کد خبر: ۴۷۰۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
دیدار صمیمانه رئیس نظام دامپزشکی استان تهران با اعضای کانون بازنشستگان:
«دکتر رامین سلامتی» افزود: در اکثر سازمان‌ها و ارگان‌ها بازنشستگان جایگاه ویژه و امکانات رفاهی خوبی دارند اما متاسفانه سازمان نظام در این مورد کمی کوتاهی کرده است ...


حکیم مهر: رییس نظام دامپزشکی استان تهران، نشستی صمیمانه با اعضای کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور برگزار کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران، در این جلسه طرفین به بحث و گفت و گو پیرامون مسائل مشترک کاری پرداختند.

در ابتدای جلسه «دکتر احمد اقتصاد»، رییس کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور، ضمن تبریک به مناسبت احکام جدید و جابه جایی های صورت گرفته در نظام دامپزشکی استان تهران، به توضیحاتی در خصوص ساز و کار کانون بازنشستگان سازمان پرداخت.

وی گفت: اساسنامه ای در کانون وجود دارد که طبق آن اساسنامه بیشتر کارهای رفاهی بازنشستگان را انجام داده ایم. در این مسیر انتظار می رفت حمایت هایی از طرف نظام دامپزشکی استان تهران صورت می گرفت که متاسفانه تا به حال کمکی صورت نگرفته است. امید است با روی کار آمدن شما و شورای جدید، هماهنگی ها و حمایت های بیشتری از طرف نظام دامپزشکی استان تهران صورت بگیرد.

رییس کانون بازنشستگان سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر مشکلات و مسائل رفاهی بازنشستگان افزود: با توجه به فعالیت هایی که در کانون انجام می شود، نیاز است نظام دامپزشکی استان تهران در رابطه با تسهیلات رفاهی از جمله مسائل مسکن و زمین و همچنین اعمال تخفیفاتی برای پرداخت حق بیمه در این رابطه حمایت هایی انجام دهد.

در ادامه جلسه، «دکتر رامین سلامتی» رییس نظام دامپزشکی استان تهران ضمن تاکید بر استفاده از تجارب بزرگان هر حوزه گفت: اعتقاد ما این است تجربیات شما به راحتی به دست نیامده است و در حد امکان باید از این تجربیات استفاده کرد.

وی افزود: رویه کاری ما هم اینگونه است که همیشه افراد با تجربه در کنار ما قرار بگیرند. این شیوه را در دور جدید نظام دامپزشکی استان تهران نیز پیاده کرده ایم. در این راستا خوشبختانه با تیمی هماهنگ در کنار تجربیات بزرگان حوزه با اهدافی مشخص و قانونمند کار را شروع کردیم.

دکتر سلامتی با اشاره به مشکلات موجود در صدور پروانه ها و برخی مشکلات دیگر گفت: برنامه ریزی ما این است که تا شش ماه آینده بخشی از مشکلات موجود مرتفع گردد.

وی ضمن گلایه از مشکلات رفاهی بازنشستگان این حوزه اذعان کرد: در اکثر سازمان ها و ارگان ها بازنشستگان جایگاه ویژه و امکانات رفاهی خوبی دارند اما متاسفانه سازمان نظام در این مورد کمی کوتاهی کرده است. امید است با هماهنگی های هر چه بیشتر با کانون این مشکلات حل شود.

در پایان جلسه رییس نظام دامپزشکی استان تهران گفت: در حوزه رفاهی برنامه ریزی ما این است که در 6 ماه آینده تعدادی باشگاه و فضا برای بازنشستگان در نظر بگیریم و کارهای خوبی در این حوزه صورت بگیرد.



انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
1
چرا نظام دامپزشکی در قبال بازنشستگان کوتاهی کرده است . مگر منابع و امکانات نظام چقد هست . ؟ شاید سازمان دامپزشکی کوتاهی کرده است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
مثل بقیه امکانات ۰۰۰۰مثلا ۵ درصد تخفیف در تور گردشگری اونم کیش و مشهد که مقصد عمده سفرها هستند را شامل نمیشه۰۰۰۰
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
0
0
برای چه سنوات بازنشستگان استان لرستان را که وارد دومین سال شده پرداخت نمی کنند در حالی که هرکدام از ما داری چند فرزند دانشجو وتحصیلکرده بیکار هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
این نظام چه گلی بر سر فعالان و شاغلین فعلی دامپزشکی گذاشته که بخواهد برای بازنشستگان سازمان دولتی دامپزشکی کاری بکند !!؟؟
بالاخره معلوم نشد نظام دامپزشکی مربوط به دولت است ( که هست ) یا نماینده بخش خصوصی (که بدون شک فقط محل درآمدش است نه چیز بیشتر )
نظر شما
ادامه