کد خبر: ۴۶۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور نوشت : به منظور توسعه و ترویج تولید ومصرف فراورده های دامی حلال و استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی در این زمینه،تفاهم نامه همکاری فی مابین دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و اتاق بازرگانی وصنایع و معادن ایران منعقد گردید.

فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی تخصصی،برگزاری همایش‌های علمی و هرگونه همکاری بین‌المللی به منظور استقرار استاندارد حلال سازمان کنفرانس اسلامی،موضوع این همکاری می باشد.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این مطلب،اظهار داشت:با انعقاد این تفاهم نامه،این سازمان از طریق همکاری در زمینه‌های پژوهشی به منظور شناخت فنی حلیت فراورده های دامی حلال،موضوعات تخصصی مرتیط با فعالیت سازمان در بحث استاندارد های حلال ونیز ترویج نشان حلال برای کالاهای وارداتی به کشور با اتاق بازرگانی وصنایع و معادن ایران همکاری خواهد نمود.
دکتر دستور افزود،اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نیز در این تفاهم نامه،متعهد شده است یا "انجام پروژه های مشترک در موضوع حلال با سازمان دامپزشکی در زمینه فراورده های دامی،مسائل بهداشتی ذبح و....طبق قرارداهای جداگانه" و نیز "زمینه سازی برای ترویج یافته های علمی کشور در حوزه دامپزشکی در مراکز بین‌المللی و سمینارها و همایشهای جهانی"با سازمان دامپزشکی کشور همکاری نماید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
|
-
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
این در حوزه دفتر نمایندگی ولی محترم فقیه در وزارت جهاد است و در قانون هم چنین آمده به سازمان دامپزشکی چه ربطی دارد؟
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
به حول و قوه الهی معاونین محترم سازمان در تعامل برای حل همه شرکتها هستندو دلسوزانه تک تک گره های آنها را باز میکنند و برگزاری همایش اجر آنها را کم میکند
نظر شما
ادامه