کد خبر: ۵۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
در راستای سیاست امسال حکیم مهر که بر تعامل حداکثری با نهادهای مرتبط با حرفه دامپزشکی و معرفی زوایای مختلف این حرفه استوار شده پیشنهاد می‎گردد نشستی با حضور مدیران محترم روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استانها برگزار گردد تا از این طریق بتوان با طرح نقاط قوت و ضعف موجود به ارائه راهکارهای کاربردی و عملیاتی برای ارتقاء سطح اطلاع‎رسانی پرداخت...
markazmajazidampezeshki-

حکیم مهر -  برابر اعلام قبلی ، مرکز مجازی پژوهش‎های راهبردی دامپزشکی (حکیم مهر) در راستای سیاست اجرایی امسال خود که بر معرفی زوایای مختلف حرفه دامپزشکی و تعامل حداکثری با نهادهای مرتبط با حرفه دامپزشکی استوار است دو پیشنهاد به سازمان دامپزشکی کشورمان ارائه نمود.

بر این اساس ، مدیرمسئول حکیم مهر در نامه به رئیس سازمان دامپزشکی ضمن تشکر از ارتباط مناسب‌تر آن سازمان با وزارت بهداشت در دوره ریاست دکتر دستور نسبت به دوره قبل، پیشنهاد کرد نشستی با مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استانها برای بررسی نقاط قوت و ضعف و چالش‎های کنونی اطلاع‎رسانی دامپزشکی برگزار گردد.

دکتر لطفی‎زاده همچنین در نامه خود به دکتر دستور از آمادگی حکیم مهر برای ارسال قالب‌های آماده انتشار خبر، مصاحبه، گزارش عملکرد و غیره به ادارات کل دامپزشکی استانها خبر داد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با اهتمام به این دو پیشنهاد، سایت ادارات کل دامپزشکی استانها به مرجع تبدیل و مورد توجه و اقبال بیشتر مردم قرار گیرد.

در بخشی از نامه مدیرمسئول حکیم مهر خطاب به رئیس سازمان دامپزشکی آمده است :

"با توجه به مشاهده ارتباط بهتر سازمان دامپزشکی از بدو ریاست جنابعالی تاکنون با وزارت بهداشت که اوج آن در مراسم روز دامپزشکی در سال 89 نمود یافت و اخیراً نیز نشانه‎هایی از آن در هفته سلامت به چشم آمد، لازم می‎دانم از تلاش و زحمات حضرتعالی و مجموعه همکاران محترم در آن سازمان به این سبب تقدیر و تشکر نمایم. امید است این روند در آینده با صلابت و با تکیه بر هوشمندی، منطق و موقعیت‎شناسی به نحو بهتری ادامه یابد."

دکتر لطفی‎زاده در بخش دیگری از نامه خود نوشته است :

"همانطور که مستحضرید متأسفانه روند اطلاع‎رسانی در سازمان دامپزشکی آنچنان که انتظار می‎رود مطلوب نیست و این موضوع البته نافی تلاش و زحمات همکاران ارزشمندمان در آن سازمان نمی‎باشد. با این حال و در راستای سیاست امسال حکیم مهر که بر تعامل حداکثری با نهادهای مرتبط با حرفه دامپزشکی و معرفی زوایای مختلف این حرفه استوار شده پیشنهاد می‎گردد نشستی با حضور مدیران محترم روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استانها برگزار گردد تا از این طریق بتوان با طرح نقاط قوت و ضعف موجود به ارائه راهکارهای کاربردی و عملیاتی برای ارتقاء سطح اطلاع‎رسانی پرداخت."

وی در پایان نامه، پیشنهادی کوتاه مدت هم بدین شرح ارائه نموده است :

"با توجه به وجود ظرفیت‌های بالا و لزوم انتشار دقیق، صحیح و به‌موقع اخبار، حکیم مهر آمادگی دارد قالب‌های آماده‎ای را به منظور انتشار گزارش عملکرد، خبر، مصاحبه و غیره در اختیار روابط عمومی‎ ادارات کل دامپزشکی استان‎ها قرار دهد تا ان‎شاءا... در آینده نزدیک از بعد کمی و کیفی شاهد ارتقاء سطح اطلاع‎رسانی دامپزشکی بوده و سایت ادارات کل دامپزشکی استان‎ها به مرجع تبدیل و مورد اقبال، توجه و مراجعه بیشتر عموم مردم قرار گیرد."

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
hamid
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۷
0
0
batashakor az modir masul aghaye lotf zade dampezeshki dar iran be farhkhtegani chon ishan niaz darad
نظر شما
ادامه