کد خبر: ۵۸۵۰۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

راهنمای شرکت در آزمون ورودی دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ منتشر شد و کلیه داوطلبان از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

داوطلبان باید بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه سازمان سنجش قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۶ تیرماه ۹۹ در ۶۰ شهر مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون باید بر اساس توضیحات و تذکرات مهم اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ یکی از روزهای سه‌شنبه ۲۴ تیر ۹۹ و یا چهارشنبه ۲۵ تیر ۹۹ به حوزه‌های رفع نقص کارت مراجعه کنند.

دفترچه آزمون عمومی برای هر پنج گروه امتحانی دارای ۶۰ سئوال است. درس استعداد تحصیلی دارای ۳۰ سئوال است که داوطلبان باید در مدت ۶۰ دقیقه به آن پاسخ دهند. همچنین درس زبان خارجی نیز دارای ۳۰ سئوال است که داوطلبان باید در مدت ۳۰ دقیقه به آن پاسخ دهند.

داوطلبانی که سئوالات یا زبان خارجی آنان غیرانگلیسی است سئوالات مربوط به زبان خارجی غیرانگلیسی (فرانسه یا آلمانی) را باید پاسخ دهند.

همچنین داوطلبان باید به سئوالات اختصاصی خود در دفترچه‌های شماره یک بر اساس مندرجات راهنما پاسخ دهند.

تمامی داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ می‌توانند راهنمای شرکت در آزمون را از اینجا دریافت و مطالعه کنند.

 

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترx
|
Sweden
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
2
6
دامپزشکی عمومی خوندن اشتباهه تخصص اشتباه محضه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
1
8
این آناتومی چرا هرسال تخصص میگیره، کشور این همه آناتومیست دامپزشکی میخواد چکار واقعا ؟!؟!؟!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
تا پایان نامه استاد پر بشه حقوق کامل بگیرن
سمیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
11
به چه امیدی می رن تخصص بافت شناسی و اناتومی و فیزیولوژی می خونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
به همان امیدی که جناب عالی رفتید دامپزشکی عمومی خوندید
رزیدنت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
2
سلام دوستان
من ی رزیدنتم ی دانشجوی تخصص برادرانه بهتون میگم اگه عمومی دانشگاه روزانه خوندین و میتونین تخصص تهران اونم فقط دام کوچک و رادیولوژی قبول شین و نیتتون هئیت علمی شدن قدم تو این راه بزارین، وگرنه چیزی جز از دست رفتن طلائی ترین دوره عمرتون و سروکله زدن با درسهایی که به کارتون نمیاد و اعصاب خوردی و بودن با ی عده ........... عایدتون نمیشه، شما پول بدین برین پیش دامپزشکای با تجربه و وبرای هر شاخه ای از دامپزشکی 6ماه وقت بزارین استادی میشین برای خودتون تو اون زمینه، این تجربه منه، کسی نبود راهنمایی ام کنه یا بهم بگه.... من توان مالی دادن 100میلییون برای انصراف نداشتم عمرم رفت و بهترین لحاظاتی که میشد خوش باشم با ادمای خوب، سخت گذشت و به بدترین وجه ممکن تلف شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
3
0
بخوون از خواندن کسی ضرر نکرده
نظر شما
ادامه