کد خبر: ۴۴۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  سایت خبری فارم‎نیوز با رویکرد کشاورزی و علوم دامی به تازگی به جمع رسانه‎های مجازی پیوسته است.

مؤسس این سایت در توضیح علت و هدف از راه‎اندازی این سایت به حکیم مهر اینگونه توضیح داده است :

نقش بی‌بدیل کشاورزی در صنعت ، شاخص توسعه ، رفاه ، سلامت یک جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و همه می دانیم اگر کشوری از لحاظ تامین زیرساخت های صنعت کشاورزی و دامپروری قدرتمند عمل نکند و بر اساس سیاستگذاری و عملکرد صحیح حرکت نکند ، برای تامین امنیت غذایی و غذای سالم آن افراد به بحران برخورده و بازتاب آن اثر سوء بر سلامت اقشار مختلف می باشد.

با این مقدمه، اینجانب محمد سجاد انصاری، دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، عاشق و علاقه‏‎مند به بهترین رشته تحصیلی دنیا ، برترین شغل ممکن و لذت بخش ترین حرفه یعنی دامپزشک  و دامپزشکی هستم و به همین دلیل در همان سال ورود به دانشگاه همت خود را برای راه اندازی یک واحد پرورش دام بنا نهادم که نتیجه آن به لطف خدا تاسیس واحد کشت و صنعتی در جنوب ورامین بود.

از آن روز تا به امروز شاهد مشکلات ، کم لطفی ها ، بی تدبیری ها ، سخت کوشی ها ، ایثار ها و موارد بسیار دیگری بودم که کشاورزان سخت کوش و دامپروران و دامداران تلاشگر شبانهروز با آن دست به گریبان می باشند .

از سویی چون از نوجوانی علاقمند به دامپزشکی و طب حیوانات بودم پس از قبولی و هنگام تحصیل، بیمهری های بسیار نسبت به این رشته و شغل دیدم. حرفه ای که تجلی گر چهارده مهر با آن فلسفه غنی ایرانی اسلامی است و تمام این کم لطفی ها را در عدم شناخت و درک صحیح نسبت به این رشته و حرفه مهم و تاثیر گذار در سلامت و رشد اقتصادی ایران عزیز یافتم .

به همین دلیل برای ایجاد یک حلقه ارتباط برای همبستگی بیشتر و بالا بردن شناخت همه افراد جامعه چه آنهایی که در صنعت بزرگ کشاورزی و دامپروری مشغول به فعالیت هستند و چه آنهایی که روزانه ماحصل زحمات فعالان بخش کشاورزی و دام و طیور را در سه وعده در سفره خود مصرف می کنند اقدام به راه اندازی پایگاه خبری کشاورزی و علوم دامی ایران اسلامی به آدرس اینترنتی www.farmnews.ir   نمودم که این پایگاه متعلق به تمام کشاورزان ، دامپروران ، دامپزشکان ، مهندسین و فارغ‎التحصیلان کشاورزی و همه عزیزانی که در تحقق دام سالم ، غذای سالم و جامعه سالم فعالیت دارند میباشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صفری
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
0
0
به نام خدا. برایتان آرزوی موفقیت داریم.
نظر شما
ادامه