کد خبر: ۴۱۷۶۴



امروز به مناسبت گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه طی مراسمی در سازمان دامپزشکی کشور از جانبازان سرافراز دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، به مناسبت گرامیداشت اعیاد فرخنده شعبانیه طی مراسمی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر از این عزیزان تجلیل شد.

این مراسم با حضور «دکتر رفیعی پور» و جمعی از مدیران و پرسنل سازمان دامپزشکی کشور در محل نمازخانه سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

دکتر رفیعی پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: امروز اگر از نام کشور عزیزمان ایران با عزت و افتخار در جهان یاد می شود مرهون صبر، استقامت و از خود گذشتگی جانبازان و ایثارگران است.

دکتر رفیعی پور افزود: مهمترین ویژگی‌های جانبازان و ایثارگران که این بزرگواران را متمایز می‌سازد، ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت، ائمه معصومین(ع) و تبعیت ازمنویات رهبری معظم می‌باشد.

وی جانبازان را یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و گنجینه تمام ناشدنی فرهنگ ایثار و جانفشانی دانست و افزود: جانبازان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و فرصت خوبی است تا با یادآوری آن دوران پرافتخار، مروری بر رشادت‌های فرزندان این آب و خاک داشته باشیم.

در پایان این مراسم با برگزاری قرعه‌کشی به تعدادی از پرسنل خدوم سازمان به قید قرعه، جوایزی به نشانه قدردانی اهدا شد.


 

نظر شما
ادامه