کد خبر: ۵۰۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - دکتر احمد مجیدی معاون سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی در نامه به وزیر جهاد کشاورزی انتقادات تندی متوجه این سازمان نموده است.

این نامه قبل از برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی به رشته تحریر درآمده بود لیکن حکیم مهر به دلیل پرهیز از تحت تأثیر قرارگرفتن انتخابات، خبر مربوط به آن را پس از برگزاری انتخابات منتشر می‎نماید.

دکتر مجیدی در بخشی از این نامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نوشته است :

"با تفکر فعلی و حاکم بر سازمان نظام دامپزشکی مطمئن باشید مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در آینده دچار چالش خواهد شد و انحراف از سیاستهای فعلی وزارت جهاد بصورت قطعی قابل پیش بینی است"

وی افزوده است : "نحوه انتخاب اعضاء شورای مرکزی و دستورالعمل‎های صادره از مدیریت سازمان نظام دامپزشکی به گونه‎ای است که تنها یک جریان فکری خاص می‎توانند در انتخابات شرکت کنند و این جریان فکری برآیند تفکرات متخصصین و دلسوزان نظام دامپزشکی در سطح کشور نیست"

معاون سابق سازمان نظام دامپزشکی در بخشی از نامه خود انتقادات تندی نسبت به تأیید صلاحیت برخی کاندیداها در انتخابات دوره چهارم شورای مرکزی مطرح نموده است.

گفتنی است دکتر عباسعلی مطلبی که حائز اکثریت آراء در دوره سوم شورای مرکزی نظام دامپزشکی بود نیز در نامه‎ای قبل از برگزاری انتخابات با اعلام انصراف خود از کاندیداتوری نسبت به برخی رویه‎های اجرایی در تدارک برگزاری انتخابات انتقاداتی مطرح نموده بود.

انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ، عصر 28 بهمن 89 برگزار شد و دکتر سید محمد آقامیری با کسب 38 رأی از مجموع 50 رأی مأخوذه حائز اکثریت آراء شد.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آناهیتا س.
|
-
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
0
0
آب رو ..........
همكار شما
|
-
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
0
0
اگر چه انتخابات فعلي بدون اشكال نبوده ولي اعتراض آقاي دكتر مطلبي به هيچوجه قابل قبول نيست زيرا آنچه امروز شاهد آن هستيم نتيجه عملكرد شخص دكتر مطلبي است كه به دو نمونه آن اشاره مي گردد .
1- همان شيوه راي گيري كه بدان اعتراض مي كنيم پايه آن در زمان دكتر مطلبي بنا نهاده شده است و آن زمان كه شوراي مركزي با راي مستقيم اعضا انجام مي شد جناب دكتر مطلبي .......... تا بتوانند درمقابل كانديداهاي معرفي شده از دانشكده دامپزشكي دانشگاه تهران به پيروزي برسند .نگاهي به ليست منتخبين اولين دوره شوراي نظام دامپزشكي تاييد كننده موضوع خواهد بود .خلاصه اينكه آن زمان دكتر مطلبي ......... و حالا دكتر آقا ميري .چيزي عوض نشده است آسياب به نوبت .
2- در دوره گذشته دكتر مطلبي اكثريت آرا را كسب كرد كه حاصل رايزني راي دهندگان و در جهت پيشرفت امور بود ولي در يك حركت غير منتظره ايشان به همكاران خود كه او را با راي بالايي انتخاب نموده بودند پشت كرد و تسليم دستور غير منطقي وزير وقت كشاورزي شد .به عبارتي ايشان بين خدمت به دامپزشكي و خود خدمت به خود را پذيرفت و خرما را انتخاب كرد . حفظ پست معاونت تحقيقات شيلات را ترجيح به خدمت به دامپزشكان داد .اگر آن زمان اين انتخاب ...... توسط دكتر مطلبي و بعضي از همفكرانشان انجام نمي شد پر واضح است كه شرايط فعلي اصلا بوجود نمي آمد تا منتخباني با حداقل راي به عنوان رئيس استاني نظام انتخاب گردند وبعد از گذشت چهار سال بذر كاشته شده سبز شود تامحصول مورد انتظار درو گردد .
نظر شما
ادامه