کد خبر: ۴۱۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر -  بیش از صد تن از دامپزشکان پرتلاش کشورمان در استان تهران و ده ها تن نیز در سایر استانها روز عید سعید قربان به انجام نظارت بهداشتی بر عرضه دام زنده به هموطنان عزیزمان مشغول بودند.

حکیم مهر در مرکز ثابت عرضه بهداشتی دام زنده واقع در حکیمیه تهران با تعدادی از مراجعین گفتگو کرده است که اظهارات مراجعین بسیار قابل توجه است و در ذیل می‎آید :

 

- یک مراجعه کننده مرد : خداوند خیر دانیا و آخرت به دامپزشکان بدهد که برای سلامت مردم تلاش می‌کنند.

-  یک مراجعه کننده مرد : فکر نمی‎کردم گوسفند را هم اینطور با دقت معاینه کنند. یک عمر گوشت خوردیم و هیچگاه نمی‎دانستیم چقدر معاینه آن مهم است!

-  یک مراجعه کننده خانم : شخصاً از تک تک دامپزشکان این مرکز تشکر می‌کنم که از صبح زود گوسفندان را معاینه کردند و امیدوارم هر چه از خداوند می خواهند به آنان بدهد.

-  یک مراجعه کننده مرد : امیدوارم خداوند عمر با عزت به دامپزشکان بدهد. نمی‎دانستم در معاینه گوسفند مثل انسان درجه حرارت بدن را اندازه می‌گیرند.

-  یک مراجعه کننده خانم : علت مراجعه من به این مرکز فقط بخاطر حضور دامپزشکان است. چون در اینصورت خیالم راحت است که گوسفند سالمی خریداری می‎کنم.

-  یک مراجعه کننده مرد : امیدوارم دامپزشکان در زندگی خود خیر ببینند که اینگونه برای سلامت مردم تلاش می‌کنند.

-  یک مراجعه کننده خانم : کار دامپزشکان بسیار سخت است و معاینه حیوانات به مراتب از انسان سخت تر است و زحمات زیادی را امروز (عید قربان) متحمل شدند.

-  یک مراجعه کننده مرد : تا بحال فکر می کردم که گوسفند بیماری خاصی ندارد که برایم خطرناک باشد اما امروز یکی از دامپزشکان برایم توضیح داد که بی توجهی به این مسئله چقدر ممکن است عواقب ناخوشایند داشته باشد.

-  یک مراجعه کننده زن : هیچوقت فکر نمی کردم دامپزشک هم با گوشی قلب و ریه حیوان را گوش کند و مثل انسان درجه حرارت بدن دام و غیره مهم باشد.

-  یک مراجعه کننده مرد : آنقدر که دامپزشکان در این مرکز به دقت گوسفندان را معاینه می کردند ، در بیمارستانهای دولتی برای انسان دقت و وقت صرف نمی شود.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک
|
-
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
0
0
ای کاش یکی از شبکه های تلویزیون هم چنین گزارشی تهیه میکرد تا با توجه به تعداد بالای بیننده ها، کار دامپزشکان بیشتر به مردم شناسانده میشد.
با احترام - حکیم مهر
|
-
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
در مرکز حکیمیه عوامل (برنامه در شهر) شبکه 5 سیما حضور داشتند و گزارش کاملی از فعالیت دامپزشکان و نحوه عرضه دام زنده و بازرسی پس از ذبح تهیه کردند.
رزیدنت
|
-
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
0
0
با توجه به قدمت رشته دامپزشکی در کشور، واقعا سطح شناخت جامعه از دامپزشکان قابل ستایش است!!!!!
نظر شما
ادامه