کد خبر: ۴۵۲۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر



رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از تعطیلی سه ماهه یک رستوران متخلف در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر صیاد غلامی» از پلمپ یک واحد رستوران متخلف در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پرونده این واحد متخلف پس از کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع فراورده خام دامی ناسالم به مراجع قضایی ارجاع شد که این واحد به سه ماه تعطیلی و نصب بنر پلمپ محکوم شد.

وی افزود: این رستوران به‌دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و همچنین استفاده از مرغ و گوشت تاریخ گذشته پس از ارجاع به مراجع قضایی به مدت ۳ ماه تعطیل و محکوم به نصب بنر پلمپ در ورودی این رستوران شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: در بازدیدهای یک هفته گذشته، بیش از ۶۰۰ مورد بازرسی بهداشتی از واحدهای تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌ خام دامی صورت گرفت که مقدار۸۰۰ کیلو گرم انواع فرآورده خام دامی ناسالم کشف و از چرخه مصرف حذف شد.

وی با بیان اینکه نظارت‌های صورت‌گرفته در سطح شهر کرمانشاه ادامه دارد،‌ افزود: علاوه بر رستوران یک واحد غیرمجاز مرغ زنده فروشی با اخذ دستور مقام قضایی پلمب شد.

غلامی بیان کرد: فرآورده‌های خام دامی علاوه بر اینکه باید ازمراکز مجاز ومورد تایید اداره دامپزشکی تهیه شود بلکه خریداران هم باید به تاریخ تولید و لیبل محصولات دقت کنند.

وی در ادامه عرضه گوشت ناسالم و خارج از چرخه مجاز کشتارگاهی را مشمول برخوردهای سخت دامپزشکی دانست و گفت: ضبط و امحاء دام و طیور کشتار شده و معرفی به مراجع قضایی از عواقب این کار است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را از طریق شماره ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به دامپزشکی اطلاع دهند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
احسنت بر مسئولین که از حاشیه ها نمیترسند فقط به فکر سلامت مردم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
ای کاش اسم اون رستوران ها رو هم اعلام کنن.
جایی که تخلف میکنه باید معرفی هم بشه تا با طرد شدن از طرف مردم جریمه ی اصلی بهش اعمال بشه
نظر شما
ادامه