کد خبر: ۴۲۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
انتظار می‎رود اکنون که حضرتعالی مفتخر به لقب (چهره ماندگار) شده‎اید در کاستن از فاصله چند متری دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی و سازمان نظام دامپزشکی - واقع در خیابان فلسطین تهران - و همچنین سایر نهادهای مرتبط با رشته تحصیلی‌ خود بیش از گذشته مطابق صلاحدید، کوشا بوده و اهتمام ویژه داشته باشید...

حکیم مهر -  در پی انتخاب و معرفی دکتر محمد رضا مخبر دزفولی بعنوان چهره ماندگار در هشتمین همایش بین‎المللی چهره‌های ماندگار، مدیرمسئول حکیم مهر در نامه‎ای به استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی این انتخاب را تبریک گفت.

 دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی  مدیرمسئول حکیم مهر

 

متن نامه دکتر محمد لطفی‎زاده خطاب به دکتر مخبر دزفولی به این شرح است :

 

بسمه تعالی

جناب استاد دکتر محمد رضا مخبر دزفولی

دبیر محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی

 

سلام علیکم

احتراماْ بدینوسیله لازم می‏دانم انتخاب حضرتعالی - که شخصیتی موقر و مؤثر در عرصه فرهنگ کشورمان بوده و هستید - بعنوان (چهره ماندگار) را تبریک عرض نموده و از تلاش‎های جنابعالی در مسئولیت دبیری شورایعالی انقلاب فرهنگی تشکر نمایم. بدیهی است دامپزشکان این مرز و بوم در هر مسئولیتی که قرار گیرند و بدرخشند، مدال افتخاری بر سینه صنف معزز دامپزشکی خواهند بود. اینجانب که توفیق تلمذ در دوران تحصیل در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و بهره‌مندی از دانش جنابعالی را کمابیش داشته‎ام این انتخاب را افتخاری برای جامعه دامپزشکی کشور می‎دانم و فارغ از مسئولیت مهم شما در آن شورا، به این بهانه امیدوارم از این پس شاهد حضور مؤثرتر جنابعالی در عرصه دامپزشکی و بویژه نمود بارز آن در معرفی این حرفه کمتر شناخته‎شده باشیم. انتظار می‎رود اکنون که حضرتعالی مفتخر به لقب (چهره ماندگار) شده‎اید در کاستن از فاصله چند متری دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی و سازمان نظام دامپزشکی - واقع در خیابان فلسطین تهران - و همچنین سایر نهادهای مرتبط با رشته تحصیلی‌ خود بیش از گذشته مطابق صلاحدید، کوشا بوده و اهتمام ویژه داشته باشید.

در پایان ضمن تبریک مجدد ، از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی توفیقات روزافزون آرزومندم و امیدوارم در دوره‎های بعد ، دیگر اساتید بزرگ دامپزشکی هم که منشاء خیرات و برکات متعدد در کشورمان بوده‎اند از نگاه داوران محترم همایش بین‎المللی چهره‎های ماندگار دور نمانند که سپاس از زحمات آنان دستور خداوند و سرپیچی از آن مستوجب سؤال پروردگار در روز جزا است.

والسلام علی من اتبع الهدی

دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیمک
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
0
یکی به میخ یکی به تخته
یکی به نعل یکی به میخ
نه سیخ سوخت نه کباب
مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید
همکار دامپزشکی
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
0
0
جناب آقای دکتر لطفی زاده:
جنابعالی مثل اینکه موضوع را جدی گرفته اید و فکر می کنید موضوع انتخاب (ببخشید ....) ایشان ..... است. در دانشکده دامپزشکی کسی موضوع را جدی نگرفته است

سیمک
|
-
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
با سلام خدمت جناب آقای دکتر لطفی زاده
من یکی از52دامپزشک خوزستانی بودم که در روز اول توسط دکتر مشکات و 2تن از همراهانشون مصاحبه شدم
خواهشمندم از اقای دکتر مشکات بزرگوار سوال بفرمایید با مصاحبه های 4/چهار دقیقه ای که در روز اول مصاحبه در شهرکرد انجام شد چگونه می توان دامپزشک اصلح را انتخاب کرد؟
محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
0
0
با سلام و احترام / دوست گرامی بنده موافق برگزاری اینگونه آزمون مصاحبه نیستم و نبوده ام و به نظرم ارزشیابی اینگونه پس از یک آزمون علمی کتبی کار درستی نیست. مصاحبه تخصصی تنها در صورتی درست است که در آن میزان کارآیی فرد از نظر توان اجرایی و مدیریتی سنجیده شود که البته این هم به نظر کار آسانی نیست و باید توسط مدیران بسیار باتجربه و آشنا به فن مصاحبه انجام گیرد تا افرادی در سازمان دامپزشکی استخدام شوند که بتوانند منشاء اثرات باشند. اگر سوالات علمی کتبی مجدداً بصورت ناقص در مصاحبه تخصصی مطرح شده باشد تکرار و یک کار مجدد بوده است. با این حال سازمان دامپزشکی مختار به چنین کاری بوده و لابد صلاح را در اینگونه مصاحبه و نحوه استخدام دیده اند!
اینده نگر
|
-
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
0
با سلام تنها سالی که استخدام بدون پارتی بازی و بدون مصاحبه فقط از طریق ازمون علمی تخصصی کتبی صورت پذیرفت سال 84 بو که به شکر خدا من پذیرفته شدم وگرنه من غیر از خدا کسی را نداشتم که سفارش بشوم اینجانب 3 سال هم تخصص دانشگاه تهران شرکت کردم ولی بعد از مصاحبه غیر علمی بارتبه بالا رد میشدم ....از من تحقیقات میخواستند کسانی که رتبههای پایین تر داشتند را قبول میکردند اخه من با چه بودجه ای و در چه مکانی میتوانستم تحقیق کنم به امید حذف همه مصاحبات شفاهی. همچنین اگر کنکور دانشگاهها را بردارند هرج و مرجهایی رخ میده و فقط کسانی که پشتشان محکمه به رشته های بالا میروند از خدا میخواهم هیچگاه کنکور برداشته نشود
زز
|
-
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
0
0
تازه کجای کارید میگن الان تازه 2 تا را انتخاب بعدا ازمیان این 2تا گزینش نفر نهایی را انتخاب میکنه
نظر شما
ادامه