کد خبر: ۴۳۵۲۱
 

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالي

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

سوگند به قلم و آنچه مى‏نويسد

هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و دیگر شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع‌رسانی متعهدانه که به حق «روز خبرنگار» نام گرفته است را گرامی می داریم ‌و به روح مطهر آنان درود می فرستیم.

طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در میهن عزیزمان" ایران" همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند... خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب به نمایندگی از بیش از 37 هزار عضو خانواده بزرگ و فرهیخته سازمان نظام دامپزشکی در سراسر کشور،  روز شکوهمند پاسداشت قلم و آگاهی را به خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و همه دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده، از تلاش بی وقفه و خستگی‌ناپذیر آنان به‌ویژه عزیزانی که با آگاهی‌بخشی نسبت به حوزه‌های مختلف علوم دامپزشکی، دامی و کشاورزی موجبات ارتقاء و اعتلای سلامت و بهداشت عمومی جامعه را فراهم می‌آورند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 

دکتر محمدرضا صفری، رئيس سازمان

 

نظر شما
ادامه