کد خبر: ۴۱۷۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: متخلفان به صنعت دام، طیور و زنبورستان‌های کشور را از هر بخش و گروهی که باشند، به مردم معرفی خواهم کرد ...



حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه رضایت مردم در اولویت کاری این سازمان است گفت: متخلفان به صنعت دام، طیور و زنبورستان‌های کشور را از هر بخش و گروهی که باشند، به مردم معرفی خواهم کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» روز یکشنبه در جمع نمایندگان تولیدکنندگان دام و طیور زنجان افزود: اگر مقصران معرفی نشوند، افکار عمومی سازمان دامپزشکی را مقصر دانسته و ما بی گناه قربانی خواهیم شد.

وی اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط اقتصادی جهان و منطقه، در جنگ تمام عیار «تولید» با دشمن هستیم؛ تمام تلاش آنها برای ایجاد مشکل در تولید کشور است.

دکتر رفیعی پور خاطرنشان کرد: باید همه تولیدکنندگان با عزم جدی، روحیه جهادی، برنامه ریزی دقیق و آسیب شناسی درست مقابل این توطئه دشمن ایستادگی کنند تا کشور از این موضوع متضرر نشود.

رئیس سازمان دامپزشکی تاکید کرد: دولت در کاهش هزینه‌های تولید دام و طیور و ادامه آن، کمک‌های شایانی به این بخش کرده است.

وی اظهار کرد: برای تصمیم‌گیری جهت افزایش تولید یا کاهش آن در بخش دام و طیور همواره از نمایندگان اتحادیه دعوت و با خرد جمعی این موضوع را بررسی و تصمیم گیری می‌کنیم.



 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
1
دکتر جان بهتر است این کار را نکنی زیراکه جبهه گیری بهمراه خوهد داشت و در عوص روش را تغییر دهی برای مثال بگویید برنامه مدون برای هر قسمت از استان ها وبرای هر دستگاه با مشورت مدیران و نخبگان طراحی و مدون نمایید بطور واصح چه دستگاهی باید دقیقا چه کاری و کجا انجام دهد تا امسال شاهد رخ داد بیماری نباشیم وآنرا خدمت رئیس جمهور مکتوب نمائید وبه امضا وزیر هم برسانید تا قصوری متوجه شما نباشد بطور نمونه باید بساط پرنده فروشی در شمال کشور به همت دستگاه قضا و فرمانداری و نیروی انتظامی جمع شده تا دیگر بعنوان یه کانون مستعد مطرح نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
به نظر بنده اینگونه صحبت ها جایی در افکار عمومی ندارد و همه از حرف زدن خسته شده اند آقای دکتر باید جسارت انجام و عمل به حرفی که گفته میشود را داشت. همه امیدواریم با حضور شما اوضاع دامپزشکی بهبود یابد و محافظه کاری جای خود را به عمل گرایی دهد
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
نگاه جامع و عادلانه برای رفع مشکلات دامپزشکی که غالبا درپی مداخلات و کمبود اعتبارات در این حوزه مرتبط می شود، لازم و ضروری است. تعبیر بنده این است که سازمان دامپزشکی و کل تشکیلات مرتبط ذر مقایسه با سایر دستگاهها، یک "چل مرد" است.طبیعت و اهمیت حرفه، چهره او را مرد نشان می دهد و گاها حرف های بزرگانه می زند اما به لحاظ ساختاری کاری ازش ساخته نیست. حداقل برای روز دامپزشکی توقع داریم میهمان دعوتی، میهمان مرتبط با حرفه یک شخصیت جهانی و یا حداقل یک مقام ارشد کشوری می بود. شاید بتواند مشکلی از مشکلات ما را حل کند. لطفا هرکسی را برای سخنرانی دعوت نکنید که مثل یک قیم برای ما افاضه نمایند.
نظر شما
ادامه