کد خبر: ۴۳۱۷

حکیم مهر - هفتمین کنگره دانشجویان دامپزشکی کشور در شیراز برگزار می شود.
دبیر هفتمین همایش دانشجویان دامپزشکی کشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: این کنگره دهم تا دوازدهم آذرماه سالجاری با ارایه 12 پانل به میزبانی دانشکده دامپزشکی شیراز برگذار می شود.

حمید رضا قیصری ادامه داد: 631 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که کمیته تخصصی داوری 83 مقاله را به عنوان سخنرانی و 190 مقاله را به صورت پوستر ارایه خواهد کرد.

وی در خصوص اهداف این کنگره نیز تصریح کرد: ایجاد تحرک و انگیزه برای افزایش فعالیتهای علمی، ایجاد زمینه مناسب در راستای ارایه آخرین و کاربردی ترین یافته های علمی و پژوهشی دامپزشکی و همچنین تبادل اندیشه و فرهنگ میان دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این کنگره محسوب می شود.

دبیر هفتمین کنگره دانشجویان دامپزشکی کشور ادامه داد: برگزاری این همایشهای دانشجویی از ابزارها و بسترهای مناسب و ضروری برای تبادل اطلاعات علمی و بهره گیری از تجارب دیگران است که با این روش و همکاری علوم پزشکی راهکارهای مناسبی نیز در جهت ایجاد اشتغال مشخص می شود.

در ادامه دبیر اجرایی این کنگره نیز گفت: به دلیل اینکه عنوان دانشجویی بر این کنگره گذاشته شده اکثر ارگانها و نهادهای دولتی و خصوصی همکاریهای لازم و مناسب را برای برگزاری این کنگره نداشته اند که امیدواریم در آینده چنین اتفاقاتی روی ندهد.

محمدرضا خوش منظر تصریح کرد: در حاشیه این کنگره سه کارگاه آموزشی و نمایشگاه نرم افزار دامپزشکی و کیت الکترونیکی برگزارمی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.7thivsc.ir مراجعه نمایید.


 
خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه