کد خبر: ۴۳۲۴

حکیم مهر - رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز با بیان اینکه این دانشکده دارای 15 دوره دکترای تخصصی و یک دوره کارشناسی ارشد است، گفت: ایجاد پنج دوره دکترای تخصصی جدید در دست اقدام است.

خداکرم تفتیدر هفتمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران با اشاره به پیشینه دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز اظهار داشت: این دانشکده در سال 1348 تأسیس شده است و فعالیت‌های خود را در چهار گروه آموزشی شامل علوم پایه، پاتوبیولوژی، علوم درمانی و بهداشت و کنترل مواد غذایی ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه این دانشکده دارای 15 دوره دکترای تخصصی و یک دوره کارشناسی ارشد فیزیولوژی است، افزود: ایجاد پنج دوره دکترای تخصصی جدید نیز در دست اقدام است.
تفتی تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه را 51 نفر عنوان کرد و ادامه داد: تاکنون بیش از 150 مقاله از اعضای هیئت‌ علمی این دانشگاه در مجلات معتبر بین‌المللی چاپ شده است.
در ادامه این مراسم محمد درخشنده دبیر علمی کنگره با بیان اینکه هفتمین کنگره دانشجویان دامپزشکی ایران دارای 631 مقاله بوده است، اظهار داشت: این مقالات توسط کمیته علمی همایش قرائت و دسته‌بندی و سپس به داوران ارائه شده و پس از داوری مجدد برای ایجاد یکنواختی در مقالات، تمام آنها به یک داور نهایی داده شده است و در نهایت 82 مقاله به صورت سخنرانی و 190 مقاله به صورت پوستر در 12 پانل طی دو روز برگزاری همایش ارائه شد.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه