کد خبر: ۴۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در حالی که سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با همکاری اداره کل دامپزشکی استان تهران در این استان مسئولیت عرضه بهداشتی دام زنده را بعهده دارد از فراهم آوردن امکانات لازم برای دامپزشکان دریغ نموده است.

پایگاه اطلاع رسانی اداره کل دامپزشکی استان تهران در خبری نوشت : در پایان جلسه توجیهی ناظرین بهداشتی ذبح دام ، وسایل و تجهیزات لازم برای معاینه و بازرسی قبل و بعد از ذبح به دامپزشکان تحویل داده شده است.

این در حالی است که برخلاف سال گذشته که جهت دو روز (روز عرفه و روز عید سعید قربان) نظارت بهداشتی به دامپزشکان دو دست لباس کار داده می شد امسال تنها یک دست لباس داده شده است.

نکته مهم تر آنکه دامپزشکان شرکت کننده در این طرح ابتدایی‎ترین وسایل معاینه نظیر گوشی معاینه و ترمومتر هم دریافت نکرده‎اند و مشخص نیست آیا باید دامپزشک برای ویزیت صدها رأس دام از اموال شخصی خود چنین هزینه‎هایی را صرف کند؟

تأسف انگیزتر آنکه برخی از دامپزشکان شرکت کننده در طرح نظارت بهداشتی بر عرضه دام زنده بدون این وسایل در محل کار خود حضور می‎یابند و معلوم نیست چگونه به معاینه و تضمین سلامت دام و در نهایت انسان می‎پردازند؟!

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حجتي
|
-
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
0
0
بابا وسيله مخواهند چه كار در اين موارد بايد مديركل دامپزشكي استان ........... باشد كه هست. وحاميان ايشان در سازمان نظام بهر حال هنوز هستند. ناميدن بعضي ازمسئولين سازمان نظام به اسم كوچك و .....جان .... جان گفتن اين ..... در مجامع عمومي زبانزد است
نظر شما
ادامه