کد خبر: ۴۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - در دیدار رییس سازمان دامپزشکی کشورمان با سفیر و معاون سرویس ایمنی مواد غذایی جمهوری گرجستان، طرفین بر گسترش همکاری‌ها در بخش دامپزشکی تاکید کردند.
گیورگی جانجغاوا سفیر جمهوری گرجستان در تهران به همراه زورات بجانیشویلی معاون سرویس ایمنی مواد غذایی که بخش‌های دامپزشکی و حفاظت گیاهان زیر نظر ایشان اداره می‌شود با دکتر سید محسن دستور رییس سازمان دامپزشکی کشور و برخی از مسئولان بلندپایه این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست مسائل و مشکلات بهداشتی مربوط به واردات دام از گرجستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین بر تعمیق همکاری‌های دو سویه دامپزشکی در چارچوب موافقت‌نامه همکاری‌های دامپزشکی دو کشور که در آینده به امضاء خواهد رسید، تاکید کردند.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روزعلی باتوانی
|
-
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۷
0
0
در دیدار ها و همراه هیئت های اعزامی به کشور گرجستان چنانچه از دامپزشکان متخصص دانشگاهی ایران اسلامی که مسلط به زبان گرجی نیز هستند استفاده شود شاید در پیشرفت توافقات و اجرایی شدن آنها (از قبیل تأسیس کشتارگاه در آن کشور، ذبح اسلامی و واردات گوشت بجای دام زنده و همکاری های علمی فیمابین و غیره) مفید باشد. در صورت نیاز سازمان به چنین تخصص هایی، دامپزشکان متخصص با شرایط فوق قابل معرفی می بشند.
دکتر روزعلی باتوانی (دانشیار مامایی و بیماریهای تولید مثل دام، دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه)
نظر شما
ادامه