کد خبر: ۵۹۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - جمهوری اسلامی ایران مقام دوم جهان در واردات گوشت حلال را دارا است که عمده این گوشت از برزیل و با نظارت ناظرین شرعی و بهداشتی حاضر در کشتارگاهها تهیه می شود. کشتارگاه برتین یکی از بزرگترین و مجهزترین کشتارگاههای برزیل است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارشناس سازمان
|
-
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
1
0
1- ناظران بهداشتی در این روند چکار می کنند؟
2- اگر ناظران بهداشتی نباشند چه اتفاقی می افتد؟
3-هزینه ماموریت این ناظرین از کجا پرداخت می شود ؟
4- وقتی این ناظرین در داخل کشور نیستند چه کسی ماموریتهای آنها را انجام می دهند ؟
5- افراد اعزامی ناظرین کشتارگاهی هستند و یا کارشناس آبزیان، امور اداری و آزمایشگاه هستند؟
6- چنانچه این روند متوقف شود سازمان برای کمک مالی به همکارانش چه جایگزینی دارد؟
7- افراد ........ که با خانواده و ....... اعزام می شوند و هیچ سابقه کار در کشتارگاه نداشته اند را جناب آقای رییس چطور توجیه می کنند ؟
8-خدا همه ما از جمله رییس سازمان دامپزشکی کشور را به راه راست هدایت{فرماید}.
سلیمی
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
1
0
سلام
باز هم شرکتهای خصوصی زخم خورده از نظارت کارشناسان ، بنام کارشناس سازمان نظر دادند. حال به سئوالات این کارشناس!(شرکت خصوصی) پاسخ دهم:
پاسخ 1 -کار ناظران بهداشتی ، نظارت بر اجرای بهداشتی قرارداد و نکات مندرج در آن دارد. به عنوان مثال اگر این نظارتها وجود نداشت گوشت گاوهای پیر بنام گوشت گوساله وارد کشور میشد که می توانست از لحاظ بین المللی دارای مخاطرات بهداشتی باشد و یا گوشت دیفراست و ... وارد میشد در حالیکه حالا بهترین و سالمترین و جوانترین دامهای برزیلی اجازه واردات دارند.
پاسخ2- کلیه کشورهای معتبر برای واردات گوشت خود نظارت میکنند. برای مثال کارشناسان اتحادیه اروپا در گروههای 6 تا 8 نفری به بازدید می روند پس دلیلی برای اعتراض شما وجود ندارد.اما جالب بود که کشورهای افریقایی ناظر نداشتند.نکنه می خواهید ما را در ردیف افریقایی ها قرار دهید؟
پاسخ 3-شما فقط نگران دو یا سه تومان هزینه به ازاء هر کیلو گوشت هستید؟یا ناراحت از اجرای مقررات توسط ایشان؟
پاسخ 4 -اگرشما ادعای شما مبنی بر کارشناس سازمان بودن صحت دارد پس بفرمائید زمانیکه مرخصی میگیرید جانشین معرفی نمی کنید؟ پس مشخص می شود که کارمند نیستید و اطلاعی از قوانین استخدام کشوری ندارید.
پاسخ 5 - کلیه ناظرین اعزامی دامپزشک هستند و هر دامپزشکی در طول خدمت خود در بخشهای مختلف فنی کار میکند واز امور اداری هم کسی اعزام نمی شود.
پاسخ 6 - لطفا قانون سازمان مصوب 1350 و آئین نامه های اجرایی مربوطه را مطالعه بفرمائید تا برایتان مفهوم شود که نظارت فوق وظیفه سازمان می باشد
پاسخ 7-کارشناسان اعزامی با خانواده اعزام نمی شوند.
پاسخ 8- ان شا الله منبعد شرکتهای خصوصی بتوانند نام خودشان را درج کنند و خود را به عنوان کارشناس سازمان معرفی نکنند چون فقط شرکتها از حضور ناظرین ناراحتند و غیر ممکن است که یک کارشناس سازمان چنین نظرات غیر کارشناسانه ای بدهد.
نظر شما
ادامه