی که در این حوزه وجود دارد، لذا حمایت از آن بسیار مهم می‌باشد.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی و مشاوره‌هایی که کارشناسان دامپزشکی به تولید کننده‌ها می‌دهد در راستای شعار امسال می‌باشد، افزود: اولویت دامپزشکی تولید فرآورده‌های بهداشتی و با کیفیت می‌باشد که علاوه بر استفاده در بازار داخلی و مصرف کننده ایرانی، قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را داشته باشد که با وجود بازار‌های متعدد موجب تولید و اشتغال پایدار می‌شود.

مدیرکل دامپرشکی استان اصفهان در ادامه با اشاره به حوزه‌های فعالیت دامپزشکی مثل کنترل و پیشگیری از بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان، کنترل و نظارت بر تولید فرآورده‌های خام دامی و... تصریح کرد: حضرت علی (ع) سلامت و امنیت را دو شاخصه دانست که تا فرد گرفتار آن نشود قدر آنرا نمی‌داند و امروزه دشمن برای فلج کردن کشور بدنبال به خطر انداختن امنیت غذایی کشور می‌باشد‌.

دکتر موحدی در پایان با اشاره به قابلیت‌ها، توانایی و خدماتی که دکتر قاسمی در دوران مسئولیت شان در شبکه دامپزشکی دهاقان داشت، در خصوص مهندس هاشمی گفت: وی تجربیاتی مدیریتی در سطح شهرستان و استان داشته که امیدوارم با استفاده از این تجربیات بتواند در مسئولیت مهمی که برعهده‌ش قرار داده شده موفق باشد.

در این جلسه مهندس قاسمیان ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل دامپزشکی، هیات همراه و حاضرین در جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه، بیان داشت: دامپزشکی جزو مهمترین ارگان‌هایی است که در بصورت مستقیم با سلامت جامعه در ارتباط است و بی توجهی به آن موجب بروز خسارات جبران ناپذیری می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که با حضور دکتر موحدی در سمت مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، رشد شاخص‌های دامپزشکی و اتفاقات بسیار خوبی افتاد، گفت: مدیران مجموعه دامپزشکی با رویکرد دانش محوری و عملگرایی در محور اخلاق مداری به خدمت رسانی مشغول هستند و بدون هیچ ادعایی کارهای بزرگ را به سرانجام می‌رسانند.

فرماندار شهرستان دهاقان در ادامه با اشاره به اقدامات دکتر قاسمی و موفقیت‌هایی که وی در خدمت رسانی با همه کمبودهای نیرویی و اعتباراتی که با آن روبرو بود، افزود: مهندس هاشمی با توجه به سابقه مدیریت در شهرستان و شناخت صحیحی که از فرهنگ این شهرستان دارد از عوامل مهمی است که موفقیت وی را تضمین می‌کند.

در این جلسه دکتر قاسمی گزارشی از عمکرد چند سال خدمت خود در پست رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان دهاقان ارائه داد و مهندس هاشمی ضمن اشاره به مسئولیت‌هایی که تاکنون داشته، همکاری و همدلی مسئولین استانی و شهرستانی را مهمترین عامل در موفقیت خود بیان کرد.


انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن نجف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
0
ضمن عرض خسته نباشید به آقای دکتر قاسمی ، پست جدید را به آقای مهندس هاشمی تبریک می گویم و برای هر دو بزرگوار آرزوی موفقیت دارم .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
2
رییس امور اداری بودن..... اونجا دکتر دامپزشک هست چرا یک نفر با مدرک غیر مرتبط با دامپزشکی باید رییس شبکه باشند؟
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
2
1
با سلام بدبختی سازمان دامپزشکی اینه که دکتر کم داره آقایان مهندسین میکنه رئیس شبکه البته خنده دار نیس رئیس روسای سازمان زیر دست مهندسین کشاورزی کار میکنن و از اونا دستور میگیرن تو شهرستانهاشونم بد نمیدونن دامپزشکارو زیردست یه آقای مهندس بکنن برن از وزارت بهداشت یاد بگیرن تا حالا دیدین یه پزشک زیردست یه پرستار کار کنه یا زیر دست یه کارشناس بهداشت .........................
پاسخ ها
اشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
دست از اعتقادات ناجورتون بردارید
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
3
با سلام قابل توجه همکارانی که این حرفا را میزنن تو مملکت ما دکترانی وجود دارن که سواد نوشتن یک انشارا ندارن تو این دوره تجربه مهمه نه یک برگه که تو خونه افتاده
نظر شما
ادامه